Een non blowende dreadfull person?quote:
desondanksssssquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:15 schreef nietzman het volgende:
En ja terrasseizoen lijkt wel geopend bij de Chap. Ik heb alleen m'n kantoor er boven though, werk er niet.
Ik las Chips en was al zo in de war,quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:54 schreef Gibson88 het volgende:
De enige persoon met dreads die ik wel eens zie is op skeelers en zit bij de Knarie. Nou heb ik niet de indruk dat dat Nietzman is. Maar kan mij natuurlijk vergissen.
Ah zie Chaps vaker voorbijkomen. Loop daar dan ook maar 's een keer naar binnen.
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2026 08:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik las Chips en was al zo in de war,. En dan doel ik uiteraard op de eerste zin en niet op de tweede want dat zou wel erg vreemd zijn.
Kantoordagje ? Ik moet morgen weer naar kantoor, heul geen zin, maar goed moet maar weer.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Grunn natuurlijk! Ik kom vanuit Assen ().
Oh Godzijdank. Voor hetzelfde geld ging je naar Almere ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Grunn natuurlijk! Ik kom vanuit Assen ().
Oh thank God, neequote:Op maandag 9 maart 2026 08:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh Godzijdank. Voor hetzelfde geld ging je naar Almere ofzo.
Alas inderdaad, ik rolde vanuit CS direct op een fiets een werkoverleg binnen,quote:Op maandag 9 maart 2026 08:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kantoordagje ? Ik moet morgen weer naar kantoor, heul geen zin, maar goed moet maar weer.
Schuitendiep, Poele, De 3 e.v. Allemaal vol. Mooi gezicht wel. Heb ook van het mooie weer genotenquote:Op maandag 9 maart 2026 08:47 schreef Chandler het volgende:
De terrasjes zaten alweer lekker vol dit weekend en het verkeer voor mijn deur op de fiets is ook aardig gestegen, plus ik zie alweer rokjes!
Heerlijk begin van de dagquote:Op maandag 9 maart 2026 10:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alas inderdaad, ik rolde vanuit CS direct op een fiets een werkoverleg binnen,.
Ik geniet de hele dag als ik lekker thuis achter m'n computertje zit, af en toe even achterom kijken naar al die fietsers die voor mijn huis langs komen... en mjam... trekt mij weer naar buiten!quote:Op maandag 9 maart 2026 11:44 schreef Gibson88 het volgende:
Schuitendiep, Poele, De 3 e.v. Allemaal vol. Mooi gezicht wel. Heb ook van het mooie weer genoten
Heb vorige week mijn nieuwe e bike gekregen, al wat testrondjes gedaan en ga m nog vaker uitlaten. Heerlijk, zo ook met die mooie zonnige weerquote:Op maandag 9 maart 2026 14:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik geniet de hele dag als ik lekker thuis achter m'n computertje zit, af en toe even achterom kijken naar al die fietsers die voor mijn huis langs komen... en mjam... trekt mij weer naar buiten!
Absoluut, ik kom de deur weer uit!quote:Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb vorige week mijn nieuwe e bike gekregen, al wat testrondjes gedaan en ga m nog vaker uitlaten. Heerlijk, zo ook met die mooie zonnige weer
Hest al 'n nije crib?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |