abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220051859
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee.
Dat was wel duidelijk! :Y ik moest gewoon voor een Rommelmarkt naar het buitenland! :')
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220054377
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:12 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dat was wel duidelijk! :Y ik moest gewoon voor een Rommelmarkt naar het buitenland! :')
Beter heb je voor 50 cent een beeldje gekocht
pi_220057005
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Beter heb je voor 50 cent een beeldje gekocht
Wut? 50 cent?

Nee voor 10 euro 6 ps1 spelletjes.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 21:33:20 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220069517
Was niet in Nederland dit weekend. Joejoe.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220082633
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 15:45 schreef Chandler het volgende:

[..]
Wut? 50 cent?

Nee voor 10 euro 6 ps1 spelletjes.
Prima deal !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220085972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 07:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Prima deal !
Dat dacht ik, sowieso omdat ik ze nog niet had! :Y
Like trump...
pi_220122207
Hortusbuurt-Ebbinge is wel een ok buurt toch?

:D.

Kom ik weer aan met m’n wijken, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 februari 2026 @ 11:00:58 #133
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220122765
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:

Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezit :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Eindredactie Games dinsdag 17 februari 2026 @ 11:30:29 #134
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220123197
quote:

Mijn hood, beste wijk van stadde 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220123375
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezit :D
Ik bezit geen auto, :7.

Maar goed om te weten. Ben benieuwd of het heel druk is i.v.m. de Binnenstad inderdaad.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220123378
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:30 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mijn hood, beste wijk van stadde 8-)
Eeeuujjj, :7.

Is het heel druk daar? Kan ik een kat laten lopen (die ik nog niet heb)? Is er wat groen?
  Eindredactie Games dinsdag 17 februari 2026 @ 12:10:11 #137
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220123577
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eeeuujjj, :7.

Is het heel druk daar? Kan ik een kat laten lopen (die ik nog niet heb)? Is er wat groen?
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.

Er is sowieso veel groen en er lopen zat katten maar je moet het aandurven ze buiten te laten, heb ook wel eens een kat overwogen maar ik woon op 3 hoog dus dat is sowieso minder handig. Verder is er de gebruikelijke drukte van studenten, hardlopers en hondenuitlaters rondom het NPS. Als je wil delen welke straat je op het oog hebt kan ik er wellicht wat meer over zeggen :) Ik heb op drie verschillende adressen gewoond in deze buurt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220123963
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.

Er is sowieso veel groen en er lopen zat katten maar je moet het aandurven ze buiten te laten, heb ook wel eens een kat overwogen maar ik woon op 3 hoog dus dat is sowieso minder handig. Verder is er de gebruikelijke drukte van studenten, hardlopers en hondenuitlaters rondom het NPS. Als je wil delen welke straat je op het oog hebt kan ik er wellicht wat meer over zeggen :) Ik heb op drie verschillende adressen gewoond in deze buurt.
Ik stuur je even een DM!
pi_220124229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.
pi_220125554
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.
Voel je welkom. En in Assen is parkeren makkelijk, :7.
pi_220126102
Hortusbuurt is heel leuk! Café de Minnaar O+
pi_220127515
quote:

Zeker, prima wijk !

quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Leuk stukje, heel soms wel 's in de Bres geweest. Jij reeds nog in Truus geweest ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Hortusbuurt is heel leuk! Café de Minnaar O+
Vorig jaar paar keer na Noorderzon nog effe naar binnen gewipt, leuke kroegje indd !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220127523
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Ikea kan maar parkeerterrein is na een bepaalde tijd afgesloten, dan kom je er niet meer af.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 februari 2026 @ 18:28:31 #144
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220127546
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik bezit geen auto, :7.

Maar goed om te weten. Ben benieuwd of het heel druk is i.v.m. de Binnenstad inderdaad.
qua parkeren niet. Maar de smalle straatjes hebben zeer beperkte parkeerruimte, vandaar dat ik het noemde
Parkeren is voor bezoekers net zo duur als binnenstad, dus dan ga je wel naar een parkeergarage ofzo
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_220127569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:24 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zeker, prima wijk !
[..]
Leuk stukje, heel soms wel 's in de Bres geweest. Jij reeds nog in Truus geweest ?
[..]
Vorig jaar paar keer na Noorderzon nog effe naar binnen gewipt, leuke kroegje indd !
Ja, leuk sfeertje altijd. Lambik is ook leuk en Kleine Moghul ook. Heb zelf nooit in die wijk gewoond, maar vrienden van me wel dus ik kwam er nog wel eens.

Overigens woon ik al bijna 3 jaar niet meer in Stad en mis het nog steeds hoor :'(
pi_220127617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Ja, leuk sfeertje altijd. Lambik is ook leuk en Kleine Moghul ook. Heb zelf nooit in die wijk gewoond, maar vrienden van me wel dus ik kwam er nog wel eens.

Overigens woon ik al bijna 3 jaar niet meer in Stad en mis het nog steeds hoor :'(
Eens :Y Lambik kan je overigens ook best lekker eten !
Zelf paar jaar aan de Westersingel gewoon tegenover de Westersingelbar :P Dikke tuigtent, maar was wel grappig soms. Tegenwoordig alweer 4 jaar in Oosterhaven :7 Wat overigens ook wel fijn wonen is.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 20:13:55 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_220128598
Leuke wijk. Zeker.
Qua parkeren is alles kut in de stad. Al woon ik nog op een steenworp van de IKEA :s) ! Gelukkig heb ik twee parkeerplekken :7 . En om de hoek van Gibs dus. Hehe.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220129780
Ik kom ook even positief zijn over dit stukje van de stad, heerlijke mengeling van studenten, en rest van het volk. Al zou ik mijn kat daar niet de deur uit willen laten, het is daar echt wel redelijk druk...

Vele malen beter dan je vorige optie! :Y
Like trump...
pi_220129947
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 20:13 schreef Rene het volgende:
Leuke wijk. Zeker.
Qua parkeren is alles kut in de stad. Al woon ik nog op een steenworp van de IKEA :s) ! Gelukkig heb ik twee parkeerplekken :7 . En om de hoek van Gibs dus. Hehe.
Zelfs in Helpman waar ik een paar jaar woonde was het gedoe met parkeren. Op een gegeven moment had je een vergunning nodig, maar het was vaak nog wel even zoeken naar een plekje.
pi_220130482
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 20:13 schreef Rene het volgende:
Leuke wijk. Zeker.
Op Zondag wil ik nog wel 's naar de Ikea wandelen om een hotdog te knabbelen :P Grote kans dus dat ik voor je huis langskom. Of je moet aan de Europaweg kant zitten ipv aan de Sontweg-kant _O-
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')