SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
• StadjersTV
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad
[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 15-12-2025 10:57:48 ]Ook in moeilijke tijden.
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leukquote:Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.quote:Op zondag 28 december 2025 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker in mijn huis. Alleen. Haken en lezen. Wat lekkers erbij. Wordt leuk
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rondquote:Op zondag 28 december 2025 10:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima avond. Lekker niks doen en ontspannen is ook niks mis mee.
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijkquote:Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik jong was kreeg ik zo voor drie feesten uitnodigingen en fietste ik dronken rond
En vreselijk vond ik het.
Bang voor vuurwerk, hoogte-diepte-punt-lijstjes... iedereen wil kussen. Nee
Op mijn 25ste besloot ik dat het zo nuet leuk was. De alle feesten afgezegd en de hele avond bezig geweest met een legpuzzel
Moet zeggen dat ik wel een beetje gehuild had uit eenzaamheid. Toen mezelf geschopt en sindsdien is O&N mijn favoriete feesten
Edit: huil elk jaar rond twaalf uur
Ach dronken rondfietsen hoort erbij tochquote:Op zondag 28 december 2025 11:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Herkenbaar. toen ik nog in mijn twintiger jaren zat had ik dat ook. Hoe bezopen ik rond gefietst heb en dat zonder kleerscheuren er van af heb gebracht is voor mij nu onbegrijpelijk
O&N is ook wel mijn favoriet. Ge-kus hoeft niet maar de gezelligheid met een glaasje bubbels vind ik heerlijk.
Huilen heb ik dan weer nietMaar vind nieuwjaarsdag altijd wel een rotdag. Dan ligt het afgelopen jaar weer achter je en is het veel en veel te snel gegaan.
quote:Op zondag 28 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach dronken rondfietsen hoort erbij toch![]()
Volgens mij gaat dat meestal wel goed
Ik heb een keer een beetje een probleem gehad (geen boete of problemen) door het aanrijden van een politieauto met een dronken kop. De agenten vonden het wel grappig, mits ik verder liep
Snap je gezelligheidsgevoel ook wel. Dat is de reden van mijn tranen altijd: al mijn vrienden zijn samen met hun gezin en ik ben de enige vrijgezel zonder (stief)kinderen.
Alleen binnen vijf minuten geef ik mezelf een schop. Neem een baileys en ga weer mijn gang
1 januari is altijd zo'n reality check. Maand van feest en ineens is alles voorbij
Touche! Daar dacht ik niet aanquote:Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Lol, deed je goed ! Een stiekem wel een beetje he. Maar goed, ik moet wel een beetje opletten. Zijn er al genoeg in de diepenring het leven verloren doordat ze smoor het water in zijn getuimeld.
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaanquote:Ik ben ook een eeuwige vrijgezel. Date app werken bij mij. Matches verwijderen mij linea-recta na de match. En aanspreken op straat doe ik niet (meer) puur uit angst om beschuldigd te worden van intimidatie o.i.d.
Eens, het is een behoorlijke reality check.
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardigquote:Op zondag 28 december 2025 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche! Daar dacht ik niet aan
[..]
Oh! Stom dat die mensen dan direct weggaansnap het gevoel van eeuwig vrijgezel dan wel ja.
Mensen op straat aanspreken is denk ik een beetje awkward. Dan is een sport/clubje/kroeg handiger? Tegenwoordig is iets snel ongewenst gedrag![]()
Ik vind relaties stront vervelend. Zo'n figuur in je leven die zich met alles bemoeit. Mijn ongelukkigste tijden waren in een relatie. Eerste (half)jaar soort van leuk en dan krijg ik kriebels. Heel erg lullig voor degene die zo raar is om op mij te vallen. Alleen tja... trek het gewoon niet en praat dan naar de mond om geen conflict te krijgen... nee... niks voor mij
Enige nadeel is dat je alleen bent met O&N bijvoorbeeld. Al is dat ook dom sentiment. Doe alleen maar leuke dingen...
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooitquote:Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja precies, kroeg/bar oid is dan wel makkelijker maar goed inderdaad tegenwoordig is het minste of geringste al #Me2 waardig![]()
En herkenbaarHoewel ik tock wel van affectie houd en fijn samen zijn.
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.quote:Op zondag 28 december 2025 09:43 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de jaarwisseling ? Ik blijf thuis, met vrienden, borrelen, sierpotje afsteken en verder lekker rustig aan. Heb zo'n voorgevoel dat het nog wel eens flink onrustig kan worden in de stad.
Echt uitgaan doe ik ook niet meer hoor. 's avonds even de kroeg in en voor twaalven thuis.quote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo thuis in het uitgaan. Doe dat nml nooit
Maar gewoon een vriendelijk praatje om mee te beginnen kan toch geen kwaad? Of ben ik nou zo ouderwets
Oh dat is wel lastig dan voor je, dat je die behoefte wel hebt
Hier aseksueel en a-romantisch. Dus helemaal tevreden alleen
Dat ziet er inderdaad leuk uit !quote:Op zondag 28 december 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ff bij EM2 met O&N, klinkt wel als een leuk feestje.
https://em2groningen.nl/event/oud-en-nieuw-feest-groningen/
Geen bereik doar in Frieslandquote:
Zoentje voor vrouwke van vrouwke.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind dit wel deprimerend weer...
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zoentje voor vrouwke van vrouwke.
Ik vind het ergens wel iets hebben dat sneeuw. Maar ben ergens ook wel blij dat ik lekker binnen zitquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind dit wel deprimerend weer...
Rommeltje klinkt wel gezellig, ik vind woord gezellig, de winterblubber buiten nietquote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Tis vooral een rommeltje. Was even op kantoor maar was er uitgestorven.
bij ons was het gewoon behoorlijk normaalquote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhavenquote:Op maandag 12 januari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
Ik hou 't vandaag nog maar ff bij thuiswerken, morgen is de boel vermoedelijk al wel een stukje schoner
Bij mij meer leven in de brouwerij, beter dan vorige week, toen was ik de enige op de vloer.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Loopt bij mij ook wel weer aardig aan. denk volgende week gewoon weer als van ouds drukquote:Op maandag 12 januari 2026 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij ons was het gewoon behoorlijk normaal
Werk jij op KB,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhaven
quote:
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Een slordige 8 jaar inmiddels nou ja in mei, dan tik ik de 8 jaren aan.
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan,.
Zijn er twee torens,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid.Je gaat ,me toch niet vertellen dat je daar ook rondloopt
?!
Ha ja de hoge en de lagequote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn er twee torens,? En 5 Zuid zegt me helemaal niets. Of bedoel je dat als onderdeel van zo’n afdeling?
Dat witte gebouw bij het station?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Hé gezellig. Ik zit aan de andere kant van het spoor, af en toe
Nou, ik wilde het ook net zeggen,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Werken we allemaal voor (semi-)overheid?
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgeredenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Hé gezellig. Ik zit aan de andere kant van het spoor, af en toe
Zit daar sowieso elke Dinsdag, af en toe op een Donderdag, als ik zin heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat witte gebouw bij het station?
Hmm, tijdje geleden ook nog geweest
Hb-plein heeft best een ruime en mooie bedrijfskantine. Ben daar 1 keer binnen geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Ambtenaartjes-clubquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het ook net zeggen,.
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:45 schreef nietzman het volgende:
Woah ik werk ook wel eens komt dichtbij zo.
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?
Oef komt wel dichtbij zo, fiets en loop er bijna dagelijks voorbijquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Kennelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja joh hahaha. Die ging traplopen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgereden
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiepquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Gezellig in De Hoopquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiep
Lekker bij mij in de Chap?!?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiep
Zit dat niet in de buurt bij Luna of Oude Brandweer ? Nog nooit geweest.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad(oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
Zeker!quote:
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapjequote:Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad(oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:18 schreef Rene het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapje
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpadquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!
Ja, het is echt een fenomeen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:35 schreef Rene het volgende:
[..]
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')
Dat is ‘m. Vorge uitbater C1000 was nog erger. De huidige Plus was eigenlijk al een flinke upgrade. 😀quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:57 schreef Gibson88 het volgende:
Ga ik ook maar eens een keer kijken dan. Vind de Plus overigens een verschrikking daar. Of ging het daar juist over?
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor”quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.
Die aan dé Paterswoldseweg is niet veel beterquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad
Met zes personen is die winkel ook gewoon al propvol, dus ik snap je ergernis.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:28 schreef Rene het volgende:
[..]
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor”
Why asking?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk,?
Ik woon er met heel erg veel plezierquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk,?
Nou, Annie Tak is helaas overleden ... dat is voor Oosterpark wel een dingetje natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Huisje aangeboden gekregen,quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:52 schreef Rene het volgende:
[..]
Why asking?
Kom er bijna dagelijks. Tja. What can I say.
Goed om te weten,quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!
Valt nog steeds goed te vissen daar iig!
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon er met heel erg veel plezier
Vinken/Merel/Hortensiaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed om te weten,. Ook voorbeelden van zulke straten,
? Namen?
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vinken/Merel/Hortensia
Dat zijn zeker straten die ik links zou laten liggen als ik daar zou willen gaan wonen.
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.
Klinkt goed,quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend.![]()
Al moet ik wel erkennen dat ik er zelf weinig meer kom, woon tegen het centrum aan en heb er weinig te zoeken.. maar kom er nog geregeld langs/doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Nee daar zou ik ook niet geheel blij van worden!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klinkt goed,. Ik heb overigens even gegoogled op die ene straat en er zitten momenteel blijkbaar ook mensen via CareX en daar word ik niet zo blij van.
Ik ga maandag savonds de huisjes na werk bezoeken,.
Het is heel rustig en stilquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland,.
Geniet er van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJsland is zo'n mooi land
Altijd onderweg naar het avontuur
Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!
Valt nog steeds goed te vissen daar iig!
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland,.
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Ja! En beide woningen heb ik afgewezen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden,quote:Op maandag 19 januari 2026 17:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halen
[..]
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouw
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !quote:Op maandag 19 januari 2026 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden,. Ik ‘moest’ helaas wel eruit voor de bezichtigingen, met grote tegenzin daardoor, maar dit was de enige en laatste dag.
Kan ik bij deze bevestigen,quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geniet er van.
IJsland is zo'n mooi land
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !
Bleghquote:Op maandag 19 januari 2026 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingen.
Dank je,quote:Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bleghwaardeloos is dat. Blijft mijn beterschap wens gewoon staan
Nee hoor ...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Zijn jullie ook allemaal vergeten naar het noorderlicht te kijken?
Ben de tuin in gelopen, gekeken, 'awwwww' gezegd, foto gemaakt, op bed gegaan en door het mooiste heen geslapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Nope, toen sliep ik al geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Lag toen al te slapen. Niks van meegekregen helaas. Wel heel mooie foto's gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Zag t jaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Jep. Ook aardig wild.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:42 schreef Gibson88 het volgende:
Wie trouwens ook het filmpje op TV Noord gezien, gasten gingen flink los in Goud Punt.
He bah wat vervelendquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik vind mezelf helemaal zielig,.
.
Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij..
Dank je,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He bah wat vervelend
Heel erg veel beterschap gewenst
Dank je welquote:
Heel veel beterschap Chipsiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik vind mezelf helemaal zielig,.
.
Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij..
Hier is het ook spekgladquote:Op zondag 25 januari 2026 18:51 schreef nietzman het volgende:
Het plein voor m'n huis is nog steeds een grote plaat ijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |