Nee hoor ...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Zijn jullie ook allemaal vergeten naar het noorderlicht te kijken?
Ben de tuin in gelopen, gekeken, 'awwwww' gezegd, foto gemaakt, op bed gegaan en door het mooiste heen geslapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Nope, toen sliep ik al geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Lag toen al te slapen. Niks van meegekregen helaas. Wel heel mooie foto's gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Zag t jaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:10 schreef nietzman het volgende:
Jep. Ook aardig wild.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:42 schreef Gibson88 het volgende:
Wie trouwens ook het filmpje op TV Noord gezien, gasten gingen flink los in Goud Punt.
He bah wat vervelendquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik vind mezelf helemaal zielig,.
.
Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij..
Dank je,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He bah wat vervelend
Heel erg veel beterschap gewenst
Dank je welquote:
Heel veel beterschap Chipsiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik vind mezelf helemaal zielig,.
.
Zit hier al dagen met een keelontsteking, slapeloze nachten, dood gehoest, pijn bij slikken, en nu heb ik sinds vanmiddag oorpijn erbij..
Hier is het ook spekgladquote:Op zondag 25 januari 2026 18:51 schreef nietzman het volgende:
Het plein voor m'n huis is nog steeds een grote plaat ijs.
Nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:13 schreef Chandler het volgende:
Zijn er dit weekend nog leuke activiteiten rondom/in de stad??
Dat was wel duidelijk!quote:
Beter heb je voor 50 cent een beeldje gekochtquote:Op maandag 9 februari 2026 22:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk!ik moest gewoon voor een Rommelmarkt naar het buitenland!
Wut? 50 cent?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beter heb je voor 50 cent een beeldje gekocht
Prima deal !quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wut? 50 cent?
Nee voor 10 euro 6 ps1 spelletjes.
Dat dacht ik, sowieso omdat ik ze nog niet had!quote:
Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezitquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hortusbuurt-Ebbinge is wel een ok buurt toch?.
Kom ik weer aan met m’n wijken,.
Mijn hood, beste wijk van staddequote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik bezit geen auto,quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezit
Eeeuujjj,quote:
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eeeuujjj,.
Is het heel druk daar? Kan ik een kat laten lopen (die ik nog niet heb)? Is er wat groen?
Ik stuur je even een DM!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.
Er is sowieso veel groen en er lopen zat katten maar je moet het aandurven ze buiten te laten, heb ook wel eens een kat overwogen maar ik woon op 3 hoog dus dat is sowieso minder handig. Verder is er de gebruikelijke drukte van studenten, hardlopers en hondenuitlaters rondom het NPS. Als je wil delen welke straat je op het oog hebt kan ik er wellicht wat meer over zeggenIk heb op drie verschillende adressen gewoond in deze buurt.
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh, dat is een heel mooi buurtje. Lekker dichtbij de Binnenstad ook, en NoPla. Volgens mij alleen een ramp als je een auto bezit
Voel je welkom. En in Assen is parkeren makkelijk,quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.
Zeker, prima wijk !quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuk stukje, heel soms wel 's in de Bres geweest. Jij reeds nog in Truus geweest ?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ligt echt aan de straat, ik woon in de Grote Kruisstraat en dat is een redelijk drukke straat omdat 'ie recht het Noorderplantsoen in loopt en uitmondt in de Kerklaan, maar vergeleken met bijvoorbeeld Nieuwe Ebbinge valt het erg mee. De echt rustigere straatjes zijn Kleine Rozenstraat, Kleine Leliestraat, Grote Appelstraat etc.
Er is sowieso veel groen en er lopen zat katten maar je moet het aandurven ze buiten te laten, heb ook wel eens een kat overwogen maar ik woon op 3 hoog dus dat is sowieso minder handig. Verder is er de gebruikelijke drukte van studenten, hardlopers en hondenuitlaters rondom het NPS. Als je wil delen welke straat je op het oog hebt kan ik er wellicht wat meer over zeggenIk heb op drie verschillende adressen gewoond in deze buurt.
Vorig jaar paar keer na Noorderzon nog effe naar binnen gewipt, leuke kroegje indd !quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Hortusbuurt is heel leuk! Café de Minnaar
Ikea kan maar parkeerterrein is na een bepaalde tijd afgesloten, dan kom je er niet meer af.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Memo aan mezelf: auto in een parkeergarage of bij de Ikea als ik CZ opzoek in de toekomst.
qua parkeren niet. Maar de smalle straatjes hebben zeer beperkte parkeerruimte, vandaar dat ik het noemdequote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bezit geen auto,.
Maar goed om te weten. Ben benieuwd of het heel druk is i.v.m. de Binnenstad inderdaad.
Ja, leuk sfeertje altijd. Lambik is ook leuk en Kleine Moghul ook. Heb zelf nooit in die wijk gewoond, maar vrienden van me wel dus ik kwam er nog wel eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zeker, prima wijk !
[..]
Leuk stukje, heel soms wel 's in de Bres geweest. Jij reeds nog in Truus geweest ?
[..]
Vorig jaar paar keer na Noorderzon nog effe naar binnen gewipt, leuke kroegje indd !
Eensquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, leuk sfeertje altijd. Lambik is ook leuk en Kleine Moghul ook. Heb zelf nooit in die wijk gewoond, maar vrienden van me wel dus ik kwam er nog wel eens.
Overigens woon ik al bijna 3 jaar niet meer in Stad en mis het nog steeds hoor
Zelfs in Helpman waar ik een paar jaar woonde was het gedoe met parkeren. Op een gegeven moment had je een vergunning nodig, maar het was vaak nog wel even zoeken naar een plekje.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:13 schreef Rene het volgende:
Leuke wijk. Zeker.
Qua parkeren is alles kut in de stad. Al woon ik nog op een steenworp van de IKEA! Gelukkig heb ik twee parkeerplekken
. En om de hoek van Gibs dus. Hehe.
Op Zondag wil ik nog wel 's naar de Ikea wandelen om een hotdog te knabbelenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:13 schreef Rene het volgende:
Leuke wijk. Zeker.
Qua parkeren is alles kut in de stad. Al woon ik nog op een steenworp van de IKEA! Gelukkig heb ik twee parkeerplekken
. En om de hoek van Gibs dus. Hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |