Aangezien hij bi-polair is kan het nog steeds om Menzies gaan.quote:Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
joh. Sherrock zit inmiddels op n nieuwe darter naar t schijnt
De man met het Playmobil kapsel is mijn captain deze ronde.quote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Springer als captain is the bare minimum.
Volgende ronde Tata als captainquote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Ik heb good old wk-beest Rydz als captain.
Waarom stemde die fanbase van Marco dan nu voor het eerst op zijn liedjes? Daar geloof ik dan weer niet zoveel van.quote:Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is. Ik hoor vrijwel niemand zeggen dat hij foutloos is geweest, maar ik begrijp best dat mensen hem na zo’n lange tijd wel weer een tweede kans willen geven.
Koekoek. Stukje XXLquote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er is gebeurd tussen Menzies en Sherrock.
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat die achterlijke boomerlijst volledig gaat om wie er in het nieuws komt man!quote:Op maandag 15 december 2025 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stemde die fanbase van Marco dan nu voor het eerst op zijn liedjes? Daar geloof ik dan weer niet zoveel van.
Heeft de mens een kortetermijngeheugen? Daar schrik ik van.quote:Op maandag 15 december 2025 15:31 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die achterlijke boomerlijst volledig gaat om wie er in het nieuws komt man!
Goh. En het is dus vooral die kliek die dus Marco weer in genade heeft aangenomen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:31 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die achterlijke boomerlijst volledig gaat om wie er in het nieuws komt man!
We moeten ophouden met publieksprijzen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. En het is dus vooral die kliek die dus Marco weer in genade heeft aangenomen.
Het zou beter zijn als ik in mijn eentje de Top 2000 opstel.quote:Op maandag 15 december 2025 15:33 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
We moeten ophouden met publieksprijzen.
SIX SEVENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |