abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219499066
WELKOM in het Groningen-topic, *O*!

Deze reeks bestaat al sinds juni 2006 en hier komen Groningers bij elkaar om te slowchatten, te baggeren, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren. (Vooral doen !)

Eurosonic Noorderslag, Noorderzon en / of Wintergoud bij uitstek perfect om samen het glas (of beker) te heffen *O*

Wij hebben niet echt regels maar wees gewoon gezellig, respectvol en houd je aan de FOK!policy, 7.gif.

GRONINGERS OP FOK!
join the club!

ah2.pngjc.giffok.pngFOKicon.jpgiIPkY.gifPauly.jpgdanica.jpg artoflove.jpgpsm753.jpgIL96.gif
avatar.jpgt8vthc_th.gifleleava.gifluciano3.pngjurkje.gifabc.jpggras.jpgDuikertje%202.pngGitaarmannetje2.gifrobb.png
bb1.jpgWorld.pngtulp.jpgpijl.pngkerol5.gifMetallica_2006.gifdraccavv.png
RF_winter.gif
SecretPret_UI.jpg
97d4b3b0.x50.gif tongueee.gif
resizedimage.png
ZHqic42.gif

Eervolle vermelding

Sebasser, O+.

MUZIEK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MEER INFO?

Kunst, Cultuur & Media
Uitagenda Groningen
Groninger Museum
Eurosonic Noorderslag
Noorderzon | Performing Arts Festival
Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
StadjersTV

Studie & Sport
Rijksuniversiteit Groningen
Hanzehogeschool Groningen
FC Groningen

Overig
Groningen.nl
Gemeente Groningen
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad

[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 15-12-2025 10:57:48 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219499445
Even een werkende versie van het Groninger Volkslied in de OP gezet, met een kleine aanvulling.

De UI-tjes krijg/kreeg ik niet goed onder elkaar.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627684
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627873
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
pi_219628280
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219628406
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:38 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond

En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee

Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel

Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten

Edit: huil elk jaar rond twaalf uur _O-
pi_219629489
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond

En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee

Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel

Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten

Edit: huil elk jaar rond twaalf uur _O-
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk :')

O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.

Huilen heb ik dan weer niet :P Maar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219630076
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:54 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk :')

O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.

Huilen heb ik dan weer niet :P Maar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch :)
Volgens mij gaat dat meestal wel goed ;)
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep

Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.

Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang :)

1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
pi_219630552
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch :)
Volgens mij gaat dat meestal wel goed ;)
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep

Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.

Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang :)

1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
:D Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.

Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.

Eens, het is een behoorlijke reality check.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219631734
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
:D Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.
Touche! Daar dacht ik niet aan
quote:
Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.

Eens, het is een behoorlijke reality check.
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaan :o snap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag ;)

Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij

Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
pi_219633057
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touche! Daar dacht ik niet aan
[..]
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaan :o snap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag ;)

Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij

Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig :N

En herkenbaar :+ Hoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219633160
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig :N

En herkenbaar :+ Hoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets

Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt -O-

Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen ;)
  Eindredactie Games zondag 28 december 2025 @ 16:44:16 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219635211
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_219650382
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets

Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt -O-

Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen ;)
Echt uitgaan doe ik ook niet meer hoor. 's avonds even de kroeg in en voor twaalven thuis. :P
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Dat ziet er inderdaad leuk uit !

Edit: Lokroep: @Rene @ChipsZak. @Chandler @nietzman Jullie nog plannen of suggesties om naar toe te gaan rond de jaarwisseling ?
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 23:03:18 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219774250
Lokroep gemist. Maar was in Friesland :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_219788783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Rene het volgende:
Lokroep gemist. Maar was in Friesland :')
Geen bereik doar in Friesland :+ ?

Vandaag lekker vanuit huis gewerkt, zo effe sportschool en daarna weer heerlijk op de bank liggen stinken van het niks doen :7
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 16:13:38 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219789730
Sportschool zou ik 9u zijn. Zag t niet zitten. Hele dag thuis liggen cocoonen :')
pi_219789830
Vind dit wel deprimerend weer...
  vrijdag 9 januari 2026 @ 16:45:21 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219790025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoentje voor vrouwke van vrouwke. :*
pi_219790029
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zoentje voor vrouwke van vrouwke. :*
*;
pi_219790957
Vandaag toch ff naar de Basic Fit Vismarkt geweest. Na 45 min vond ik het mooi. Barre toch terug naar Oosterhaven. En Gedver-dekke-derre wat was het koud ! Nu languit op de bank, tv, stukkie droge worst en een malt biertje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het ergens wel iets hebben dat sneeuw. Maar ben ergens ook wel blij dat ik lekker binnen zit :P
Ook in moeilijke tijden.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 19:33:37 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219791561
niks mis met dit weertje :P

De wegen en fietspaden zijn deze week zo goed mogelijk schoon gehouden, doen ze goed
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 07:50:05 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219805401
Zeker. Toppers. Maar bepaalde stukken ook absoluut niet. Maar ik klaag niet.
pi_219808684
Hier in de straat zou ik bij wijze van spreken kunnen schaatsen. Spekglad. Vanmorgen even wezen sporten maar ben blij dat ik ben gaan lopen/ Fietsen is niet te doen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219809587
Het is volgens mij flink glad ja :Y

Zit bij het raam naar slippende en glibberende mensen te kijken
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 januari 2026 @ 15:39:34 #26
Maffe Fries
pi_219809966
Hier gaat het best aardig
pi_219814915
Iemand een idee hoe de ring er nu bij ligt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219815224
Inmiddels in de trein naar Zwolle. Vanmorgen Zuiderdiep viel het enorm mee qua gladheid.
Ook in moeilijke tijden.
  Eindredactie Games maandag 12 januari 2026 @ 11:50:33 #29
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219816792
Ik hou 't vandaag nog maar ff bij thuiswerken, morgen is de boel vermoedelijk al wel een stukje schoner
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_219816833
Hier straks wel vrijwilligerswerk, rustig erheen glibberen

En morgen eens de Albert Hein bezoeken, is ook wel fijn weer
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 januari 2026 @ 20:31:52 #31
Maffe Fries
pi_219821208
In veel straten was het aan het begin van de avond idd nog glibberen
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:29:50 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219822318
Tis vooral een rommeltje. Was even op kantoor maar was er uitgestorven.
pi_219822342
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Rommeltje klinkt wel gezellig, ik vind woord gezellig, de winterblubber buiten niet ;)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 januari 2026 @ 22:47:59 #34
Maffe Fries
pi_219822441
quote:
bij ons was het gewoon behoorlijk normaal
pi_219826399
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
Ik hou 't vandaag nog maar ff bij thuiswerken, morgen is de boel vermoedelijk al wel een stukje schoner
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhaven :7

quote:
Bij mij meer leven in de brouwerij, beter dan vorige week, toen was ik de enige op de vloer.

quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
bij ons was het gewoon behoorlijk normaal
Loopt bij mij ook wel weer aardig aan. denk volgende week gewoon weer als van ouds druk
Ook in moeilijke tijden.
pi_219826428
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:38 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhaven :7
Werk jij op KB, :o?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219826444
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Werk jij op KB, :o?
:7 Een slordige 8 jaar inmiddels nou ja in mei, dan tik ik de 8 jaren aan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219826470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
:7 Een slordige 8 jaar inmiddels nou ja in mei, dan tik ik de 8 jaren aan.
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan, :@.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219826506
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan, :@.
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid. :@ Je gaat ,me toch niet vertellen dat je daar ook rondloopt :P ?!
Ook in moeilijke tijden.
pi_219826675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid. :@ Je gaat ,me toch niet vertellen dat je daar ook rondloopt :P ?!
Zijn er twee torens, :')? En 5 Zuid zegt me helemaal niets. Of bedoel je dat als onderdeel van zo’n afdeling?
pi_219826729
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zijn er twee torens, :')? En 5 Zuid zegt me helemaal niets. Of bedoel je dat als onderdeel van zo’n afdeling?
Ha ja de hoge en de lage :+ hoewel ik heel heel soms ook wel eens op de 24ste zit te vergaderen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 13-01-2026 18:33:33 ]
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 20:20:58 #42
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219827857
Hé gezellig. Ik zit aan de andere kant van het spoor, af en toe :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 januari 2026 @ 20:26:17 #43
Maffe Fries
pi_219827929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Dat witte gebouw bij het station?

Hmm, tijdje geleden ook nog geweest
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 januari 2026 @ 21:42:11 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219828647
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Werken we allemaal voor (semi-)overheid? :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 januari 2026 @ 21:43:32 #45
Maffe Fries
pi_219828663
nee, maar heb er wel iedere werkdag mee te maken
pi_219829314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Nou, ik wilde het ook net zeggen, :D.
pi_219829942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgereden _O-

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat witte gebouw bij het station?

Hmm, tijdje geleden ook nog geweest
Zit daar sowieso elke Dinsdag, af en toe op een Donderdag, als ik zin heb.

quote:
Hb-plein heeft best een ruime en mooie bedrijfskantine. Ben daar 1 keer binnen geweest.
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, ik wilde het ook net zeggen, :D.
Ambtenaartjes-club _O-
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 14 januari 2026 @ 09:45:56 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219830487
Woah ik werk ook wel eens komt dichtbij zo.
Ik ga naar huis.
pi_219831675
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:45 schreef nietzman het volgende:
Woah ik werk ook wel eens komt dichtbij zo.
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 14 januari 2026 @ 13:43:12 #50
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219831979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:56 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Ik ga naar huis.
pi_219832175
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:

[..]
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Oef komt wel dichtbij zo, fiets en loop er bijna dagelijks voorbij
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 20:58:23 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835342
quote:
Kennelijk :7
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 20:59:36 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835356
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 07:40 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgereden _O-
ja joh hahaha. Die ging traplopen.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 21:00:05 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835363
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:

[..]
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiep :o
pi_219835583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Gezellig in De Hoop :+ La Martina heb ik wel gezien. Eigenaar naait gasten als ze bezopen zijn door er stiekem extra bier er bij aan te slaan.

Af en toe zit ik nog wel 's Oude Wacht, maar die is achterlijk duur aan het worden.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 21:29:50 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835735
Geen vaste plek hier. Maar net wanneer we ergens zin in hebben :7
pi_219836272
Ook leuk! Ik zit her en der door de stad op diverse plekken. In de zomer maar 's wat vaker richting Kaap Hoorn gaan
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 14 januari 2026 @ 22:40:51 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219836498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Lekker bij mij in de Chap?!?
Ik ga naar huis.
  woensdag 14 januari 2026 @ 22:52:36 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219836589
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad *) (oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219837672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:40 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zit dat niet in de buurt bij Luna of Oude Brandweer ? Nog nooit geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad *) (oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
:D Ha ja maar dat gebouw zie je al redelijk snel :P
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 18:18:56 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219842851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:40 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zeker!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapje :o
  donderdag 15 januari 2026 @ 19:47:59 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219843622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 18:18 schreef Rene het volgende:

[..]
Zeker!
[..]
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapje :o
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 januari 2026 @ 20:55:22 #63
Maffe Fries
pi_219844530
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad _O-
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:20:29 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219844804
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad _O-
Ja, het is echt een fenomeen. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 23:35:46 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219845905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')
pi_219849427
Ga ik ook maar eens een keer kijken dan. Vind de Plus overigens een verschrikking daar. Of ging het daar juist over :+ ?
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:54:42 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219850191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:35 schreef Rene het volgende:

[..]
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:00:11 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219850227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:57 schreef Gibson88 het volgende:
Ga ik ook maar eens een keer kijken dan. Vind de Plus overigens een verschrikking daar. Of ging het daar juist over :+ ?
Dat is ‘m. Vorge uitbater C1000 was nog erger. De huidige Plus was eigenlijk al een flinke upgrade. 😀
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 17:28:04 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219850386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor” :+
pi_219850782
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die aan dé Paterswoldseweg is niet veel beter :D
  vrijdag 16 januari 2026 @ 19:03:43 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219851214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:28 schreef Rene het volgende:

[..]
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor” :+
Met zes personen is die winkel ook gewoon al propvol, dus ik snap je ergernis. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219851293
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk, :')?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 januari 2026 @ 20:45:12 #73
Maffe Fries
pi_219852530
Zou het eigenlijk niet weten. Kom er nooit meer doorheen sinds mijn werk naar een andere plek in de stad gegaan is. Kwam er vroeger vaak.

Heb onlangs wel renders gezien dat ze de Zaagmuldersweg op willen knappen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:52:32 #74
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219854077
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk, :')?
Why asking?
Kom er bijna dagelijks. Tja. What can I say.
pi_219854189
quote:
Ik woon er met heel erg veel plezier
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2026 @ 00:22:10 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219854483
quote:
Nou, Annie Tak is helaas overleden ... dat is voor Oosterpark wel een dingetje natuurlijk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_219854967
Ik woon dus al bijna drie jaar niet meer in Stad (zelfs niet meer in het noorden) en ik mis Stad bij vlagen behoorlijk hoor. Ik woon nu heel mooi en heb het goed naar m’n zin, maar Groningen zal altijd m’n thuis blijven. Wat een geweldige stad blijft het toch O+
pi_219855155
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!

Valt nog steeds goed te vissen daar iig! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219855274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:52 schreef Rene het volgende:

[..]
Why asking?
Kom er bijna dagelijks. Tja. What can I say.
Huisje aangeboden gekregen, :+. Je klinkt niet erg positief, :D.
pi_219855279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!

Goed om te weten, :). Ook voorbeelden van zulke straten, :D? Namen?
pi_219855287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik woon er met heel erg veel plezier
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?
pi_219855295
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Goed om te weten, :). Ook voorbeelden van zulke straten, :D? Namen?
Vinken/Merel/Hortensia

Dat zijn zeker straten die ik links zou laten liggen als ik daar zou willen gaan wonen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219855324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:07 schreef Chandler het volgende:

[..]
Vinken/Merel/Hortensia

Dat zijn zeker straten die ik links zou laten liggen als ik daar zou willen gaan wonen.
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.
pi_219855342
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend. :7

Al moet ik wel erkennen dat ik er zelf weinig meer kom, woon tegen het centrum aan en heb er weinig te zoeken.. maar kom er nog geregeld langs/doorheen.
Like trump...
pi_219855381
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:11 schreef Chandler het volgende:

[..]
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend. :7

Al moet ik wel erkennen dat ik er zelf weinig meer kom, woon tegen het centrum aan en heb er weinig te zoeken.. maar kom er nog geregeld langs/doorheen.
Klinkt goed, :'). Ik heb overigens even gegoogled op die ene straat en er zitten momenteel blijkbaar ook mensen via CareX en daar word ik niet zo blij van.

Ik ga maandag savonds de huisjes na werk bezoeken, :Y.
pi_219855406
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland, :7.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219855441
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Klinkt goed, :'). Ik heb overigens even gegoogled op die ene straat en er zitten momenteel blijkbaar ook mensen via CareX en daar word ik niet zo blij van.

Ik ga maandag savonds de huisjes na werk bezoeken, :Y.
Nee daar zou ik ook niet geheel blij van worden! _O-

Maar die zitten ook veel in de flat er tegenover (klaproos/zaagmuldersweg), zo ook mijn (ex) bonus zoon van 30+ al zal je daar 0,0 last van hebben...
Like trump...
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 13:30:07 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219856936
Het ligt echt aan welke buurt.
pi_219857125
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?
Het is heel rustig en stil
Straat is altijd schoon, rustige mensen. Ik hoor af en toe wat leefgeluiden, maar dat is eigenlijk ook amper

Beide kanten rustig ook, geen geluid van de straat, geen geluid van achter.

Misschien een rustige hoek, maar ik woon er met erg veel geluk en ben dankbaar met mijn plekkie
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 januari 2026 @ 15:05:34 #90
Maffe Fries
pi_219857660
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland, :7.

SPOILER
Geniet er van.

IJsland is zo'n mooi land :)
  maandag 19 januari 2026 @ 11:09:48 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219874403
Oosterpark is een super schattig wijkje tegenwoordig. Irislaan/Kamperfoeliestraat zit misschien nog een fractie oud-Oosterpark in maar ook niet echt. En de Vinkenstraat is wat verpaupert maar dat is voornamelijk vanwege de onzekerheid over wat er met de helft van de huizen moet gaan gebeuren. Veel CareX inderdaad.
Ik ga naar huis.
pi_219877640
@Chipszak: en ben je er al uit?
Like trump...
pi_219877848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:

Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halen :P
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:

SPOILER
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouw :+
Ook in moeilijke tijden.
pi_219878166
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 16:41 schreef Chandler het volgende:
@:ChipsZak: en ben je er al uit?
Ja! En beide woningen heb ik afgewezen, ;(. Wel beteuterd over, maar goed. Er komt vast wel weer wat op m’n pad. De Vinkenstraat was een no-brainer: vreselijke woning.

Ik had ook een aanbod voor de Klaprooslaan: best leuk woninkje maar ik vond de buren een te groot risico gezien hun ‘omgeving’ en het gaf meteen een verschrikkelijke paupervibe om mijn eventuele nieuwe huis heen. Daarnaast was de tweede slaapkamer meer een hok dan een kamer, :+.

SPOILER
pi_219878173
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 17:00 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halen :P
[..]
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouw :+
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden, ;(. Ik ‘moest’ helaas wel eruit voor de bezichtigingen, met grote tegenzin daardoor, maar dit was de enige en laatste dag.
pi_219878196
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden, ;(. Ik ‘moest’ helaas wel eruit voor de bezichtigingen, met grote tegenzin daardoor, maar dit was de enige en laatste dag.
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !
Ook in moeilijke tijden.
pi_219878200
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Geniet er van.

IJsland is zo'n mooi land :)
Kan ik bij deze bevestigen, :7.
pi_219878207
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:04 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingen ;(.
pi_219878218
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingen ;(.
Blegh -O- waardeloos is dat. Blijft mijn beterschap wens gewoon staan :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_219878236
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Blegh -O- waardeloos is dat. Blijft mijn beterschap wens gewoon staan :P
Dank je, O+.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 09:10:12 #101
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219881302
Zijn jullie ook allemaal vergeten naar het noorderlicht te kijken?
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 januari 2026 @ 12:21:02 #102
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219882678
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Nee hoor ...
Ik heb de middelste uit bed getrommeld, de oudste was nog wakker en we zijn bij Harssens op het parkeerplaatsje gaan staan en hebben genoten :)
pi_219884007
quote:
Ben de tuin in gelopen, gekeken, 'awwwww' gezegd, foto gemaakt, op bed gegaan en door het mooiste heen geslapen.
pi_219884071
quote:
Nope, toen sliep ik al geloof ik
pi_219884694
quote:
Lag toen al te slapen. Niks van meegekregen helaas. Wel heel mooie foto's gezien.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219884786
Wie trouwens ook het filmpje op TV Noord gezien, gasten gingen flink los in Goud Punt.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 20 januari 2026 @ 18:16:24 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219885366
quote:
Zag t jaaaa
  Moderator dinsdag 20 januari 2026 @ 18:18:17 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219885378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:42 schreef Gibson88 het volgende:
Wie trouwens ook het filmpje op TV Noord gezien, gasten gingen flink los in Goud Punt.
Jep. Ook aardig wild.
pi_219885784
Hoop dat die gasten snel gepakt zijn. Vetrokken op de FatBike. Toch best schokkend hoe je het durft en in je hoofd haalt dit soort zaken uit te halen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219908739
Jongens, ik vind mezelf helemaal zielig, :').

;(.

Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij.

;(.
pi_219908798
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:

;(.

Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij.

;(.
He bah wat vervelend
Heel erg veel beterschap gewenst :*
pi_219908896
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
He bah wat vervelend
Heel erg veel beterschap gewenst :*
Dank je, ;( :*.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 januari 2026 @ 20:22:29 #113
Maffe Fries
pi_219910284
Beterschap CZ. :*
pi_219910446
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Beterschap CZ. :*
Dank je wel ;(
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 23:52:18 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219911581
Citrosan in een infuus en alles eruit slapen.
Waardeloos tho… ;(
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:40:04 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219913130
Beterschap ChpsZak, zet ‘m op!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219913177
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:

;(.

;(.
Heel veel beterschap Chipsie :*
Ook in moeilijke tijden.
pi_219926929
Mensen hier ook nog last van de ijzel gehad ? Kon hier letterlijk de voordeur niet uit door al het ijs voor op de stoep.
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 25 januari 2026 @ 18:51:57 #119
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219927181
Het plein voor m'n huis is nog steeds een grote plaat ijs.
Ik ga naar huis.
pi_219927193
quote:
9s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:51 schreef nietzman het volgende:
Het plein voor m'n huis is nog steeds een grote plaat ijs.
Hier is het ook spekglad

Vanochtend waren er kinderen op ijzertjes aan het spelen
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 22:48:41 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219929011
We waren de enige die hebben gestrooid voor t huis. Had allemaal visite over de vloer vandaag, levensgevaarlijk:')
pi_219938972
Had ook strooizout moeten/willen hebben. Straks maar 's kijken of de Praxis Damsterdiep het heeft. Misschien dat het nog uitkomt en anders maar in de schuur leggen :+
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 21:20:46 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220011500
Nog steeds op?
pi_220012673
Zijn er dit weekend nog leuke activiteiten rondom/in de stad??
Like trump...
pi_220046520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 07:13 schreef Chandler het volgende:
Zijn er dit weekend nog leuke activiteiten rondom/in de stad??
Nee.
pi_220051859
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee.
Dat was wel duidelijk! :Y ik moest gewoon voor een Rommelmarkt naar het buitenland! :')
Like trump...
pi_220054377
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:12 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dat was wel duidelijk! :Y ik moest gewoon voor een Rommelmarkt naar het buitenland! :')
Beter heb je voor 50 cent een beeldje gekocht
pi_220057005
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Beter heb je voor 50 cent een beeldje gekocht
Wut? 50 cent?

Nee voor 10 euro 6 ps1 spelletjes.
Like trump...
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 21:33:20 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220069517
Was niet in Nederland dit weekend. Joejoe.
pi_220082633
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 15:45 schreef Chandler het volgende:

[..]
Wut? 50 cent?

Nee voor 10 euro 6 ps1 spelletjes.
Prima deal !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220085972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 07:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Prima deal !
Dat dacht ik, sowieso omdat ik ze nog niet had! :Y
Like trump...
pi_220122207
Hortusbuurt-Ebbinge is wel een ok buurt toch?

:D.

Kom ik weer aan met m’n wijken, :').
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 februari 2026 @ 11:00:58 #133
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220122765
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:

Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezit :D
  Eindredactie Games dinsdag 17 februari 2026 @ 11:30:29 #134
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220123197
quote:

Mijn hood, beste wijk van stadde 8-)
pi_220123375
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezit :D
Ik bezit geen auto, :7.

Maar goed om te weten. Ben benieuwd of het heel druk is i.v.m. de Binnenstad inderdaad.
pi_220123378
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:30 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mijn hood, beste wijk van stadde 8-)
Eeeuujjj, :7.

Is het heel druk daar? Kan ik een kat laten lopen (die ik nog niet heb)? Is er wat groen?
  Eindredactie Games dinsdag 17 februari 2026 @ 12:10:11 #137
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220123577
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is het heel druk daar? Kan ik een kat laten lopen (die ik nog niet heb)? Is er wat groen?
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.

Er is sowieso veel groen en er lopen zat katten maar je moet het aandurven ze buiten te laten, heb ook wel eens een kat overwogen maar ik woon op 3 hoog dus dat is sowieso minder handig. Verder is er de gebruikelijke drukte van studenten, hardlopers en hondenuitlaters rondom het NPS. Als je wil delen welke straat je op het oog hebt kan ik er wellicht wat meer over zeggen :) Ik heb op drie verschillende adressen gewoond in deze buurt.
pi_220123963
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.

Er is sowieso veel groen en er lopen zat katten maar je moet het aandurven ze buiten te laten, heb ook wel eens een kat overwogen maar ik woon op 3 hoog dus dat is sowieso minder handig. Verder is er de gebruikelijke drukte van studenten, hardlopers en hondenuitlaters rondom het NPS. Als je wil delen welke straat je op het oog hebt kan ik er wellicht wat meer over zeggen :) Ik heb op drie verschillende adressen gewoond in deze buurt.
Ik stuur je even een DM!
pi_220124229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.
pi_220125554
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.
Voel je welkom. En in Assen is parkeren makkelijk, :7.
pi_220126102
Hortusbuurt is heel leuk! Café de Minnaar O+
pi_220127515
quote:

Zeker, prima wijk !

quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Leuk stukje, heel soms wel 's in de Bres geweest. Jij reeds nog in Truus geweest ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Hortusbuurt is heel leuk! Café de Minnaar O+
Vorig jaar paar keer na Noorderzon nog effe naar binnen gewipt, leuke kroegje indd !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220127523
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Ikea kan maar parkeerterrein is na een bepaalde tijd afgesloten, dan kom je er niet meer af.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 februari 2026 @ 18:28:31 #144
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220127546
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik bezit geen auto, :7.

Maar goed om te weten. Ben benieuwd of het heel druk is i.v.m. de Binnenstad inderdaad.
qua parkeren niet. Maar de smalle straatjes hebben zeer beperkte parkeerruimte, vandaar dat ik het noemde
Parkeren is voor bezoekers net zo duur als binnenstad, dus dan ga je wel naar een parkeergarage ofzo
pi_220127569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:24 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zeker, prima wijk !
[..]
Leuk stukje, heel soms wel 's in de Bres geweest. Jij reeds nog in Truus geweest ?
[..]
Vorig jaar paar keer na Noorderzon nog effe naar binnen gewipt, leuke kroegje indd !
Ja, leuk sfeertje altijd. Lambik is ook leuk en Kleine Moghul ook. Heb zelf nooit in die wijk gewoond, maar vrienden van me wel dus ik kwam er nog wel eens.

Overigens woon ik al bijna 3 jaar niet meer in Stad en mis het nog steeds hoor :'(
pi_220127617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Ja, leuk sfeertje altijd. Lambik is ook leuk en Kleine Moghul ook. Heb zelf nooit in die wijk gewoond, maar vrienden van me wel dus ik kwam er nog wel eens.

Overigens woon ik al bijna 3 jaar niet meer in Stad en mis het nog steeds hoor :'(
Eens :Y Lambik kan je overigens ook best lekker eten !
Zelf paar jaar aan de Westersingel gewoon tegenover de Westersingelbar :P Dikke tuigtent, maar was wel grappig soms. Tegenwoordig alweer 4 jaar in Oosterhaven :7 Wat overigens ook wel fijn wonen is.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 20:13:55 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220128598
Leuke wijk. Zeker.
Qua parkeren is alles kut in de stad. Al woon ik nog op een steenworp van de IKEA :s) ! Gelukkig heb ik twee parkeerplekken :7 . En om de hoek van Gibs dus. Hehe.
pi_220129780
Ik kom ook even positief zijn over dit stukje van de stad, heerlijke mengeling van studenten, en rest van het volk. Al zou ik mijn kat daar niet de deur uit willen laten, het is daar echt wel redelijk druk...

Vele malen beter dan je vorige optie! :Y
Like trump...
pi_220129947
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 20:13 schreef Rene het volgende:
Leuke wijk. Zeker.
Qua parkeren is alles kut in de stad. Al woon ik nog op een steenworp van de IKEA :s) ! Gelukkig heb ik twee parkeerplekken :7 . En om de hoek van Gibs dus. Hehe.
Zelfs in Helpman waar ik een paar jaar woonde was het gedoe met parkeren. Op een gegeven moment had je een vergunning nodig, maar het was vaak nog wel even zoeken naar een plekje.
pi_220130482
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 20:13 schreef Rene het volgende:
Leuke wijk. Zeker.
Op Zondag wil ik nog wel 's naar de Ikea wandelen om een hotdog te knabbelen :P Grote kans dus dat ik voor je huis langskom. Of je moet aan de Europaweg kant zitten ipv aan de Sontweg-kant _O-
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 18 februari 2026 @ 08:16:15 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220130625
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

O wat een leuke wijk is dat. ❤️

Wel veel studenten. Dat is gezellig, maar misschien niet als ze naast en boven en onder je wonen. Dus afhankelijk van je ‘levensfase’ even checken waar de grote kluwen fietsen voor de deur staan. Daar, en een paar huizen in omtrek, moet je dan niet zijn.

Check dit ook even aan de achterkant van je beoogde woning. Vaak kun je wel even omlopen om te zien of je balkon/tuintje/slaapkamerraam tegenover een studentenwoning zit. Of je ziet een stapel kratten op het tegenoverliggende balkon. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Games woensdag 18 februari 2026 @ 09:47:01 #152
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220131171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:24 schreef Gibson88 het volgende:
Neh, ligt toch niet helemaal op de route :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:42 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Zelfs in Helpman waar ik een paar jaar woonde was het gedoe met parkeren. Op een gegeven moment had je een vergunning nodig, maar het was vaak nog wel even zoeken naar een plekje.
Herkenbaar, 9/10 keer kan ik gewoon voor de deur parkeren maar het is vaak een probleem als ik wat later van werk kom, dan zijn alle sweet spots ingepikt. Maarja dan parkeer ik een straat verderop.

Wat wel verneukeratief is is dat ze dus laatst hier de hele bende open hadden liggen en ik niet eens in m'n eigen straat of één straat verder kon parkeren. Heb toen twee dagen in de Oranjesingel gestaan (bij Bert Visser voor de deur), in de veronderstelling dat dat nog bij mijn parkeerzone hoorde. Nee dus, 2x 84 euro boete :')
  woensdag 18 februari 2026 @ 13:56:20 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220133031
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2026 09:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Neh, ligt toch niet helemaal op de route :P
[..]
Herkenbaar, 9/10 keer kan ik gewoon voor de deur parkeren maar het is vaak een probleem als ik wat later van werk kom, dan zijn alle sweet spots ingepikt. Maarja dan parkeer ik een straat verderop.

Wat wel verneukeratief is is dat ze dus laatst hier de hele bende open hadden liggen en ik niet eens in m'n eigen straat of één straat verder kon parkeren. Heb toen twee dagen in de Oranjesingel gestaan (bij Bert Visser voor de deur), in de veronderstelling dat dat nog bij mijn parkeerzone hoorde. Nee dus, 2x 84 euro boete :')
Jeetje, dat is dan ook zuur. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220135274
Oke peeps, :7.

Ik heb de woning bezichtigd en ik weet niet wat ik moet doen, :').

De woning is best mooi en relatief ruim (denk wel: sociale huur dus ook weer niet zó ruim). Maar, en daar hik ik wat tegenaan, er is geen enkele persoonlijke buitenruimte. Ik verwacht geen tuintje, :+ maar er is dus niet eens een (klein) balkonnetje. Dat betekent dat ik dus eigenlijk altijd binnen zit. Wel zijn er veel ramen (en vier kachels in de woonkamer, :') ?!) maar dat is uiteraard niet hetzelfde.

Daarnaast stíkt het van de buizen. Maar echt bijzonder veel buizen. Van die dingen aan/bij kachels. In elke ruimte. Ziek veel buizen, :+.

Maar vooral zit ik een beetje met die buitenruimte. Voor een woning, als het gaat om sociale huur, gooi ik wel zo’n 8 tot 9 jaar aan opbouw ‘weg’, dus vandaar.
pi_220135290
Overigens is dit een 10/10 vergeleken met de twee woningen uit Oosterpark waar ik had bezichtigd, lol. Maar dat terzijde.
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 19:17:46 #156
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220135628
Niet gelukkig is niet doen zeg ik dan :@
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 19:18:16 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220135633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 07:13 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Op Zondag wil ik nog wel 's naar de Ikea wandelen om een hotdog te knabbelen :P Grote kans dus dat ik voor je huis langskom. Of je moet aan de Europaweg kant zitten ipv aan de Sontweg-kant _O-
Waterkant :7
  Eindredactie Games woensdag 18 februari 2026 @ 19:26:54 #158
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220135706
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:

De woning is best mooi en relatief ruim (denk wel: sociale huur dus ook weer niet zó ruim). Maar, en daar hik ik wat tegenaan, er is geen enkele persoonlijke buitenruimte. Ik verwacht geen tuintje, :+ maar er is dus niet eens een (klein) balkonnetje. Dat betekent dat ik dus eigenlijk altijd binnen zit. Wel zijn er veel ramen (en vier kachels in de woonkamer, :') ?!) maar dat is uiteraard niet hetzelfde.

Daarnaast stíkt het van de buizen. Maar echt bijzonder veel buizen. Van die dingen aan/bij kachels. In elke ruimte. Ziek veel buizen, :+.

Maar vooral zit ik een beetje met die buitenruimte. Voor een woning, als het gaat om sociale huur, gooi ik wel zo’n 8 tot 9 jaar aan opbouw ‘weg’, dus vandaar.
Ben je gewend aan een balkon? Dan kan ik me voorstellen dat je er weer een wil hebben. Als je dènkt dat je er veel gaat zitten, probably not :P Beetje vergelijkbaar met een bad - ''yay eindelijk een badkamer met ligbad!1" om er vervolgens 1x per anderhalf jaar in te gaan.

Verschilt natuurlijk per persoon maar ik zou het geen dealbreaker laten zijn als de rest 10/10 is. Niet in de laatste plaats omdat je in een buurt zit waar je talloze relaxte zitplekjes hebt op kruipafstand. Niet helemaal vergelijkbaar met een eigen buitenruimte maar toch. Balkons zijn overrated imo

Voor wat betreft cv-buizen, gewoon industrial look toch B-) Als je je er toch aan ergert zijn er best wat creatieve manieren voor om ze 'weg te werken', zie bijv https://nl.pinterest.com/kuukeding/verwarmingsbuizen-wegwerken/
pi_220135844
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:26 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ben je gewend aan een balkon? Dan kan ik me voorstellen dat je er weer een wil hebben. Als je dènkt dat je er veel gaat zitten, probably not :P Beetje vergelijkbaar met een bad - ''yay eindelijk een badkamer met ligbad!1" om er vervolgens 1x per anderhalf jaar in te gaan.

Verschilt natuurlijk per persoon maar ik zou het geen dealbreaker laten zijn als de rest 10/10 is. Niet in de laatste plaats omdat je in een buurt zit waar je talloze relaxte zitplekjes hebt op kruipafstand. Niet helemaal vergelijkbaar met een eigen buitenruimte maar toch. Balkons zijn overrated imo

Voor wat betreft cv-buizen, gewoon industrial look toch B-) Als je je er toch aan ergert zijn er best wat creatieve manieren voor om ze 'weg te werken', zie bijv https://nl.pinterest.com/kuukeding/verwarmingsbuizen-wegwerken/
Ik ben opgegroeid met een balkon inderdaad. Ik zit er nooit bijzonder veel maar was me daar al van bewust. Wat ik fijn vind aan een balkon is de vogelhuisjes, evt mini barbecue soms (lol dit komt cru over na de ‘vogelhuisjes’ :')), groen etc. Dat vind ik leuk aan balkons.

En het huis is niet 10/10 maar wel vergeleken met de vorige huizen, _O-. De keuken is ook wat gek (en heel klein).

Ik weet dat je de buizen kan wegwerken maar het frustreert me wel dat het veel ruimte inneemt (er zijn echt veel buizen en ook echt in de midden van de muur van de grond naar boven etc.) in diepte waardoor veel dingen sneller van de muur ‘afstaan’ ipv er tegenaan. En ik hang altijd veel kunst op en dan zitten er ineens buizen tussen twee schilderijen oid, :').

SPOILER
Edit: plekjes op kruipafstand is voor mij iets minder relevant omdat ik niet per se iemand ben die constant op terrasjes gaat zitten etc. Dat is absoluut niet iets wat ik zou antwoorden bij de vraag ‘dingen die je leuk vindt om te doen.’
pi_220135857
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:18 schreef Rene het volgende:

[..]
Waterkant :7
Mooi ! Lijkt me wel leuk met al die bootjes die voorbij komen. Is het Betonbos een gemis :P ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_220135881

[ Bericht 100% gewijzigd door Gibson88 op 18-02-2026 19:47:29 ]
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 22:42:59 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220138639
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:45 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Mooi ! Lijkt me wel leuk met al die bootjes die voorbij komen. Is het Betonbos een gemis :P ?
Nee. Zit aan de overkant. Niet zoooo boeiend.
Bootjes? Zeker leuk :)
pi_220139931
Lastig idd. In Helpman had ik zelfs twee balkons, maar we zaten er nooit op.
pi_220140923
Omdat ik het eerder al voorbij heb zien komen in dit topic, deel ik hieronder een linkje met een overzicht van activiteiten die er in het weekend plaatsvinden.

Activiteiten in Groningen
Ook in moeilijke tijden.
  Eindredactie Games donderdag 19 februari 2026 @ 10:21:51 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220140942
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:52 schreef Tommeke het volgende:
Lastig idd. In Helpman had ik zelfs twee balkons, maar we zaten er nooit op.
Idem hier, maar kan me wel voorstellen dat iemand daar veel waarde aan hecht.
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: plekjes op kruipafstand is voor mij iets minder relevant omdat ik niet per se iemand ben die constant op terrasjes gaat zitten etc. Dat is absoluut niet iets wat ik zou antwoorden bij de vraag ‘dingen die je leuk vindt om te doen.’
Begrijp ik. Ik bedoelde overigens niet per se terrasjes maar gewoon openbare zitplaatsen. Maar zoals ik al schreef is dat niet hetzelfde als je 'eigen' buitenplekje.

Wel logisch dat je voorzichtig bent met je keuze omdat je zo lang hebt opgespaard. Via Woningnet werkt dat niet meer met punten toch, is dat een tijdje geleden niet veranderd? Heb je met 9 jaar sparen regelmatig kanshebbers om te bezichtigen? Ik sta daar ook nog steeds ingeschreven ondanks dat ik inmiddels een koopwoning heb, leek me wel handig om achter de hand te houden
  Eindredactie Games donderdag 19 februari 2026 @ 10:25:12 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220141025
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:21 schreef Gibson88 het volgende:
Omdat ik het eerder al voorbij heb zien komen in dit topic, deel ik hieronder een linkje met een overzicht van activiteiten die er in het weekend plaatsvinden.

Activiteiten in Groningen
Nou nou, houdt niet over qua activiteiten :+

Vorig weekend trouwens bij een expositie in Groninger Forum geweest van Wildlife Photographer of the Year, was wel mooi. Paar hele indrukwekkende foto's (wel meteen weer 15 euro entree voor een half uurtje rondslenteren maar dat terzijde)
pi_220143109
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:25 schreef 2dope het volgende:

[..]
Nou nou, houdt niet over qua activiteiten :+

Vorig weekend trouwens bij een expositie in Groninger Forum geweest van Wildlife Photographer of the Year, was wel mooi. Paar hele indrukwekkende foto's (wel meteen weer 15 euro entree voor een half uurtje rondslenteren maar dat terzijde)
Echt he :+ ?! Maar dacht plak het linkje er toch effe in omdat er kort geleden nog naar gevraagd werd. En uiteraard verandert er nog wel eens het een en ander.

Zelf ga ik niet vaak maar wel eens op een Zondag naar NOK, kopje koffie of wijntje en een hapje eten en van het uitzicht genieten.
Ook in moeilijke tijden.
  Eindredactie Games donderdag 19 februari 2026 @ 15:20:30 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220143606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:10 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Echt he :+ ?! Maar dacht plak het linkje er toch effe in omdat er kort geleden nog naar gevraagd werd. En uiteraard verandert er nog wel eens het een en ander.

Zelf ga ik niet vaak maar wel eens op een Zondag naar NOK, kopje koffie of wijntje en een hapje eten en van het uitzicht genieten.
Ahja ik heb daar een keer gegeten met een groepje. Was op zich prima en uitzicht is er inderdaad top, alleen beetje cringe dat ze geen Nederlands praten. Daar ben ik op zich niet eens per se op tegen maar ik móest destijds per e-mail reserveren in het Nederlands, en toen ik aankwam sprak niemand Nederlands. Wees dan ook consequent :+
  Moderator donderdag 19 februari 2026 @ 20:05:09 #169
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220147316
Sporten. Ff naar vrienden. Vrijdags zoals altijd ff naar de markt wandelen. Beetje rommelen in de stad. Zondag geen plan verder. :7
pi_220165856
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:

Twijfel is nee.
pi_220168469
Grote Kruis-genot, vandaag twee doorheen gefietst :7 Nu lekker thuis hapje eten en straks de stad in en later de Kroeg v Klaas voor een verjaardag _O_ Maar voor nu lekker lay-back rustig aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:05 schreef Rene het volgende:
Sporten. Ff naar vrienden. Vrijdags zoals altijd ff naar de markt wandelen. Beetje rommelen in de stad. Zondag geen plan verder. :7
Zondag rustdag, lekker onderuit en niks doen.
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 2 maart 2026 @ 11:31:24 #172
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220237486
Gisteren effe het huis van Rene bekeken. Nee hoor grapje, wel naar Ikea geweest om een vriend te helpen met zijn inkopen en uiteraard een HotDog op te knagen. :7
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 23:44:16 #173
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220243337
Stond de hele dag voor het raam. Dacht al, welke gluurder is dat.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 16:19:15 #174
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220247927
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:44 schreef Rene het volgende:
:D Zal de volgende keer een knalroze FOK! vlag op mijn fiets binden _O-
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 19:00:54 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_220249380
Weet iemand of de fietshelling bij de korrewegbrug er nog is?
  dinsdag 3 maart 2026 @ 19:08:21 #176
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220249461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:00 schreef LPFAN het volgende:
Weet iemand of de fietshelling bij de korrewegbrug er nog is?
Volgens de AI van Google is ie er nog steeds. Maar zeker weten doe ik dat niet. Al geprobeerd te kijken met Streetview ? Wellicht dat die beelden recenter zijn dan Januari 2024 toen de helling er kwam.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 19:18:52 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_220249545
quote:
80s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:08 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Volgens de AI van Google is ie er nog steeds. Maar zeker weten doe ik dat niet. Al geprobeerd te kijken met Streetview ? Wellicht dat die beelden recenter zijn dan Januari 2024 toen de helling er kwam.
Hmm nee staan niet op Streetview. Donderdag maar gewoon op de gok heen :)
  dinsdag 3 maart 2026 @ 19:23:23 #178
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220249582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Hmm nee staan niet op Streetview. Donderdag maar gewoon op de gok heen :)
Fingers crossed, ik hoop op het beste voor je ^O^
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 3 maart 2026 @ 20:31:05 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220250574
Van de week nog wel.
  woensdag 4 maart 2026 @ 00:27:31 #180
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220252719
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:44 schreef Rene het volgende:
De FOK!voyeur.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 06:48:21 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220253036
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 00:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
De FOK!voyeur.
Heeeel Nederlands
  woensdag 4 maart 2026 @ 07:54:39 #182
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220253308
Waar ontmoeten we elkaar als de stekker er uit is, smurfjes?
Ik ga naar huis.
  woensdag 4 maart 2026 @ 08:19:44 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220253426
Bij Rene natuurlijk. Gibson wijst ons de weg. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 maart 2026 @ 08:32:46 #184
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220253484
Ohja die zie ik toch elke dag wel lopen.
Ik ga naar huis.
pi_220253568
Nou ja grote kans dat ie mij wel gezien heeft. Bakfiets met berg meuk er op :P

quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef nietzman het volgende:
Harbour Cafe, mijn buurman :7

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Bij Rene natuurlijk. Gibson wijst ons de weg. 8-)
Kan natuurlijk ook. Barbecuen aan het water _O_

quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:32 schreef nietzman het volgende:
Ohja die zie ik toch elke dag wel lopen.
Rene of mij :o ?!
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 4 maart 2026 @ 08:49:09 #186
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220253585
quote:
Old skool in het plantsoen toch?
pi_220253796
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Old skool in het plantsoen toch?
Ja mag ook, vind ik ook goed ^O^
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2026 @ 11:36:02 #188
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220254963
https://www.rijkswatersta(...)it-krolbrug/planning
Volgens deze planning worden de hellingen eind dit jaar weggehaald
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2026 @ 11:37:30 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220254970
quote:
In ieder geval tijdens Noorderzon in de Bocht
pi_220257342
Nou ja vorig jaar zomer zouden we ook Noorderzon en reageerde niemand meer -O- Schiet natuurlijk niet op op die manier.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 4 maart 2026 @ 16:50:53 #191
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220257451
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef Gibson88 het volgende:
Rene of mij :o ?!
Ja René, die duikt altijd voor m'n voeten op for some reason.
Ik ga naar huis.
pi_220257570
quote:
9s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:50 schreef nietzman het volgende:

[..]
Ja René, die duikt altijd voor m'n voeten op for some reason.
Doet ie nou nooit bij mij ;( Of misschien ook wel dat ik hem gewoonweg niet herken. Of ik kom gewoon niet op de juiste plekken om jullie tegen te komen _O-
Ook in moeilijke tijden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 maart 2026 @ 20:46:32 #193
Maffe Fries
pi_220259445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.rijkswatersta(...)it-krolbrug/planning
Volgens deze planning worden de hellingen eind dit jaar weggehaald
Zolang ze maar het alternatief realiseren. Anders moeten vele stadjers een heel stuk omrijden.

Zelf gelukkig geen last van omdat ik aan de andere kant van de stad woon
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2026 @ 22:09:41 #194
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220260263
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:31 schreef Gibson88 het volgende:
Nou ja vorig jaar zomer zouden we ook Noorderzon en reageerde niemand meer -O- Schiet natuurlijk niet op op die manier.
Dat heb ik gemist... meestal struin ik daar wel een paar keer rond
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 22:56:39 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220260554
Ik herken nietzie niet maar weet z’n huis wel weer te vinden. En ik drink soms een drankje onder z’n werk. :7
pi_220260993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ah nog kansen genoeg om gezamenlijk nog 's een drankje te doen. Voor hetzelfde geld is het zo van: Maar jou ken ik ! :+
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 5 maart 2026 @ 07:46:37 #197
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220261117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:56 schreef Rene het volgende:
Ik herken nietzie niet maar weet z’n huis wel weer te vinden. En ik drink soms een drankje onder z’n werk. :7
Hoe herken je nietz nou weer niet dan? En dan ga ik er even vanuit dat hij nog steeds z’n dreads heeft.
  donderdag 5 maart 2026 @ 07:47:48 #198
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220261123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Heb ik ook gemist!

En weet je wie een paar dagen terug in m’n fobo verscheen?! @MaxMark
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 maart 2026 @ 12:01:16 #199
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220263169
Nietzman niet herkennen??
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 22:18:35 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220269116
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hoe herken je nietz nou weer niet dan? En dan ga ik er even vanuit dat hij nog steeds z’n dreads heeft.
Anders gezegd, niet bewust of zo. Mn man ziet ook alle bekende Nederlanders lopen. Ik heb werkelijk geeeen idee.

Net ff borreltje weer gehad bij chaps met werk :7
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2026 @ 22:21:39 #201
Maffe Fries
pi_220269141
Ik kom oud-staatssecretaris Wilma Mansveld af en toe tegen
  vrijdag 6 maart 2026 @ 08:54:58 #202
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220270605
De enige persoon met dreads die ik wel eens zie is op skeelers en zit bij de Knarie. Nou heb ik niet de indruk dat dat Nietzman is. Maar kan mij natuurlijk vergissen.

Ah zie Chaps vaker voorbijkomen. Loop daar dan ook maar 's een keer naar binnen.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:12:52 #203
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220270822
Ik heb geen rolschaatsen en blow niet.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:13:11 #204
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220270827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:18 schreef Rene het volgende:
Anders gezegd, niet bewust of zo.
This hurts.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:15:58 #205
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220270854
En ja terrasseizoen lijkt wel geopend bij de Chap. Ik heb alleen m'n kantoor er boven though, werk er niet.
Ik ga naar huis.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 13:03:03 #206
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220272519
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:12 schreef nietzman het volgende:
Ik heb geen rolschaatsen en blow niet.
Een non blowende dreadfull person? :o
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:15 schreef nietzman het volgende:
En ja terrasseizoen lijkt wel geopend bij de Chap. Ik heb alleen m'n kantoor er boven though, werk er niet.
desondanksssss
  maandag 9 maart 2026 @ 08:12:17 #207
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220297953
Hoi, ik zit in de trein en verveel me dood dus kom even zwaaien :W
  maandag 9 maart 2026 @ 08:13:47 #208
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220297958
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:54 schreef Gibson88 het volgende:
De enige persoon met dreads die ik wel eens zie is op skeelers en zit bij de Knarie. Nou heb ik niet de indruk dat dat Nietzman is. Maar kan mij natuurlijk vergissen.

Ah zie Chaps vaker voorbijkomen. Loop daar dan ook maar 's een keer naar binnen.
Ik las Chips en was al zo in de war, :'). En dan doel ik uiteraard op de eerste zin en niet op de tweede want dat zou wel erg vreemd zijn.
  maandag 9 maart 2026 @ 08:15:20 #209
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220297965
Chiiiips waar ga je naar toeeeee.
Ik ga naar huis.
  maandag 9 maart 2026 @ 08:17:49 #210
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220297976
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:15 schreef nietzman het volgende:
Chiiiips waar ga je naar toeeeee.
O+.

Grunn natuurlijk! Ik kom vanuit Assen ( :') ).
  maandag 9 maart 2026 @ 08:27:37 #211
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220298004
quote:
80s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik las Chips en was al zo in de war, :'). En dan doel ik uiteraard op de eerste zin en niet op de tweede want dat zou wel erg vreemd zijn.
_O-
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 9 maart 2026 @ 08:28:48 #212
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220298013
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
O+.

Kantoordagje ? Ik moet morgen weer naar kantoor, heul geen zin, maar goed moet maar weer.
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 9 maart 2026 @ 08:29:44 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220298021
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:

O+.

Oh Godzijdank. Voor hetzelfde geld ging je naar Almere ofzo.
Ik ga naar huis.
pi_220298107
De terrasjes zaten alweer lekker vol dit weekend en het verkeer voor mijn deur op de fiets is ook aardig gestegen, plus ik zie alweer rokjes! O+
Like trump...
  maandag 9 maart 2026 @ 10:30:22 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220299005
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:29 schreef nietzman het volgende:

[..]
Oh Godzijdank. Voor hetzelfde geld ging je naar Almere ofzo.
Oh thank God, nee :r.
  maandag 9 maart 2026 @ 10:30:50 #216
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220299008
quote:
80s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:28 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Kantoordagje ? Ik moet morgen weer naar kantoor, heul geen zin, maar goed moet maar weer.
Alas inderdaad, ik rolde vanuit CS direct op een fiets een werkoverleg binnen, ;(.
  maandag 9 maart 2026 @ 11:44:16 #217
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220299391
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:47 schreef Chandler het volgende:
De terrasjes zaten alweer lekker vol dit weekend en het verkeer voor mijn deur op de fiets is ook aardig gestegen, plus ik zie alweer rokjes! O+
Schuitendiep, Poele, De 3 e.v. Allemaal vol. Mooi gezicht wel. Heb ook van het mooie weer genoten :D

quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Alas inderdaad, ik rolde vanuit CS direct op een fiets een werkoverleg binnen, ;(.
Heerlijk begin van de dag :P !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220300848
quote:
80s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:44 schreef Gibson88 het volgende:
Schuitendiep, Poele, De 3 e.v. Allemaal vol. Mooi gezicht wel. Heb ook van het mooie weer genoten :D
Ik geniet de hele dag als ik lekker thuis achter m'n computertje zit, af en toe even achterom kijken naar al die fietsers die voor mijn huis langs komen... en mjam... trekt mij weer naar buiten! *O*
Like trump...
  maandag 9 maart 2026 @ 14:43:31 #219
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220300859
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:41 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik geniet de hele dag als ik lekker thuis achter m'n computertje zit, af en toe even achterom kijken naar al die fietsers die voor mijn huis langs komen... en mjam... trekt mij weer naar buiten! *O*
Heb vorige week mijn nieuwe e bike gekregen, al wat testrondjes gedaan en ga m nog vaker uitlaten. Heerlijk, zo ook met die mooie zonnige weer _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_220301457
quote:
80s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Heb vorige week mijn nieuwe e bike gekregen, al wat testrondjes gedaan en ga m nog vaker uitlaten. Heerlijk, zo ook met die mooie zonnige weer _O_
Absoluut, ik kom de deur weer uit! :Y

Maar dit alles maakt het wel een stuk gemakkelijker mooie vrouwen, lekker weer, iedere blij!
Like trump...
  woensdag 11 maart 2026 @ 19:39:21 #221
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220317949
Hola
  Eindredactie Games woensdag 11 maart 2026 @ 19:50:55 #222
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220318108
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Hola
Hest al 'n nije crib?
pi_220318646
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Hola
Hola Chips :W
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 21:15:43 #224
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220319121
Hoe.
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:18:41 #225
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220319155
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:50 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hest al 'n nije crib?
Nai, ;(.
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:19:06 #226
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220319166
quote:
80s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:36 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Hola Chips :W
:W.

Ook een beetje een saaie avond?
pi_220319181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:15 schreef Rene het volgende:
Hoe.
Goed :7 Daar ook ?

Ik heb alweer zin in weekend :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220319267
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nai, ;(.
Balen ! ;(

quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:W.

Ook een beetje een saaie avond?
Ja beetje wel, ga zo lekker richting bed, nog effe wat ontspannend muziek luisteren voor het slapen. Weinig aan op Tv.

Vermaak jij je een beetje of lig je ook wat te scrollen ?
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 22:21:04 #229
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220319745
quote:
80s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:20 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Goed :7 Daar ook ?

Ik heb alweer zin in weekend :P
Ja best hoor!
Weekend? Na morgen alweer :7 ! Altijd goed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 23:14:17 #230
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220320043
Jongens ik zit nou in een trein.
Ik ga naar huis.
pi_220320531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef Rene het volgende:

[..]
Ja best hoor!
Weekend? Na morgen alweer :7 ! Altijd goed.
Nee was het maar zo :+ Lig ontbijt nieuws te kijken met een kop koffie op bed
Ook in moeilijke tijden.
pi_220320532
quote:
80s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Balen ! ;(
[..]
Ja beetje wel, ga zo lekker richting bed, nog effe wat ontspannend muziek luisteren voor het slapen. Weinig aan op Tv.

Vermaak jij je een beetje of lig je ook wat te scrollen ?
Ik vermaakte me niet per se en zat wat Youtube-bende te kijken ofzoiets. Beetje appen met volk.

Niet mijn favoriete bezigheden. Moest ook nog wat doen voor werk, ;(. Te laat begonnen dus sliep ik pas erg laat en nu ben ik onwijs moe.

Jij wel een beetje wakker, :')? Leek namelijk dat jij slim was en wel op tijd ging pitten.
pi_220320538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:14 schreef nietzman het volgende:
Jongens ik zit nou in een trein.
Waar ging je heeeeen?
pi_220320540
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 06:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vermaakte me niet per se en zat wat Youtube-bende te kijken ofzoiets. Beetje appen met volk.

Niet mijn favoriete bezigheden. Moest ook nog wat doen voor werk, ;(. Te laat begonnen dus sliep ik pas erg laat en nu ben ik onwijs moe.

Jij wel een beetje wakker, :')? Leek namelijk dat jij slim was en wel op tijd ging pitten.
Ik ben er om 21:51 in gedoken, en nu net wakker. Kop koffie, ontbijtnieuws en nog in bed, zo meteen rol ik mijn bureaustoel in om de werkdag te starten.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:07:48 #235
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220320774
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 06:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar ging je heeeeen?
Terug naar stad natuurlijk. Ga toch niet ineens elders overnachten.
Ik ga naar huis.
pi_220320836
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:07 schreef nietzman het volgende:

[..]
Terug naar stad natuurlijk. Ga toch niet ineens elders overnachten.
Das je geraden ook kameraad. We gaan Stad niet opains de rugge touw keerns !

:T
Ook in moeilijke tijden.
pi_220323079
Ik zit ook weer in de trein, jongens
pi_220323091
Grunn Stad is het nieuwe treintopic, :7.
pi_220323127
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Fijne reis naar Assen Chipsie :*
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 maart 2026 @ 15:12:53 #240
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220323403
Verscheen Nietzman gisteren opeens op mijn werk O+
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 15:58:18 #241
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220323737
Ik trein nooit :7 !
  donderdag 12 maart 2026 @ 16:02:28 #242
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220323781
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom terug kom teruggggg.
Ik ga naar huis.
  donderdag 12 maart 2026 @ 16:10:38 #243
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220323837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verscheen Nietzman gisteren opeens op mijn werk O+
Poh ja dat was ineens een avontuur.
Ik ga naar huis.
pi_220326434
quote:
80s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:35 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Fijne reis naar Assen Chipsie :*
Dank je, maar het is altijd triest, ;(.
pi_220326439
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:02 schreef nietzman het volgende:

[..]
Kom terug kom teruggggg.
Wil ik ook, nietz ;(.
pi_220326443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 15:58 schreef Rene het volgende:
Ik trein nooit :7 !
Wat een loser zeg
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 06:40:47 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220327452
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat een loser zeg
Of auto of fiets. En vooral fiets want stad heeft alles woistjawel
pi_220327761
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dank je, maar het is altijd triest, ;(.
;( Hopelijk heb je wel een fijne ochtend O+
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 11:05:12 #249
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220329310
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
;( Hopelijk heb je wel een fijne ochtend O+
Het gaat wel ok als ik een berichtje van jou zie, natuurlijk, O+.

Overigens, onze nep-Groninger @Alexxxxx is ziek. Wens hem hier beterschap al zal hij (denk ik) niet posten.
pi_220329681
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Het gaat wel ok als ik een berichtje van jou zie, natuurlijk, O+.

Overigens, onze nep-Groninger @:Alexxxxx is ziek. Wens hem hier beterschap al zal hij (denk ik) niet posten.
O+ Moet je nog lang werken vandaag ? Ik klap om 15:30 de boel dicht en ga dan even lekker bewegen in de gym. Om vervolgens heerlijk niks te doen e later even de stad in voor een biertje :7

@Alexxxxx Beterschap mie jonkie :7
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 11:41:27 #251
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220329847
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:02 schreef nietzman het volgende:

[..]
Kom terug kom teruggggg.
Ga ik sowieso doen O+.
pi_220331021
Deze reeks loopt trouwens best lekker in vergelijking met vorige delen die vrij snel stil vielen.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 15:34:35 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220331736
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
O+ Moet je nog lang werken vandaag ? Ik klap om 15:30 de boel dicht en ga dan even lekker bewegen in de gym. Om vervolgens heerlijk niks te doen e later even de stad in voor een biertje :7

@:Alexxxxx Beterschap mie jonkie :7
Ik werk vrijdag niet :7
pi_220331958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:34 schreef Rene het volgende:

[..]
Ik werk vrijdag niet :7
Ambtenaartje ! :T
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:38:59 #256
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220333411
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef Gibson88 het volgende:

[..]

@:Alexxxxx Beterschap mie jonkie :7
Ik was pas 1810 oid thuis. Janken, :'(.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:39:28 #257
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220333423
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:24 schreef Gibson88 het volgende:
Deze reeks loopt trouwens best lekker in vergelijking met vorige delen die vrij snel stil vielen.
Komt omdat ik me verveel of aandacht zoek en men is vrij snel aanwezig
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 20:05:16 #258
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220334282
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:07 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ambtenaartje ! :T
Dat zou kunnen. Maar ook toen ik nog geen ambtenaar was. Hehe
  zaterdag 14 maart 2026 @ 02:46:46 #259
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220336611
Ik ben nu pas thuis!
Ik ga naar huis.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 07:32:56 #260
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220336926
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 02:46 schreef nietzman het volgende:
Ik ben nu pas thuis!
Niet vanuit werk hoop ik
pi_220337600
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik was pas 1810 oid thuis. Janken, :'(.
Toen zat ik uitgebreid te bieren :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Komt omdat ik me verveel of aandacht zoek en men is vrij snel aanwezig
Van mij krijg je aandacht wanneer je maar wil O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:05 schreef Rene het volgende:

[..]
Dat zou kunnen. Maar ook toen ik nog geen ambtenaar was. Hehe
Moet ik ook maar 's doen, lekker vrij op de vrijdag
Ook in moeilijke tijden.
pi_220337615
Ik ben benieuwd; in welke wijk zouden jullie een huis kopen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:09:02 #263
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220338068
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet vanuit werk hoop ik
Wel. Wezen hengelen bij de Jeugd van Tegenwoordig.
Ik ga naar huis.
  Eindredactie Games zaterdag 14 maart 2026 @ 11:23:17 #264
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220338605
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben benieuwd; in welke wijk zouden jullie een huis kopen?
Nogal een ruime vraag zo, bedoel je favoriete wijk?
pi_220339169
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:23 schreef 2dope het volgende:

[..]
Nogal een ruime vraag zo, bedoel je favoriete wijk?
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.
pi_220339733
Ik woon in de omgeving Oosterhaven. Prima wonen, 5 minuten lopen en ik sta in de binnenstad.
Ook in moeilijke tijden.
  Eindredactie Games zaterdag 14 maart 2026 @ 13:07:46 #267
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220340159
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.
Persoonlijk vind ik Beijum, De Hoogte, Vinkhuizen, Selwerd en Hoogkerk de minst aantrekkelijke wijken (benieuwd wie ik nu tegen de schenen trap :+ ). Niet omdat dat per se pauperwijken zijn hoor, Beijum bijvoorbeeld is in de afgelopen 10 jaar flink verbeterd en is ook heel kindvriendelijk, maar Beijum-Oost staat weer bekend om relatief hoge criminaliteit.

Korrewegwijk en de Hoogte waren enkele decennia geleden Vogelaarwijken voor zover dat anno nu nog iets zegt. Ook wel 'grappig' om te kijken op politie.nl naar aantal woninginbraken per postcode (op data.politie.nl kun je nog veel meer stats zoeken). Dit plaatje toont "(on)veiligheidsgevoel" per wijk:

Centrum scoort het slechtst, ik gok vanwege uitgaanspubliek/uitgaansgeweld, daklozen en verwarde mannen.

"Nabij voorzieningen" is eigenlijk nergens een probleem, 15 minuten fietsen tot stadscentrum is ook een enorme straal gemeten vanaf hartje centrum, daarmee pak je de meeste (stads)wijken wel mee. Al actief aan het zoeken op Funda dan? Je zou ook nog kunnen kijken naar wijken (dorpen?) als Reitdiephaven en Ruischerwaard/brug. Is wat verder van het centrum maar zijn hele rustige/leuke buitenwijken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 maart 2026 @ 13:11:32 #268
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220340184
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Punt is dat het binnen een wijk ook enorm kan verschillen.
Neem bijv Selwerd, staat niet altijd even goed bekend. Maar het koop-gedeelte van Selwerd in Zuid (Spaanse Aakstraat eo), en West (Elzenlaan eo) is echt 0-tokkie gehalte (en prima voorzieningen, rustig, binnenstad dichtbij en Noorderstation om de hoek)

Zelfde gaat op voor zoveel andere wijken. Het hangt echt van de straat of buurt binnen een wijk
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 maart 2026 @ 13:13:22 #269
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220340201
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:07 schreef 2dope het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik Beijum, De Hoogte, Vinkhuizen, Selwerd en Hoogkerk de minst aantrekkelijke wijken (benieuwd wie ik nu tegen de schenen trap :+ ). Niet omdat dat per se pauperwijken zijn hoor, Beijum bijvoorbeeld is in de afgelopen 10 jaar flink verbeterd en is ook heel kindvriendelijk, maar Beijum-Oost staat weer bekend om relatief hoge criminaliteit.

Korrewegwijk en de Hoogte waren enkele decennia geleden Vogelaarwijken voor zover dat anno nu nog iets zegt. Ook wel 'grappig' om te kijken op politie.nl naar aantal woninginbraken per postcode (op data.politie.nl kun je nog veel meer stats zoeken). Dit plaatje toont "(on)veiligheidsgevoel" per wijk:

[ afbeelding ]

Centrum scoort het slechtst, ik gok vanwege uitgaanspubliek/uitgaansgeweld, daklozen en verwarde mannen.

"Nabij voorzieningen" is eigenlijk nergens een probleem, 15 minuten fietsen tot stadscentrum is ook een enorme straal gemeten vanaf hartje centrum, daarmee pak je de meeste (stads)wijken wel mee. Al actief aan het zoeken op Funda dan? Je zou ook nog kunnen kijken naar wijken (dorpen?) als Reitdiephaven en Ruischerwaard/brug. Is wat verder van het centrum maar zijn hele rustige/leuke buitenwijken.
Woon al bijna 20 jaar met plezier in Selwerd :D
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 15:37:54 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220341237
Tis meer een budget kwestie dan een wensenlijst eerst.
pi_220341283
Vroeger was het zo dat je Beijum in 2e kon delen. Ene kant van het fietspad goed, andere kant stukken minder.

Laatste jaren stukken beter geworden. Heb er zelf ruim 25 jaar gewoond en mijn ouders en broer wonen er nog (aan de goede kant). Zelf genoeg mee gemaakt maar heb mij er toch altijd veilig en gewenst gevoeld (best een gezellig sfeertje in de meeste buurtjes).

Zelfde als Leeuwenborg, al zijn daar de grootste problemen gesloopt (de grote flats).

Zowel Beijum als Leeuwenborg zijn heel groen, en best goed te doen al zeg ik het zelf.

Maar ik zou zeker niet in het grootste gedeelte van Selwerd, Paddepoel of Vinkhuizen willen wonen.. daar voel ik mij echt niet thuis..
Like trump...
pi_220353702
Weten jullie trouwens al op welke partij je gaat stemmen?

Ik kom heel erg vaak uit op de Stadspartij! _O_ maar ook op FVD, PVV en BBB.

Die laatste 3 krijgen mijn stem sowieso niet :+
Like trump...
  maandag 16 maart 2026 @ 08:19:36 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220353846
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:58 schreef Chandler het volgende:
Weten jullie trouwens al op welke partij je gaat stemmen?

Ik kom heel erg vaak uit op de Stadspartij! _O_ maar ook op FVD, PVV en BBB.

Die laatste 3 krijgen mijn stem sowieso niet :+
Wel dubieus dat je erop uitkomt! :o

Ik heb het vertrouwen dat mensen zich nu eens een beetje normaal gaan gedragen, opgegeven. Ze maken er allemaal een zooitje van. Ik stem dus voor degenen die zelf niet kunnen gaan, maar wel een steuntje kunnen gebruiken. De beestjes. PvdD dus. De gemeente mag ook wel wat groener, dus dat komt mooi uit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 maart 2026 @ 10:58:27 #274
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220355033
Ik vind het lastig dat PvdA naar mijn werk goed werk heeft geleverd afgelopen 4 jaar, en prima wethouder, maar ben erg kritisch op GroenLinks en Philip Broeksma. Nu staat Broeksma niet meer op de lijst, maar PvdA en GroenLinks zijn wel samen, haha....

Al met al, ik twijfel nog. Veel partijen willen ongeveer hetzelfde als je kijkt naar de uitleg in de stemwijzer. Durf, Stadspartij 100%, VVD, FVD, BBB en PVV vallen af voor mij, Student & Stad ook, en de rest ... tsja :)
  maandag 16 maart 2026 @ 11:54:11 #275
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220355707
Is Stadspartij van dat huis aan huis campagnekrantje waar letterlijk nul standpunten instaan?
Ik ga naar huis.
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 20:34:12 #276
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220360455
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het lastig dat PvdA naar mijn werk goed werk heeft geleverd afgelopen 4 jaar, en prima wethouder, maar ben erg kritisch op GroenLinks en Philip Broeksma. Nu staat Broeksma niet meer op de lijst, maar PvdA en GroenLinks zijn wel samen, haha....

Al met al, ik twijfel nog. Veel partijen willen ongeveer hetzelfde als je kijkt naar de uitleg in de stemwijzer. Durf, Stadspartij 100%, VVD, FVD, BBB en PVV vallen af voor mij, Student & Stad ook, en de rest ... tsja :)
Voor m’n werk PvdA ja. Maar twijfel of dat het gaat worden. Morgen ff koekeloeren.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 23:00:57 #277
Maffe Fries
pi_220361420
ik ben er ook nog niet uit en uit de Stemwijzer kwam ook niet echt iets
pi_220361841
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVV :') Hoe dan ? _O- PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.

Chipsie, misschien tot zo op kantoor :+ :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220361923
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVV :') Hoe dan ? _O- PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.

Ik zit ook in spagaat... weet het ook nog niet.. maar hoef het morgen ook pas te weten! :7
Like trump...
  dinsdag 17 maart 2026 @ 06:44:43 #280
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220361955
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:

Op kantoor, :o?

Ik ben vandaag wel op kantoor, ;(. Ik ben echt extreem moe en kan niet plaatsen waarom dus als je me ziet, zie je waarschijnlijk gewoon een paar wallen lopen dus misschien is het beter dat je me niet ziet vandaag, :'(.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 06:47:25 #281
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220361963
De stemmers; vergeten jullie ook niet om te kijken naar de standpunten mbt privacy en het digitale leven, ;(?

Kijkt men imo te vaak overheen terwijl het enorm belangrijk is voor de toekomst aangezien we er steeds meer mee te maken krijgen.

Edit; denk bijvoorbeeld aan camera’s met gezichtsherkenning als simpel voorbeeld.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChipsZak. op 17-03-2026 08:32:26 ]
pi_220362019
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Op kantoor, :o?

Ik ben vandaag wel op kantoor, ;(. Ik ben echt extreem moe en kan niet plaatsen waarom dus als je me ziet, zie je waarschijnlijk gewoon een paar wallen lopen dus misschien is het beter dat je me niet ziet vandaag, :'(.
Oef, nou grote kans dat we elkaar mislopen 😂 zie er ook niet uit vandaag. En we werken in een immens groot gebouw 😂
Ook in moeilijke tijden.
pi_220362020
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:
De stemmers; vergeten jullie ook naar te kijken naar de standpunten mbt privacy en het digitale leven, ;(?

Kijkt men imo te vaak overheen terwijl het enorm belangrijk is voor de toekomst aangezien we er steeds meer mee te maken krijgen.

Edit; denk bijvoorbeeld aan camera’s met gezichtsherkenning als simpel voorbeeld.
Goed punt trouwens, die moet ik nog wel meenemen !
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 18:34:42 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220366486
D66 zegt de wijzer.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2026 @ 21:53:08 #285
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220368581
Als je gaat stemmen in het stemlokaal aan de Johan de Wittstraat 2, dan heb je kans om de voorzitter te ontmoeten, die je heel misschien zou kunnen kennen
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 22:00:24 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220368623
Aaah die straat heb ik best vaak bezocht toen ik nog huisbezoeken deed.

Ik ben morgen elders :7
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:44:37 #287
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220371675
Hoi
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 13:19:46 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220371969
Dag.
  woensdag 18 maart 2026 @ 13:50:25 #289
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220372170
Welkom!
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 maart 2026 @ 16:53:25 #290
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220373399
Moi
  Eindredactie Games woensdag 18 maart 2026 @ 18:12:52 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220373829
https://www.oogtv.nl/2026(...)rt-55-jarig-bestaan/

Binnenkort maar weer ff naar Pasel, lekker aapjes kijken :+
pi_220377240
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:12 schreef 2dope het volgende:
https://www.oogtv.nl/2026(...)rt-55-jarig-bestaan/

Binnenkort maar weer ff naar Pasel, lekker aapjes kijken :+
Vind de kibbeling daar zalig, fiets er zo nu en dan naartoe om effe een portie op te peuzelen :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_220377247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je gaat stemmen in het stemlokaal aan de Johan de Wittstraat 2, dan heb je kans om de voorzitter te ontmoeten, die je heel misschien zou kunnen kennen
Dat ik verdorie effe eerder moeten zien, had hem dan om zijn handtekening gevraagd :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220380853
Gaat hier trouwens lekker in Stad... -O-

https://www.ad.nl/112-nie(...)waargewond~a22473cb/

Wordt ook steeds gekker :N
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:11:28 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220385792
Net een grote stad, dat Groningen.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 07:43:01 #296
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220385906
Hola bitchacos
pi_220387414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef Rene het volgende:
Net een grote stad, dat Groningen.
Zonder meer !
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hola bitchacos
Hallon Chipsebips :@
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:15:21 #298
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220387504
quote:
80s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:55 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zonder meer !
[..]
Hallon Chipsebips :@
Bips?!

Dat is niet romantisch, ;(.
pi_220387561
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bips?!

Dat is niet romantisch, ;(.
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van het :+
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:51:17 #300
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220387753
quote:
80s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van het :+
Eens. Maar wel beter dan bipsie, :D.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:52:01 #301
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220387765
Nu ik het vaker in m’n hoofd zeg, klinkt het eigenlijk als een Teletubbie, :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')