Ga ik sowieso doenquote:
Ik werk vrijdag nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Moet je nog lang werken vandaag ? Ik klap om 15:30 de boel dicht en ga dan even lekker bewegen in de gym. Om vervolgens heerlijk niks te doen e later even de stad in voor een biertje
@:Alexxxxx Beterschap mie jonkie
Ik was pas 1810 oid thuis. Janken,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Moet je nog lang werken vandaag ? Ik klap om 15:30 de boel dicht en ga dan even lekker bewegen in de gym. Om vervolgens heerlijk niks te doen e later even de stad in voor een biertje
@:Alexxxxx Beterschap mie jonkie
Komt omdat ik me verveel of aandacht zoek en men is vrij snel aanwezigquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:24 schreef Gibson88 het volgende:
Deze reeks loopt trouwens best lekker in vergelijking met vorige delen die vrij snel stil vielen.
Dat zou kunnen. Maar ook toen ik nog geen ambtenaar was. Hehequote:
Niet vanuit werk hoop ikquote:
Toen zat ik uitgebreid te bierenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was pas 1810 oid thuis. Janken,.
Van mij krijg je aandacht wanneer je maar wilquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Komt omdat ik me verveel of aandacht zoek en men is vrij snel aanwezig
Moet ik ook maar 's doen, lekker vrij op de vrijdagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ook toen ik nog geen ambtenaar was. Hehe
Nogal een ruime vraag zo, bedoel je favoriete wijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben benieuwd; in welke wijk zouden jullie een huis kopen?
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nogal een ruime vraag zo, bedoel je favoriete wijk?
Persoonlijk vind ik Beijum, De Hoogte, Vinkhuizen, Selwerd en Hoogkerk de minst aantrekkelijke wijken (benieuwd wie ik nu tegen de schenen trapquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.
Punt is dat het binnen een wijk ook enorm kan verschillen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, beetje kansloos inderdaad. Wensen: rustige wijk (voor event kinderen), nabij voorzieningen (AH), station/centrum op 15m met fiets of bus, geen hoog tokkiegehalte.
Woon al bijna 20 jaar met plezier in Selwerdquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Beijum, De Hoogte, Vinkhuizen, Selwerd en Hoogkerk de minst aantrekkelijke wijken (benieuwd wie ik nu tegen de schenen trap). Niet omdat dat per se pauperwijken zijn hoor, Beijum bijvoorbeeld is in de afgelopen 10 jaar flink verbeterd en is ook heel kindvriendelijk, maar Beijum-Oost staat weer bekend om relatief hoge criminaliteit.
Korrewegwijk en de Hoogte waren enkele decennia geleden Vogelaarwijken voor zover dat anno nu nog iets zegt. Ook wel 'grappig' om te kijken op politie.nl naar aantal woninginbraken per postcode (op data.politie.nl kun je nog veel meer stats zoeken). Dit plaatje toont "(on)veiligheidsgevoel" per wijk:
[ afbeelding ]
Centrum scoort het slechtst, ik gok vanwege uitgaanspubliek/uitgaansgeweld, daklozen en verwarde mannen.
"Nabij voorzieningen" is eigenlijk nergens een probleem, 15 minuten fietsen tot stadscentrum is ook een enorme straal gemeten vanaf hartje centrum, daarmee pak je de meeste (stads)wijken wel mee. Al actief aan het zoeken op Funda dan? Je zou ook nog kunnen kijken naar wijken (dorpen?) als Reitdiephaven en Ruischerwaard/brug. Is wat verder van het centrum maar zijn hele rustige/leuke buitenwijken.
Wel dubieus dat je erop uitkomt!quote:Op maandag 16 maart 2026 07:58 schreef Chandler het volgende:
Weten jullie trouwens al op welke partij je gaat stemmen?
Ik kom heel erg vaak uit op de Stadspartij!maar ook op FVD, PVV en BBB.
Die laatste 3 krijgen mijn stem sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |