hebben we dus niks aanquote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemen
Ik wens haar veel Plaisier.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat het uit is, is al een tijdje. Vinzent suggereerde laatst dat ze het met een andere darter doet inmiddels, zonder een naam te noemen
Als we Sherrock straks met een tandafdruk in haar nek zien binnenkomen, weten we het zekerquote:Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens haar veel Plaisier.
Nou dan wens ik haar Wenig plaisier okeequote:Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens haar veel Plaisier.
Ik denk meer omdat hij is vrijgesproken.quote:Op maandag 15 december 2025 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat guurrechts Marco omarmd heeft
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.quote:Op maandag 15 december 2025 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat hij is vrijgesproken.
Arme tv.quote:
Hier is een leuk gifje van, niet?quote:
Hopelijk ook na zijn nederlaag woensdagavond.quote:
De steenkolen waren ook weer in de aanbieding.quote:
Beer Sterk.quote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe heet deze sterke man naast Co ook alweer?
Ted van de Parrequote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe heet deze sterke man naast Co ook alweer?
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?quote:Op maandag 15 december 2025 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |