Volgens de AI van Google is ie er nog steeds. Maar zeker weten doe ik dat niet. Al geprobeerd te kijken met Streetview ? Wellicht dat die beelden recenter zijn dan Januari 2024 toen de helling er kwam.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:00 schreef LPFAN het volgende:
Weet iemand of de fietshelling bij de korrewegbrug er nog is?
Hmm nee staan niet op Streetview. Donderdag maar gewoon op de gok heenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens de AI van Google is ie er nog steeds. Maar zeker weten doe ik dat niet. Al geprobeerd te kijken met Streetview ? Wellicht dat die beelden recenter zijn dan Januari 2024 toen de helling er kwam.
Fingers crossed, ik hoop op het beste voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm nee staan niet op Streetview. Donderdag maar gewoon op de gok heen
De FOK!voyeur.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:44 schreef Rene het volgende:
Stond de hele dag voor het raam. Dacht al, welke gluurder is dat.
Harbour Cafe, mijn buurmanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef nietzman het volgende:
Waar ontmoeten we elkaar als de stekker er uit is, smurfjes?
Kan natuurlijk ook. Barbecuen aan het waterquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Bij Rene natuurlijk. Gibson wijst ons de weg.
Rene of mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:32 schreef nietzman het volgende:
Ohja die zie ik toch elke dag wel lopen.
Old skool in het plantsoen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef nietzman het volgende:
In ieder geval tijdens Noorderzon in de Bochtquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef nietzman het volgende:
Doet ie nou nooit bij mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 16:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja René, die duikt altijd voor m'n voeten op for some reason.
Zolang ze maar het alternatief realiseren. Anders moeten vele stadjers een heel stuk omrijden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.rijkswatersta(...)it-krolbrug/planning
Volgens deze planning worden de hellingen eind dit jaar weggehaald
Dat heb ik gemist... meestal struin ik daar wel een paar keer rondquote:Op woensdag 4 maart 2026 16:31 schreef Gibson88 het volgende:
Nou ja vorig jaar zomer zouden we ook Noorderzon en reageerde niemand meerSchiet natuurlijk niet op op die manier.
Ah nog kansen genoeg om gezamenlijk nog 's een drankje te doen. Voor hetzelfde geld is het zo van: Maar jou ken ik !quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist... meestal struin ik daar wel een paar keer rond
Hoe herken je nietz nou weer niet dan? En dan ga ik er even vanuit dat hij nog steeds z’n dreads heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:56 schreef Rene het volgende:
Ik herken nietzie niet maar weet z’n huis wel weer te vinden. En ik drink soms een drankje onder z’n werk.
Heb ik ook gemist!quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist... meestal struin ik daar wel een paar keer rond
Anders gezegd, niet bewust of zo. Mn man ziet ook alle bekende Nederlanders lopen. Ik heb werkelijk geeeen idee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe herken je nietz nou weer niet dan? En dan ga ik er even vanuit dat hij nog steeds z’n dreads heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |