Oef komt wel dichtbij zo, fiets en loop er bijna dagelijks voorbijquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Kennelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Werken we allemaal voor (semi-)overheid?
ja joh hahaha. Die ging traplopen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgereden
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiepquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.
Gezellig in De Hoopquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiep
Lekker bij mij in de Chap?!?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in een kroeg bij het zuiderdiep
Zit dat niet in de buurt bij Luna of Oude Brandweer ? Nog nooit geweest.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad(oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
Zeker!quote:
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapjequote:Op woensdag 14 januari 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie het Duo-gebouw NU vanuit mijn slaapkamerraam én ik heb er wel eens 40.000 schuld gehad(oké, oké, toen zat Stufie nog in een ander gebouw). Komt écht dichtbij zo, mensen.
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:18 schreef Rene het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Ja. En we doen denk ik wel eens bij dezelfde suup een boodschapje
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpadquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!
Ja, het is echt een fenomeen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De campingwinkel aan de Meeuwerderweg zeker!
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:35 schreef Rene het volgende:
[..]
Zeker. Is voor het gemak de dichtstbijzijnde:')
Dat is ‘m. Vorge uitbater C1000 was nog erger. De huidige Plus was eigenlijk al een flinke upgrade. 😀quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:57 schreef Gibson88 het volgende:
Ga ik ook maar eens een keer kijken dan. Vind de Plus overigens een verschrikking daar. Of ging het daar juist over?
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor”quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan zijn we vast wel eens, rug aan rug door de paden schuifelend, tegelijk over een vakkenvaller gestruikeld.
Die aan dé Paterswoldseweg is niet veel beterquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1x geweest toen ik er in de buurt was en wat nodig had. Pff, ze hebben die ruimte daar echt helemaal volgepropt zodat er nauwelijks sprake is van een fatsoenlijk gangpad
Met zes personen is die winkel ook gewoon al propvol, dus ik snap je ergernis.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:28 schreef Rene het volgende:
[..]
Of zoals zojuist grommend en clubje van zes 16-jarige meisjes doorkruist met een “ik ga eeeeven erlangs hooooor”
Why asking?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk,?
Ik woon er met heel erg veel plezierquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mien jongs, hoe staat de Oosterparkwijk er tegenwoordig bij? Qua reputatie en qua daadwerkelijk,?
Nou, Annie Tak is helaas overleden ... dat is voor Oosterpark wel een dingetje natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Huisje aangeboden gekregen,quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:52 schreef Rene het volgende:
[..]
Why asking?
Kom er bijna dagelijks. Tja. What can I say.
Goed om te weten,quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!
Valt nog steeds goed te vissen daar iig!
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon er met heel erg veel plezier
Vinken/Merel/Hortensiaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed om te weten,. Ook voorbeelden van zulke straten,
? Namen?
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vinken/Merel/Hortensia
Dat zijn zeker straten die ik links zou laten liggen als ik daar zou willen gaan wonen.
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Aha, het stikt er van de paupers daar? Overlast etc,? Een van die straten heb ik namelijk aangeboden gekregen. Ook nog een andere (ik heb aanbod van twee huisjes) maar die staat hier dan weer niet tussen.
Klinkt goed,quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Waren het maar paupers dan was het niet zo erg, nee, er zit daar van alles... maar ook veel waar ik zeker niet tussen wil wonen, ga voor de grap er 's avonds maar eens rondfietsen met een vriend of vriendin... zeker richting het weekend.![]()
Al moet ik wel erkennen dat ik er zelf weinig meer kom, woon tegen het centrum aan en heb er weinig te zoeken.. maar kom er nog geregeld langs/doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Nee daar zou ik ook niet geheel blij van worden!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klinkt goed,. Ik heb overigens even gegoogled op die ene straat en er zitten momenteel blijkbaar ook mensen via CareX en daar word ik niet zo blij van.
Ik ga maandag savonds de huisjes na werk bezoeken,.
Het is heel rustig en stilquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig? Of hoef je bij wijze van één afslag te nemen en zit je al direct een stuk minder fijn?
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland,.
Geniet er van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJsland is zo'n mooi land
Altijd onderweg naar het avontuur
Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:32 schreef Chandler het volgende:
Oosterpark is rustig, veel rustiger dan jaren geleden. Een vriendin van mij woont er en wat het ooit was, dat is het niet echt meer.. Al zijn er zeker nog een paar straten die ik links zou laten liggen als het om wonen zou gaan maar verder, best ok daar!
Valt nog steeds goed te vissen daar iig!
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lees zo even even verder want ik ga nu eerst eventjes chillen in de Sky Lagon in IJsland,.
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Ja! En beide woningen heb ik afgewezen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden,quote:Op maandag 19 januari 2026 17:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah leuk, vind ik met vlagen ook leuk. Maar 's een keer mijn hengels uit het stof halen
[..]
Ah kak, wilde je al vragen ben je morgen ook in het DUO gebouw
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !quote:Op maandag 19 januari 2026 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was ik anders ook niet geweest want ben nu ziek geworden,. Ik ‘moest’ helaas wel eruit voor de bezichtigingen, met grote tegenzin daardoor, maar dit was de enige en laatste dag.
Kan ik bij deze bevestigen,quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geniet er van.
IJsland is zo'n mooi land
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ai, beterschap, hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Veel plezier met de bezichtiging en alvast een veilige terugreis !
Bleghquote:Op maandag 19 januari 2026 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben terug in Nederland en had vandaag, ziek en al, mijn bezichtigingen.
Dank je,quote:Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bleghwaardeloos is dat. Blijft mijn beterschap wens gewoon staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |