Tbsers zijn doorgaans agressiefquote:
Omdat hij onder de middelen zitquote:Op maandag 15 december 2025 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tbsers zijn doorgaans agressief
Menzies is enkel lief
Het werd enkele dagen geleden bekend dat je geen medicijnen tegen autisme mag nemen als PDC-spelerquote:
Nu weet ik waarom ik niet verder kom dan de zolderkamer.quote:Op maandag 15 december 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het werd enkele dagen geleden bekend dat je geen medicijnen tegen autisme mag nemen als PDC-speler
Spellman kan dit beamen
Je had laatst van harte welkom geweest in De Oude Tol in Sassenheim!quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik niet verder kom dan de zolderkamer.
Wow, dat is nog eens ultiem jeugdsentiment.quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je had laatst van harte welkom geweest in De Oude Tol in Sassenheim!
Ja ik begreep al alles op 31 december. Hopeliojk nog een paar DIEP IN DE NACHT.quote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk op Bluesky de noteringen van Borsatan meegekregen. Je gaat van je stoel vallen.
Haha, was een bekerpotje.quote:Op maandag 15 december 2025 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow, dat is nog eens ultiem jeugdsentiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |