Tbsers zijn doorgaans agressiefquote:
Omdat hij onder de middelen zitquote:Op maandag 15 december 2025 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tbsers zijn doorgaans agressief
Menzies is enkel lief
Het werd enkele dagen geleden bekend dat je geen medicijnen tegen autisme mag nemen als PDC-spelerquote:
Nu weet ik waarom ik niet verder kom dan de zolderkamer.quote:Op maandag 15 december 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het werd enkele dagen geleden bekend dat je geen medicijnen tegen autisme mag nemen als PDC-speler
Spellman kan dit beamen
Je had laatst van harte welkom geweest in De Oude Tol in Sassenheim!quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik niet verder kom dan de zolderkamer.
Wow, dat is nog eens ultiem jeugdsentiment.quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je had laatst van harte welkom geweest in De Oude Tol in Sassenheim!
Ja ik begreep al alles op 31 december. Hopeliojk nog een paar DIEP IN DE NACHT.quote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk op Bluesky de noteringen van Borsatan meegekregen. Je gaat van je stoel vallen.
Haha, was een bekerpotje.quote:Op maandag 15 december 2025 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow, dat is nog eens ultiem jeugdsentiment.
Is ie hobby-darter? Dan is het niet zo willekeurig.quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Telt deze man mee voor willekeurige bn-er schuift aan in de studio op de bingokaart?
Ik eet gewoon broodplakjes.quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef fetX het volgende:
Mensen die boterhammen eten neem ik niet serieus.
Saneer de NPOquote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/video/2594(...)r-bij-opkomstnummers
Hebben jullie de dagelijkse NOS-treurnis al gezien, die hebben een random iemand van NOSop3 ofzo met een aardappel in Ellie Pellie neergezet
Die bowlingbanen daar zijn nog helemaal hetzelfde als 30 jaar geleden, ernstig verouderd allemaal.quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, was een bekerpotje.
Prima dartlocatie wel. Helaas gaat het gesloopt worden in de komende jaren.
Boterham met frikandel?quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef fetX het volgende:
Mensen die boterhammen eten neem ik niet serieus.
Ja, die ontvangsthal is afgrijselijk koud. Kun je wel een paar biertjes hebben genomen, moet je even pissen en dan aaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die bowlingbanen daar zijn nog helemaal hetzelfde als 30 jaar geleden, ernstig verouderd allemaal.
Pedofielenland NLquote:Top 100 van Top 2000 overspoeld met Marco Borsato: ‘Het sentiment is aan het kantelen’
joh. Sherrock zit inmiddels op n nieuwe darter naar t schijntquote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef BB-King het volgende:
Het is uit tussen Menzies en Sherrock.
Vroeg het me net af. Maar goed, jammer.quote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef BB-King het volgende:
Jij weet meer?quote:Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
joh. Sherrock zit inmiddels op n nieuwe darter naar t schijnt
Ja, jammer.quote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef BB-King het volgende:
Komt omdat guurrechts Marco omarmd heeftquote:
Even de pijl slijpen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemenquote:
hebben we dus niks aanquote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemen
Ik wens haar veel Plaisier.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemen
Als we Sherrock straks met een tandafdruk in haar nek zien binnenkomen, weten we het zekerquote:Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens haar veel Plaisier.
Nou dan wens ik haar Wenig plaisier okeequote:Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens haar veel Plaisier.
Ik denk meer omdat hij is vrijgesproken.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat guurrechts Marco omarmd heeft
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.quote:Op maandag 15 december 2025 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat hij is vrijgesproken.
Arme tv.quote:
Hier is een leuk gifje van, niet?quote:
Hopelijk ook na zijn nederlaag woensdagavond.quote:
De steenkolen waren ook weer in de aanbieding.quote:
Beer Sterk.quote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe heet deze sterke man naast Co ook alweer?
Ted van de Parrequote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?quote:Op maandag 15 december 2025 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.
Omdat het bij hun doelgroep past.quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?
Kevin Hazelegerquote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
"Leonard, the back door is not a gate"quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er is gebeurd tussen Menzies en Sherrock.
[ afbeelding ]
Omdat Marco natuurlijk nogal gecanceld is door de mainstream media, dus kunnen ze lekker schoppen dat die er niks van snappen. Figuren als Victor Vlam, Henk Krol, Sywert van Lienden waren de eersten om Marco toe te juichen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?
Geschreven door een 13-jarige.quote:Op maandag 15 december 2025 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Man with the child in his eyes ook gestegen
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is. Ik hoor vrijwel niemand zeggen dat hij foutloos is geweest, maar ik begrijp best dat mensen hem na zo’n lange tijd wel weer een tweede kans willen geven.quote:Op maandag 15 december 2025 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is
Ik vind het ook wel wat onredelijk hoe zo iemand helemaal door het slijk wordt gehaald en gecanceld zonder dat er iets is bewezen, al snap ik de dynamiek wel.quote:Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is. Ik hoor vrijwel niemand zeggen dat hij foutloos is geweest, maar ik begrijp best dat mensen hem na zo’n lange tijd wel weer een tweede kans willen geven.
Ik zei hier laatst iets over Scorito en toen werd ik afgemaakt.quote:
Springer als captain is the bare minimum.quote:Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zei hier laatst iets over Scorito en toen werd ik afgemaakt.
Dus jij kan ook lekker de tering krijgen.
Ik heb good old wk-beest Rydz als captain.quote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Springer als captain is the bare minimum.
Aangezien hij bi-polair is kan het nog steeds om Menzies gaan.quote:Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De man met het Playmobil kapsel is mijn captain deze ronde.quote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Springer als captain is the bare minimum.
Volgende ronde Tata als captainquote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Ik heb good old wk-beest Rydz als captain.
Waarom stemde die fanbase van Marco dan nu voor het eerst op zijn liedjes? Daar geloof ik dan weer niet zoveel van.quote:Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is. Ik hoor vrijwel niemand zeggen dat hij foutloos is geweest, maar ik begrijp best dat mensen hem na zo’n lange tijd wel weer een tweede kans willen geven.
Koekoek. Stukje XXLquote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er is gebeurd tussen Menzies en Sherrock.
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat die achterlijke boomerlijst volledig gaat om wie er in het nieuws komt man!quote:Op maandag 15 december 2025 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stemde die fanbase van Marco dan nu voor het eerst op zijn liedjes? Daar geloof ik dan weer niet zoveel van.
Heeft de mens een kortetermijngeheugen? Daar schrik ik van.quote:Op maandag 15 december 2025 15:31 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die achterlijke boomerlijst volledig gaat om wie er in het nieuws komt man!
Goh. En het is dus vooral die kliek die dus Marco weer in genade heeft aangenomen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:31 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die achterlijke boomerlijst volledig gaat om wie er in het nieuws komt man!
We moeten ophouden met publieksprijzen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. En het is dus vooral die kliek die dus Marco weer in genade heeft aangenomen.
Het zou beter zijn als ik in mijn eentje de Top 2000 opstel.quote:Op maandag 15 december 2025 15:33 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
We moeten ophouden met publieksprijzen.
SIX SEVENquote:
Ontzettend.quote:
Ja, heerlijkquote:
Torren in zijn kop.quote:
Tja als er een rechtszaak tegen je gestart wordt omdat je aan een kind hebt gezeten, dan ligt er toch wel het een en ander tegen je. Het neemt niet weg dat ie vieze berichtjes heeft gestuurd naar een jong meisje met een knotsgekke moeder die hij al kent vanaf ze klein was, ik heb er maar weinig medelijden mee. Het is hem zeg maar niet overkomen. Het had vooral niet zo lang moeten duren tot de rechtszaak er kwam.quote:Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat onredelijk hoe zo iemand helemaal door het slijk wordt gehaald en gecanceld zonder dat er iets is bewezen, al snap ik de dynamiek wel.
Verder boeit Marco mij geen ene reet. Laat die man weer liedjes zingen en als mensen dat weer leuk vinden kopen ze wel een kaartje.
quote:Op maandag 15 december 2025 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Australiaans vlaggetje
ja juist
quote:Op maandag 15 december 2025 15:45 schreef GertKuyt het volgende:
Juichen voor Matt Campbell tegen dit ranzig joch.
Wist je wie ook op latere leeftijd van nationaliteit wisselde?quote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw Zeeland toch?
Maar wel wut?
de verkeerde iigquote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw Zeeland toch?
Maar wel wut?
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou Menzies een boete krijgen?
Ongetwijfeldquote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit verdient echt een gif jaquote:Op maandag 15 december 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gifje is in aanbouw begreep ik
Reken er maar op dat ie weinig gaat overhouden aan dit WKquote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kapotte knokkelsquote:Op maandag 15 december 2025 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ie weinig gaat overhouden aan dit WK
ja hehe.quote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oostenrijk is een parodie op een Gau.quote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je wie ook op latere leeftijd van nationaliteit wisselde?
Dit is niet grappigquote:Op maandag 15 december 2025 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sherrock is twee jaar lang dat tafeltje geweest
Ik denk dat dit backstage met enige regelmaat wel gebeurt ja.quote:Op maandag 15 december 2025 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu zal Menzies niet de enige zijn die wel eens iets kapot slaat op een WK, maar zo op het podium, tja.
Dan is het niet zo’n leuke beschuldigingquote:Op maandag 15 december 2025 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld om grappig te zijn
quote:Op maandag 15 december 2025 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu zal Menzies niet de enige zijn die wel eens iets kapot slaat op een WK, maar zo op het podium, tja.
Was het toevallig een Oostenrijker?quote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je wie ook op latere leeftijd van nationaliteit wisselde?
Kramer heeft ook wel eens een kleedkamer verbouwdquote:Op maandag 15 december 2025 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |