Een non blowende dreadfull person?quote:
desondanksssssquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:15 schreef nietzman het volgende:
En ja terrasseizoen lijkt wel geopend bij de Chap. Ik heb alleen m'n kantoor er boven though, werk er niet.
Ik las Chips en was al zo in de war,quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:54 schreef Gibson88 het volgende:
De enige persoon met dreads die ik wel eens zie is op skeelers en zit bij de Knarie. Nou heb ik niet de indruk dat dat Nietzman is. Maar kan mij natuurlijk vergissen.
Ah zie Chaps vaker voorbijkomen. Loop daar dan ook maar 's een keer naar binnen.
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2026 08:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik las Chips en was al zo in de war,. En dan doel ik uiteraard op de eerste zin en niet op de tweede want dat zou wel erg vreemd zijn.
Kantoordagje ? Ik moet morgen weer naar kantoor, heul geen zin, maar goed moet maar weer.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Grunn natuurlijk! Ik kom vanuit Assen ().
Oh Godzijdank. Voor hetzelfde geld ging je naar Almere ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Grunn natuurlijk! Ik kom vanuit Assen ().
Oh thank God, neequote:Op maandag 9 maart 2026 08:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh Godzijdank. Voor hetzelfde geld ging je naar Almere ofzo.
Alas inderdaad, ik rolde vanuit CS direct op een fiets een werkoverleg binnen,quote:Op maandag 9 maart 2026 08:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kantoordagje ? Ik moet morgen weer naar kantoor, heul geen zin, maar goed moet maar weer.
Schuitendiep, Poele, De 3 e.v. Allemaal vol. Mooi gezicht wel. Heb ook van het mooie weer genotenquote:Op maandag 9 maart 2026 08:47 schreef Chandler het volgende:
De terrasjes zaten alweer lekker vol dit weekend en het verkeer voor mijn deur op de fiets is ook aardig gestegen, plus ik zie alweer rokjes!
Heerlijk begin van de dagquote:Op maandag 9 maart 2026 10:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alas inderdaad, ik rolde vanuit CS direct op een fiets een werkoverleg binnen,.
Ik geniet de hele dag als ik lekker thuis achter m'n computertje zit, af en toe even achterom kijken naar al die fietsers die voor mijn huis langs komen... en mjam... trekt mij weer naar buiten!quote:Op maandag 9 maart 2026 11:44 schreef Gibson88 het volgende:
Schuitendiep, Poele, De 3 e.v. Allemaal vol. Mooi gezicht wel. Heb ook van het mooie weer genoten
Heb vorige week mijn nieuwe e bike gekregen, al wat testrondjes gedaan en ga m nog vaker uitlaten. Heerlijk, zo ook met die mooie zonnige weerquote:Op maandag 9 maart 2026 14:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik geniet de hele dag als ik lekker thuis achter m'n computertje zit, af en toe even achterom kijken naar al die fietsers die voor mijn huis langs komen... en mjam... trekt mij weer naar buiten!
Absoluut, ik kom de deur weer uit!quote:Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb vorige week mijn nieuwe e bike gekregen, al wat testrondjes gedaan en ga m nog vaker uitlaten. Heerlijk, zo ook met die mooie zonnige weer
Hest al 'n nije crib?quote:
Nai,quote:
quote:
Balen !quote:
Ja beetje wel, ga zo lekker richting bed, nog effe wat ontspannend muziek luisteren voor het slapen. Weinig aan op Tv.quote:
Ja best hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
GoedDaar ook ?
Ik heb alweer zin in weekend
Nee was het maar zoquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja best hoor!
Weekend? Na morgen alweer! Altijd goed.
Ik vermaakte me niet per se en zat wat Youtube-bende te kijken ofzoiets. Beetje appen met volk.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Balen !
[..]
Ja beetje wel, ga zo lekker richting bed, nog effe wat ontspannend muziek luisteren voor het slapen. Weinig aan op Tv.
Vermaak jij je een beetje of lig je ook wat te scrollen ?
Waar ging je heeeeen?quote:
Ik ben er om 21:51 in gedoken, en nu net wakker. Kop koffie, ontbijtnieuws en nog in bed, zo meteen rol ik mijn bureaustoel in om de werkdag te starten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vermaakte me niet per se en zat wat Youtube-bende te kijken ofzoiets. Beetje appen met volk.
Niet mijn favoriete bezigheden. Moest ook nog wat doen voor werk,. Te laat begonnen dus sliep ik pas erg laat en nu ben ik onwijs moe.
Jij wel een beetje wakker,? Leek namelijk dat jij slim was en wel op tijd ging pitten.
Das je geraden ook kameraad. We gaan Stad niet opains de rugge touw keerns !quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Terug naar stad natuurlijk. Ga toch niet ineens elders overnachten.
Fijne reis naar Assen Chipsiequote:Op donderdag 12 maart 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit ook weer in de trein, jongens
Kom terug kom teruggggg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit ook weer in de trein, jongens
Poh ja dat was ineens een avontuur.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verscheen Nietzman gisteren opeens op mijn werk
Dank je, maar het is altijd triest,quote:
Wil ik ook, nietzquote:
Wat een loser zegquote:
Of auto of fiets. En vooral fiets want stad heeft alles woistjawelquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dank je, maar het is altijd triest,.
Het gaat wel ok als ik een berichtje van jou zie, natuurlijk,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Hopelijk heb je wel een fijne ochtend
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het gaat wel ok als ik een berichtje van jou zie, natuurlijk,.
Overigens, onze nep-Groninger @:Alexxxxx is ziek. Wens hem hier beterschap al zal hij (denk ik) niet posten.
Ga ik sowieso doenquote:
Ik werk vrijdag nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Moet je nog lang werken vandaag ? Ik klap om 15:30 de boel dicht en ga dan even lekker bewegen in de gym. Om vervolgens heerlijk niks te doen e later even de stad in voor een biertje
@:Alexxxxx Beterschap mie jonkie
Ik was pas 1810 oid thuis. Janken,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Moet je nog lang werken vandaag ? Ik klap om 15:30 de boel dicht en ga dan even lekker bewegen in de gym. Om vervolgens heerlijk niks te doen e later even de stad in voor een biertje
@:Alexxxxx Beterschap mie jonkie
Komt omdat ik me verveel of aandacht zoek en men is vrij snel aanwezigquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:24 schreef Gibson88 het volgende:
Deze reeks loopt trouwens best lekker in vergelijking met vorige delen die vrij snel stil vielen.
Dat zou kunnen. Maar ook toen ik nog geen ambtenaar was. Hehequote:
Niet vanuit werk hoop ikquote:
Toen zat ik uitgebreid te bierenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was pas 1810 oid thuis. Janken,.
Van mij krijg je aandacht wanneer je maar wilquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Komt omdat ik me verveel of aandacht zoek en men is vrij snel aanwezig
Moet ik ook maar 's doen, lekker vrij op de vrijdagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ook toen ik nog geen ambtenaar was. Hehe
Nogal een ruime vraag zo, bedoel je favoriete wijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben benieuwd; in welke wijk zouden jullie een huis kopen?
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nogal een ruime vraag zo, bedoel je favoriete wijk?
Persoonlijk vind ik Beijum, De Hoogte, Vinkhuizen, Selwerd en Hoogkerk de minst aantrekkelijke wijken (benieuwd wie ik nu tegen de schenen trapquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.
Punt is dat het binnen een wijk ook enorm kan verschillen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.
Woon al bijna 20 jaar met plezier in Selwerdquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Beijum, De Hoogte, Vinkhuizen, Selwerd en Hoogkerk de minst aantrekkelijke wijken (benieuwd wie ik nu tegen de schenen trap). Niet omdat dat per se pauperwijken zijn hoor, Beijum bijvoorbeeld is in de afgelopen 10 jaar flink verbeterd en is ook heel kindvriendelijk, maar Beijum-Oost staat weer bekend om relatief hoge criminaliteit.
Korrewegwijk en de Hoogte waren enkele decennia geleden Vogelaarwijken voor zover dat anno nu nog iets zegt. Ook wel 'grappig' om te kijken op politie.nl naar aantal woninginbraken per postcode (op data.politie.nl kun je nog veel meer stats zoeken). Dit plaatje toont "(on)veiligheidsgevoel" per wijk:
[ afbeelding ]
Centrum scoort het slechtst, ik gok vanwege uitgaanspubliek/uitgaansgeweld, daklozen en verwarde mannen.
"Nabij voorzieningen" is eigenlijk nergens een probleem, 15 minuten fietsen tot stadscentrum is ook een enorme straal gemeten vanaf hartje centrum, daarmee pak je de meeste (stads)wijken wel mee. Al actief aan het zoeken op Funda dan? Je zou ook nog kunnen kijken naar wijken (dorpen?) als Reitdiephaven en Ruischerwaard/brug. Is wat verder van het centrum maar zijn hele rustige/leuke buitenwijken.
Wel dubieus dat je erop uitkomt!quote:Op maandag 16 maart 2026 07:58 schreef Chandler het volgende:
Weten jullie trouwens al op welke partij je gaat stemmen?
Ik kom heel erg vaak uit op de Stadspartij!maar ook op FVD, PVV en BBB.
Die laatste 3 krijgen mijn stem sowieso niet
Voor m’n werk PvdA ja. Maar twijfel of dat het gaat worden. Morgen ff koekeloeren.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het lastig dat PvdA naar mijn werk goed werk heeft geleverd afgelopen 4 jaar, en prima wethouder, maar ben erg kritisch op GroenLinks en Philip Broeksma. Nu staat Broeksma niet meer op de lijst, maar PvdA en GroenLinks zijn wel samen, haha....
Al met al, ik twijfel nog. Veel partijen willen ongeveer hetzelfde als je kijkt naar de uitleg in de stemwijzer. Durf, Stadspartij 100%, VVD, FVD, BBB en PVV vallen af voor mij, Student & Stad ook, en de rest ... tsja
Ik zit ook in spagaat... weet het ook nog niet.. maar hoef het morgen ook pas te weten!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVVHoe dan ?
PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.
Chipsie, misschien tot zo op kantoor![]()
Op kantoor,quote:Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVVHoe dan ?
PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.
Chipsie, misschien tot zo op kantoor![]()
Oef, nou grote kans dat we elkaar mislopen 😂 zie er ook niet uit vandaag. En we werken in een immens groot gebouw 😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op kantoor,?
Ik ben vandaag wel op kantoor,. Ik ben echt extreem moe en kan niet plaatsen waarom dus als je me ziet, zie je waarschijnlijk gewoon een paar wallen lopen dus misschien is het beter dat je me niet ziet vandaag,
.
Goed punt trouwens, die moet ik nog wel meenemen !quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:
De stemmers; vergeten jullie ook naar te kijken naar de standpunten mbt privacy en het digitale leven,?
Kijkt men imo te vaak overheen terwijl het enorm belangrijk is voor de toekomst aangezien we er steeds meer mee te maken krijgen.
Edit; denk bijvoorbeeld aan camera’s met gezichtsherkenning als simpel voorbeeld.
Vind de kibbeling daar zalig, fiets er zo nu en dan naartoe om effe een portie op te peuzelenquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:12 schreef 2dope het volgende:
https://www.oogtv.nl/2026(...)rt-55-jarig-bestaan/
Binnenkort maar weer ff naar Pasel, lekker aapjes kijken
Dat ik verdorie effe eerder moeten zien, had hem dan om zijn handtekening gevraagdquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je gaat stemmen in het stemlokaal aan de Johan de Wittstraat 2, dan heb je kans om de voorzitter te ontmoeten, die je heel misschien zou kunnen kennen
Bips?!quote:
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van hetquote:
Eens. Maar wel beter dan bipsie,quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |