abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219499066
WELKOM in het Groningen-topic, *O*!

Deze reeks bestaat al sinds juni 2006 en hier komen Groningers bij elkaar om te slowchatten, te baggeren, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren. (Vooral doen !)

Eurosonic Noorderslag, Noorderzon en / of Wintergoud bij uitstek perfect om samen het glas (of beker) te heffen *O*

Wij hebben niet echt regels maar wees gewoon gezellig, respectvol en houd je aan de FOK!policy, 7.gif.

GRONINGERS OP FOK!
join the club!

ah2.pngjc.giffok.pngFOKicon.jpgiIPkY.gifPauly.jpgdanica.jpg artoflove.jpgpsm753.jpgIL96.gif
avatar.jpgt8vthc_th.gifleleava.gifluciano3.pngjurkje.gifabc.jpggras.jpgDuikertje%202.pngGitaarmannetje2.gifrobb.png
bb1.jpgWorld.pngtulp.jpgpijl.pngkerol5.gifMetallica_2006.gifdraccavv.png
RF_winter.gif
SecretPret_UI.jpg
97d4b3b0.x50.gif tongueee.gif
resizedimage.png
ZHqic42.gif

Eervolle vermelding

Sebasser, O+.

MUZIEK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MEER INFO?

Kunst, Cultuur & Media
Uitagenda Groningen
Groninger Museum
Eurosonic Noorderslag
Noorderzon | Performing Arts Festival
Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
StadjersTV

Studie & Sport
Rijksuniversiteit Groningen
Hanzehogeschool Groningen
FC Groningen

Overig
Groningen.nl
Gemeente Groningen
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad

[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 15-12-2025 10:57:48 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219499445
Even een werkende versie van het Groninger Volkslied in de OP gezet, met een kleine aanvulling.

De UI-tjes krijg/kreeg ik niet goed onder elkaar.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627684
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627873
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
pi_219628280
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219628406
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:38 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond

En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee

Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel

Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten

Edit: huil elk jaar rond twaalf uur _O-
pi_219629489
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond

En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee

Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel

Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten

Edit: huil elk jaar rond twaalf uur _O-
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk :')

O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.

Huilen heb ik dan weer niet :P Maar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219630076
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:54 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk :')

O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.

Huilen heb ik dan weer niet :P Maar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch :)
Volgens mij gaat dat meestal wel goed ;)
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep

Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.

Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang :)

1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
pi_219630552
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch :)
Volgens mij gaat dat meestal wel goed ;)
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep

Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.

Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang :)

1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
:D Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.

Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.

Eens, het is een behoorlijke reality check.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219631734
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
:D Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.
Touche! Daar dacht ik niet aan
quote:
Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.

Eens, het is een behoorlijke reality check.
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaan :o snap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag ;)

Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij

Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
pi_219633057
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touche! Daar dacht ik niet aan
[..]
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaan :o snap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag ;)

Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij

Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig :N

En herkenbaar :+ Hoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219633160
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig :N

En herkenbaar :+ Hoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets

Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt -O-

Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen ;)
  Eindredactie Games zondag 28 december 2025 @ 16:44:16 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219635211
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_219650382
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets

Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt -O-

Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen ;)
Echt uitgaan doe ik ook niet meer hoor. 's avonds even de kroeg in en voor twaalven thuis. :P
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Dat ziet er inderdaad leuk uit !

Edit: Lokroep: @Rene @ChipsZak. @Chandler @nietzman Jullie nog plannen of suggesties om naar toe te gaan rond de jaarwisseling ?
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 23:03:18 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219774250
Lokroep gemist. Maar was in Friesland :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_219788783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:03 schreef Rene het volgende:
Lokroep gemist. Maar was in Friesland :')
Geen bereik doar in Friesland :+ ?

Vandaag lekker vanuit huis gewerkt, zo effe sportschool en daarna weer heerlijk op de bank liggen stinken van het niks doen :7
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 16:13:38 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219789730
Sportschool zou ik 9u zijn. Zag t niet zitten. Hele dag thuis liggen cocoonen :')
pi_219789830
Vind dit wel deprimerend weer...
  vrijdag 9 januari 2026 @ 16:45:21 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219790025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoentje voor vrouwke van vrouwke. :*
pi_219790029
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zoentje voor vrouwke van vrouwke. :*
*;
pi_219790957
Vandaag toch ff naar de Basic Fit Vismarkt geweest. Na 45 min vond ik het mooi. Barre toch terug naar Oosterhaven. En Gedver-dekke-derre wat was het koud ! Nu languit op de bank, tv, stukkie droge worst en een malt biertje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het ergens wel iets hebben dat sneeuw. Maar ben ergens ook wel blij dat ik lekker binnen zit :P
Ook in moeilijke tijden.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 19:33:37 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219791561
niks mis met dit weertje :P

De wegen en fietspaden zijn deze week zo goed mogelijk schoon gehouden, doen ze goed
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 07:50:05 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219805401
Zeker. Toppers. Maar bepaalde stukken ook absoluut niet. Maar ik klaag niet.
pi_219808684
Hier in de straat zou ik bij wijze van spreken kunnen schaatsen. Spekglad. Vanmorgen even wezen sporten maar ben blij dat ik ben gaan lopen/ Fietsen is niet te doen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219809587
Het is volgens mij flink glad ja :Y

Zit bij het raam naar slippende en glibberende mensen te kijken
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 januari 2026 @ 15:39:34 #26
Maffe Fries
pi_219809966
Hier gaat het best aardig
pi_219814915
Iemand een idee hoe de ring er nu bij ligt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219815224
Inmiddels in de trein naar Zwolle. Vanmorgen Zuiderdiep viel het enorm mee qua gladheid.
Ook in moeilijke tijden.
  Eindredactie Games maandag 12 januari 2026 @ 11:50:33 #29
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219816792
Ik hou 't vandaag nog maar ff bij thuiswerken, morgen is de boel vermoedelijk al wel een stukje schoner
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_219816833
Hier straks wel vrijwilligerswerk, rustig erheen glibberen

En morgen eens de Albert Hein bezoeken, is ook wel fijn weer
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 januari 2026 @ 20:31:52 #31
Maffe Fries
pi_219821208
In veel straten was het aan het begin van de avond idd nog glibberen
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:29:50 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219822318
Tis vooral een rommeltje. Was even op kantoor maar was er uitgestorven.
pi_219822342
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Rommeltje klinkt wel gezellig, ik vind woord gezellig, de winterblubber buiten niet ;)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 januari 2026 @ 22:47:59 #34
Maffe Fries
pi_219822441
quote:
bij ons was het gewoon behoorlijk normaal
pi_219826399
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
Ik hou 't vandaag nog maar ff bij thuiswerken, morgen is de boel vermoedelijk al wel een stukje schoner
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhaven :7

quote:
Bij mij meer leven in de brouwerij, beter dan vorige week, toen was ik de enige op de vloer.

quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
bij ons was het gewoon behoorlijk normaal
Loopt bij mij ook wel weer aardig aan. denk volgende week gewoon weer als van ouds druk
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 januari 2026 @ 17:44:08 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219826428
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:38 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhaven :7
Werk jij op KB, :o?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219826444
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Werk jij op KB, :o?
:7 Een slordige 8 jaar inmiddels nou ja in mei, dan tik ik de 8 jaren aan.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 januari 2026 @ 17:48:39 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219826470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
:7 Een slordige 8 jaar inmiddels nou ja in mei, dan tik ik de 8 jaren aan.
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan, :@.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219826506
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan, :@.
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid. :@ Je gaat ,me toch niet vertellen dat je daar ook rondloopt :P ?!
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 januari 2026 @ 18:11:14 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219826675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid. :@ Je gaat ,me toch niet vertellen dat je daar ook rondloopt :P ?!
Zijn er twee torens, :')? En 5 Zuid zegt me helemaal niets. Of bedoel je dat als onderdeel van zo’n afdeling?
pi_219826729
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zijn er twee torens, :')? En 5 Zuid zegt me helemaal niets. Of bedoel je dat als onderdeel van zo’n afdeling?
Ha ja de hoge en de lage :+ hoewel ik heel heel soms ook wel eens op de 24ste zit te vergaderen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 13-01-2026 18:33:33 ]
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 20:20:58 #42
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219827857
Hé gezellig. Ik zit aan de andere kant van het spoor, af en toe :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 januari 2026 @ 20:26:17 #43
Maffe Fries
pi_219827929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Dat witte gebouw bij het station?

Hmm, tijdje geleden ook nog geweest
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 januari 2026 @ 21:42:11 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219828647
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Werken we allemaal voor (semi-)overheid? :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 januari 2026 @ 21:43:32 #45
Maffe Fries
pi_219828663
nee, maar heb er wel iedere werkdag mee te maken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 januari 2026 @ 23:20:09 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219829314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Nou, ik wilde het ook net zeggen, :D.
pi_219829942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgereden _O-

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat witte gebouw bij het station?

Hmm, tijdje geleden ook nog geweest
Zit daar sowieso elke Dinsdag, af en toe op een Donderdag, als ik zin heb.

quote:
Hb-plein heeft best een ruime en mooie bedrijfskantine. Ben daar 1 keer binnen geweest.
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, ik wilde het ook net zeggen, :D.
Ambtenaartjes-club _O-
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 14 januari 2026 @ 09:45:56 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219830487
Woah ik werk ook wel eens komt dichtbij zo.
Ik ga naar huis.
pi_219831675
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:45 schreef nietzman het volgende:
Woah ik werk ook wel eens komt dichtbij zo.
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 14 januari 2026 @ 13:43:12 #50
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219831979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:56 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Ik ga naar huis.
pi_219832175
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:

[..]
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Oef komt wel dichtbij zo, fiets en loop er bijna dagelijks voorbij
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 20:58:23 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835342
quote:
Kennelijk :7
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 20:59:36 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835356
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 07:40 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgereden _O-
ja joh hahaha. Die ging traplopen.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 21:00:05 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835363
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:

[..]
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiep :o
pi_219835583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Gezellig in De Hoop :+ La Martina heb ik wel gezien. Eigenaar naait gasten als ze bezopen zijn door er stiekem extra bier er bij aan te slaan.

Af en toe zit ik nog wel 's Oude Wacht, maar die is achterlijk duur aan het worden.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 21:29:50 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219835735
Geen vaste plek hier. Maar net wanneer we ergens zin in hebben :7
pi_219836272
Ook leuk! Ik zit her en der door de stad op diverse plekken. In de zomer maar 's wat vaker richting Kaap Hoorn gaan
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 14 januari 2026 @ 22:40:51 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219836498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Lekker bij mij in de Chap?!?
Ik ga naar huis.
  woensdag 14 januari 2026 @ 22:52:36 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219836589
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad *) (oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219837672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:40 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zit dat niet in de buurt bij Luna of Oude Brandweer ? Nog nooit geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad *) (oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
:D Ha ja maar dat gebouw zie je al redelijk snel :P
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 18:18:56 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219842851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:40 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zeker!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapje :o
  donderdag 15 januari 2026 @ 19:47:59 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219843622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 18:18 schreef Rene het volgende:

[..]
Zeker!
[..]
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapje :o
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 januari 2026 @ 20:55:22 #63
Maffe Fries
pi_219844530
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad _O-
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:20:29 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219844804
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad _O-
Ja, het is echt een fenomeen. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 23:35:46 #65
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219845905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')
pi_219849427
Ga ik ook maar eens een keer kijken dan. Vind de Plus overigens een verschrikking daar. Of ging het daar juist over :+ ?
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:54:42 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219850191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:35 schreef Rene het volgende:

[..]
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:00:11 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219850227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:57 schreef Gibson88 het volgende:
Ga ik ook maar eens een keer kijken dan. Vind de Plus overigens een verschrikking daar. Of ging het daar juist over :+ ?
Dat is ‘m. Vorge uitbater C1000 was nog erger. De huidige Plus was eigenlijk al een flinke upgrade. 😀
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 17:28:04 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219850386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor” :+
pi_219850782
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die aan dé Paterswoldseweg is niet veel beter :D
  vrijdag 16 januari 2026 @ 19:03:43 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219851214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:28 schreef Rene het volgende:

[..]
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor” :+
Met zes personen is die winkel ook gewoon al propvol, dus ik snap je ergernis. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 16 januari 2026 @ 19:12:26 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219851293
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk, :')?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 januari 2026 @ 20:45:12 #73
Maffe Fries
pi_219852530
Zou het eigenlijk niet weten. Kom er nooit meer doorheen sinds mijn werk naar een andere plek in de stad gegaan is. Kwam er vroeger vaak.

Heb onlangs wel renders gezien dat ze de Zaagmuldersweg op willen knappen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:52:32 #74
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219854077
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk, :')?
Why asking?
Kom er bijna dagelijks. Tja. What can I say.
pi_219854189
quote:
Ik woon er met heel erg veel plezier
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2026 @ 00:22:10 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219854483
quote:
Nou, Annie Tak is helaas overleden ... dat is voor Oosterpark wel een dingetje natuurlijk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_219854967
Ik woon dus al bijna drie jaar niet meer in Stad (zelfs niet meer in het noorden) en ik mis Stad bij vlagen behoorlijk hoor. Ik woon nu heel mooi en heb het goed naar m’n zin, maar Groningen zal altijd m’n thuis blijven. Wat een geweldige stad blijft het toch O+
pi_219855155
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!

Valt nog steeds goed te vissen daar iig! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 januari 2026 @ 09:03:37 #79
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219855274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:52 schreef Rene het volgende:

[..]
Why asking?
Kom er bijna dagelijks. Tja. What can I say.
Huisje aangeboden gekregen, :+. Je klinkt niet erg positief, :D.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 januari 2026 @ 09:04:48 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219855279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!

Goed om te weten, :). Ook voorbeelden van zulke straten, :D? Namen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 januari 2026 @ 09:06:38 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219855287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik woon er met heel erg veel plezier
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?
pi_219855295
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Goed om te weten, :). Ook voorbeelden van zulke straten, :D? Namen?
Vinken/Merel/Hortensia

Dat zijn zeker straten die ik links zou laten liggen als ik daar zou willen gaan wonen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 januari 2026 @ 09:10:04 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219855324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:07 schreef Chandler het volgende:

[..]
Vinken/Merel/Hortensia

Dat zijn zeker straten die ik links zou laten liggen als ik daar zou willen gaan wonen.
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.
pi_219855342
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend. :7

Al moet ik wel erkennen dat ik er zelf weinig meer kom, woon tegen het centrum aan en heb er weinig te zoeken.. maar kom er nog geregeld langs/doorheen.
Like trump...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 januari 2026 @ 09:18:11 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219855381
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:11 schreef Chandler het volgende:

[..]
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend. :7

Al moet ik wel erkennen dat ik er zelf weinig meer kom, woon tegen het centrum aan en heb er weinig te zoeken.. maar kom er nog geregeld langs/doorheen.
Klinkt goed, :'). Ik heb overigens even gegoogled op die ene straat en er zitten momenteel blijkbaar ook mensen via CareX en daar word ik niet zo blij van.

Ik ga maandag savonds de huisjes na werk bezoeken, :Y.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 januari 2026 @ 09:22:28 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219855406
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland, :7.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219855441
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Klinkt goed, :'). Ik heb overigens even gegoogled op die ene straat en er zitten momenteel blijkbaar ook mensen via CareX en daar word ik niet zo blij van.

Ik ga maandag savonds de huisjes na werk bezoeken, :Y.
Nee daar zou ik ook niet geheel blij van worden! _O-

Maar die zitten ook veel in de flat er tegenover (klaproos/zaagmuldersweg), zo ook mijn (ex) bonus zoon van 30+ al zal je daar 0,0 last van hebben...
Like trump...
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 13:30:07 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219856936
Het ligt echt aan welke buurt.
pi_219857125
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?
Het is heel rustig en stil
Straat is altijd schoon, rustige mensen. Ik hoor af en toe wat leefgeluiden, maar dat is eigenlijk ook amper

Beide kanten rustig ook, geen geluid van de straat, geen geluid van achter.

Misschien een rustige hoek, maar ik woon er met erg veel geluk en ben dankbaar met mijn plekkie
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 januari 2026 @ 15:05:34 #90
Maffe Fries
pi_219857660
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland, :7.

SPOILER
Geniet er van.

IJsland is zo'n mooi land :)
  maandag 19 januari 2026 @ 11:09:48 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219874403
Oosterpark is een super schattig wijkje tegenwoordig. Irislaan/Kamperfoeliestraat zit misschien nog een fractie oud-Oosterpark in maar ook niet echt. En de Vinkenstraat is wat verpaupert maar dat is voornamelijk vanwege de onzekerheid over wat er met de helft van de huizen moet gaan gebeuren. Veel CareX inderdaad.
Ik ga naar huis.
pi_219877640
@Chipszak: en ben je er al uit?
Like trump...
pi_219877848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:

Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halen :P
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:

SPOILER
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouw :+
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:00:41 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878166
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 16:41 schreef Chandler het volgende:
@:ChipsZak: en ben je er al uit?
Ja! En beide woningen heb ik afgewezen, ;(. Wel beteuterd over, maar goed. Er komt vast wel weer wat op m’n pad. De Vinkenstraat was een no-brainer: vreselijke woning.

Ik had ook een aanbod voor de Klaprooslaan: best leuk woninkje maar ik vond de buren een te groot risico gezien hun ‘omgeving’ en het gaf meteen een verschrikkelijke paupervibe om mijn eventuele nieuwe huis heen. Daarnaast was de tweede slaapkamer meer een hok dan een kamer, :+.

SPOILER
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:01:42 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878173
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 17:00 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halen :P
[..]
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouw :+
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden, ;(. Ik ‘moest’ helaas wel eruit voor de bezichtigingen, met grote tegenzin daardoor, maar dit was de enige en laatste dag.
pi_219878196
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden, ;(. Ik ‘moest’ helaas wel eruit voor de bezichtigingen, met grote tegenzin daardoor, maar dit was de enige en laatste dag.
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:05:38 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878200
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Geniet er van.

IJsland is zo'n mooi land :)
Kan ik bij deze bevestigen, :7.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:06:12 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878207
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:04 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingen ;(.
pi_219878218
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingen ;(.
Blegh -O- waardeloos is dat. Blijft mijn beterschap wens gewoon staan :P
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:09:47 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878236
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Blegh -O- waardeloos is dat. Blijft mijn beterschap wens gewoon staan :P
Dank je, O+.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 09:10:12 #101
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219881302
Zijn jullie ook allemaal vergeten naar het noorderlicht te kijken?
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 januari 2026 @ 12:21:02 #102
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219882678
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Nee hoor ...
Ik heb de middelste uit bed getrommeld, de oudste was nog wakker en we zijn bij Harssens op het parkeerplaatsje gaan staan en hebben genoten :)
pi_219884007
quote:
Ben de tuin in gelopen, gekeken, 'awwwww' gezegd, foto gemaakt, op bed gegaan en door het mooiste heen geslapen.
pi_219884071
quote:
Nope, toen sliep ik al geloof ik
pi_219884694
quote:
Lag toen al te slapen. Niks van meegekregen helaas. Wel heel mooie foto's gezien.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219884786
Wie trouwens ook het filmpje op TV Noord gezien, gasten gingen flink los in Goud Punt.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 20 januari 2026 @ 18:16:24 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219885366
quote:
Zag t jaaaa
  Moderator dinsdag 20 januari 2026 @ 18:18:17 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219885378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:42 schreef Gibson88 het volgende:
Wie trouwens ook het filmpje op TV Noord gezien, gasten gingen flink los in Goud Punt.
Jep. Ook aardig wild.
pi_219885784
Hoop dat die gasten snel gepakt zijn. Vetrokken op de FatBike. Toch best schokkend hoe je het durft en in je hoofd haalt dit soort zaken uit te halen.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 januari 2026 @ 17:31:36 #110
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219908739
Jongens, ik vind mezelf helemaal zielig, :').

;(.

Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij.

;(.
pi_219908798
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:

;(.

Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij.

;(.
He bah wat vervelend
Heel erg veel beterschap gewenst :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 januari 2026 @ 17:55:03 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219908896
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
He bah wat vervelend
Heel erg veel beterschap gewenst :*
Dank je, ;( :*.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 januari 2026 @ 20:22:29 #113
Maffe Fries
pi_219910284
Beterschap CZ. :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 januari 2026 @ 20:40:11 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219910446
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Beterschap CZ. :*
Dank je wel ;(
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 23:52:18 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219911581
Citrosan in een infuus en alles eruit slapen.
Waardeloos tho… ;(
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:40:04 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219913130
Beterschap ChpsZak, zet ‘m op!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219913177
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:

;(.

;(.
Heel veel beterschap Chipsie :*
Ook in moeilijke tijden.
pi_219926929
Mensen hier ook nog last van de ijzel gehad ? Kon hier letterlijk de voordeur niet uit door al het ijs voor op de stoep.
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 25 januari 2026 @ 18:51:57 #119
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219927181
Het plein voor m'n huis is nog steeds een grote plaat ijs.
Ik ga naar huis.
pi_219927193
quote:
9s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:51 schreef nietzman het volgende:
Het plein voor m'n huis is nog steeds een grote plaat ijs.
Hier is het ook spekglad

Vanochtend waren er kinderen op ijzertjes aan het spelen
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 22:48:41 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_219929011
We waren de enige die hebben gestrooid voor t huis. Had allemaal visite over de vloer vandaag, levensgevaarlijk:')
pi_219938972
Had ook strooizout moeten/willen hebben. Straks maar 's kijken of de Praxis Damsterdiep het heeft. Misschien dat het nog uitkomt en anders maar in de schuur leggen :+
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')