quote:
Balen !quote:
Ja beetje wel, ga zo lekker richting bed, nog effe wat ontspannend muziek luisteren voor het slapen. Weinig aan op Tv.quote:
Ja best hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
GoedDaar ook ?
Ik heb alweer zin in weekend
Nee was het maar zoquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja best hoor!
Weekend? Na morgen alweer! Altijd goed.
Ik vermaakte me niet per se en zat wat Youtube-bende te kijken ofzoiets. Beetje appen met volk.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Balen !
[..]
Ja beetje wel, ga zo lekker richting bed, nog effe wat ontspannend muziek luisteren voor het slapen. Weinig aan op Tv.
Vermaak jij je een beetje of lig je ook wat te scrollen ?
Waar ging je heeeeen?quote:
Ik ben er om 21:51 in gedoken, en nu net wakker. Kop koffie, ontbijtnieuws en nog in bed, zo meteen rol ik mijn bureaustoel in om de werkdag te starten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vermaakte me niet per se en zat wat Youtube-bende te kijken ofzoiets. Beetje appen met volk.
Niet mijn favoriete bezigheden. Moest ook nog wat doen voor werk,. Te laat begonnen dus sliep ik pas erg laat en nu ben ik onwijs moe.
Jij wel een beetje wakker,? Leek namelijk dat jij slim was en wel op tijd ging pitten.
Das je geraden ook kameraad. We gaan Stad niet opains de rugge touw keerns !quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Terug naar stad natuurlijk. Ga toch niet ineens elders overnachten.
Fijne reis naar Assen Chipsiequote:Op donderdag 12 maart 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit ook weer in de trein, jongens
Kom terug kom teruggggg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit ook weer in de trein, jongens
Poh ja dat was ineens een avontuur.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verscheen Nietzman gisteren opeens op mijn werk
Dank je, maar het is altijd triest,quote:
Wil ik ook, nietzquote:
Wat een loser zegquote:
Of auto of fiets. En vooral fiets want stad heeft alles woistjawelquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dank je, maar het is altijd triest,.
Het gaat wel ok als ik een berichtje van jou zie, natuurlijk,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Hopelijk heb je wel een fijne ochtend
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het gaat wel ok als ik een berichtje van jou zie, natuurlijk,.
Overigens, onze nep-Groninger @:Alexxxxx is ziek. Wens hem hier beterschap al zal hij (denk ik) niet posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |