Is ie hobby-darter? Dan is het niet zo willekeurig.quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Telt deze man mee voor willekeurige bn-er schuift aan in de studio op de bingokaart?
Ik eet gewoon broodplakjes.quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef fetX het volgende:
Mensen die boterhammen eten neem ik niet serieus.
Saneer de NPOquote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/video/2594(...)r-bij-opkomstnummers
Hebben jullie de dagelijkse NOS-treurnis al gezien, die hebben een random iemand van NOSop3 ofzo met een aardappel in Ellie Pellie neergezet
Die bowlingbanen daar zijn nog helemaal hetzelfde als 30 jaar geleden, ernstig verouderd allemaal.quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, was een bekerpotje.
Prima dartlocatie wel. Helaas gaat het gesloopt worden in de komende jaren.
Boterham met frikandel?quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef fetX het volgende:
Mensen die boterhammen eten neem ik niet serieus.
Ja, die ontvangsthal is afgrijselijk koud. Kun je wel een paar biertjes hebben genomen, moet je even pissen en dan aaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die bowlingbanen daar zijn nog helemaal hetzelfde als 30 jaar geleden, ernstig verouderd allemaal.
Pedofielenland NLquote:Top 100 van Top 2000 overspoeld met Marco Borsato: ‘Het sentiment is aan het kantelen’
joh. Sherrock zit inmiddels op n nieuwe darter naar t schijntquote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef BB-King het volgende:
Het is uit tussen Menzies en Sherrock.
Vroeg het me net af. Maar goed, jammer.quote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef BB-King het volgende:
Jij weet meer?quote:Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
joh. Sherrock zit inmiddels op n nieuwe darter naar t schijnt
Ja, jammer.quote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef BB-King het volgende:
Komt omdat guurrechts Marco omarmd heeftquote:
Even de pijl slijpen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
joh. Sherrock zit inmiddels op n nieuwe darter naar t schijnt
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemenquote:
hebben we dus niks aanquote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemen
Ik wens haar veel Plaisier.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemen
Als we Sherrock straks met een tandafdruk in haar nek zien binnenkomen, weten we het zekerquote:Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens haar veel Plaisier.
Nou dan wens ik haar Wenig plaisier okeequote:Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens haar veel Plaisier.
Ik denk meer omdat hij is vrijgesproken.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat guurrechts Marco omarmd heeft
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.quote:Op maandag 15 december 2025 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat hij is vrijgesproken.
Arme tv.quote:
Hier is een leuk gifje van, niet?quote:
Hopelijk ook na zijn nederlaag woensdagavond.quote:
De steenkolen waren ook weer in de aanbieding.quote:
Beer Sterk.quote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe heet deze sterke man naast Co ook alweer?
Ted van de Parrequote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe heet deze sterke man naast Co ook alweer?
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?quote:Op maandag 15 december 2025 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |