SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Een KIII of een EEEP?quote:Op maandag 15 december 2025 09:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks denk ik even een half kippetje halen.
quote:Op maandag 15 december 2025 09:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks denk ik even een half kippetje halen.
quote:Op maandag 15 december 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een KIII of een EEEP?
@Haags en ik kennen ook iemand die graag transporteerde via goede spoorverbindingen richting Oost-Europaquote:Waarna ze via de goede spoorverbindingen met Duitsland snel richting Oost-Europa kunnen.
Gewoon kip.quote:Op maandag 15 december 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een KIII of een EEEP?
quote:Op maandag 15 december 2025 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-toegenomen-dreiging
[..]
@:haags en ik kennen ook iemand die graag transporteerde via goede spoorverbindingen richting Oost-Europa
Partypooper.quote:
Ik doe met je mee, met niet meedoenquote:
quote:Op maandag 15 december 2025 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, met niet meedoen
Wat zijn jullie opstandig vandaagquote:
Dat dit kan.quote:Op maandag 15 december 2025 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie opstandig vandaag
Lekker tegen de stroom inquote:Op maandag 15 december 2025 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er nooit aan meegedaan. Ik weet wel hoe je kip moet schrijven.quote:Op maandag 15 december 2025 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als een zalm.quote:Op maandag 15 december 2025 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker tegen de stroom in
@dud0r toch?quote:Op maandag 15 december 2025 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags en ik kennen ook iemand die graag transporteerde via goede spoorverbindingen richting Oost-Europa
waar slaat dit nou weer opquote:
Vuurwerk gaat toch niet richting Oost-Europa als het geïmporteerd wordtquote:Op maandag 15 december 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de import van vuurwerk
Wat dacht jij dan
Straks is het een schildpaddensoort die absoluut niet tegen water kan.quote:Op maandag 15 december 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
oke de schilpad is uitgezet bij een riviertje
quote:Op maandag 15 december 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een schildpaddensoort die absoluut niet tegen water kan.
echt he, heel die schildpad verdrinken.quote:Op maandag 15 december 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een schildpaddensoort die absoluut niet tegen water kan.
Beetje een Takkie 2.0quote:Op maandag 15 december 2025 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he, heel die schildpad verdrinken.
ripperdepip.quote:
Misschien heeft ie wel watervrees.quote:Op maandag 15 december 2025 11:25 schreef dud0r het volgende:
als ik zo even google dan moet die schildpad wel in water kunnen dus dat scheelt.
Ga je het terugsturen? En is er al zicht op wanneer het nu wel klaar is?quote:Op maandag 15 december 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus weer het verkeerde beddengoed besteld. Die van de ontbijt club zeiden dat je dan een comforter besteld. das dan een deken waar geen hoeslaken overheen hoeft. Nou ik dat besteld. Krijg je dus een apart dekbed en een hoeslaken set
Zelesta moet je hebben.quote:Op maandag 15 december 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus weer het verkeerde beddengoed besteld. Die van de ontbijt club zeiden dat je dan een comforter besteld. das dan een deken waar geen hoeslaken overheen hoeft. Nou ik dat besteld. Krijg je dus een apart dekbed en een hoeslaken set
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel watervrees.
Ja, we willen wel op vakantie kunnenquote:Op maandag 15 december 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je het terugsturen? En is er al zicht op wanneer het nu wel klaar is?
Precies, ik wil weten voor wanneer ik mijn vlucht moet boeken.quote:Op maandag 15 december 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, we willen wel op vakantie kunnen
Ik denk dat Ballie eerder een ksc toeslag gaat rekenen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:30 schreef dud0r het volgende:
inderdaad, housekeeping ballie over de vloer. en ik wil ksc korting
Nou ja zeg.quote:
Ik zou nog even wachten op de eerste bezoekerservaringen. Als de voorbereiding zo rommelig verloopt, verwacht ik vooral gedoe en teleurstelling bij een verblijf in resort Ballie.quote:Op maandag 15 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, ik wil weten voor wanneer ik mijn vlucht moet boeken.
Ja vet flauw en de bakker had ook geen oliebollen. Dus ik had net zo goed gewoon hier naar het winkelcentrum kunnen gaan.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ballie eerder een ksc toeslag gaat rekenen.
Dat kan toch nog ? Maar snap je teleurstelling.quote:Op maandag 15 december 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vet flauw en de bakker had ook geen oliebollen. Dus ik had net zo goed gewoon hier naar het winkelcentrum kunnen gaan.
We nemen het allemaal mee in de online beoordelingen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ballie eerder een ksc toeslag gaat rekenen.
quote:Op maandag 15 december 2025 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten op de eerste bezoekerservaringen. Als de voorbereiding zo rommelig verloopt, verwacht ik vooral gedoe en teleurstelling bij een verblijf in resort Ballie.
Maar hier in de wijk hebben we geen kip en oliebollen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan toch nog ? Maar snap je teleurstelling.
quote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]Dan sturen we Fles. Die blijft altijd heel rustig als er wat dingen nog niet helemaal ideaal zijn. Krijgen we ook een mooi verslag.
door naar de volgende wijk dan, zit toch niet maar 1 poelier in heel Emmenquote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hier in de wijk hebben we geen kip en oliebollen.
Ik heb geen zin om naar het centrum van Emmen te gaan. Misschien morgen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
door naar de volgende wijk dan, zit toch niet maar 1 poelier in heel Emmen
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.quote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]Dan sturen we Fles. Die blijft altijd heel rustig als er wat dingen nog niet helemaal ideaal zijn. Krijgen we ook een mooi verslag.
Vriendin gaat een pakket wegbrengen nu en neemt 2 kippenpoten voor me mee van de slager. Zin in.quote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hier in de wijk hebben we geen kip en oliebollen.
#jaloersquote:Op maandag 15 december 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin gaat een pakket wegbrengen nu en neemt 2 kippenpoten voor me mee van de slager. Zin in.
Johquote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.
nee dit hou ik maar. blijf bezigquote:Op maandag 15 december 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je het terugsturen? En is er al zicht op wanneer het nu wel klaar is?
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn hier met al die tere zielen.quote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmm, ja, gelukkig zijn het redelijk kleine dingen. Die beschuldigende vinger is wel mooi.quote:Op maandag 15 december 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit hou ik maar. blijf bezig
Morgen is de eindinspectie maar ik was er vandaag en sommige dingen zijn niet goed.
Bv het kitwerk bij de wasbakken is echt dramatisch. Heb 1 filmpje waar tussen de kraan en de bak gewoon een streep zit van iemand die de kit van zijn vinger af wilde krijgen en het gewoon heeft laten zitten. Dus dat moet opnieuw
[ afbeelding ]
en je ziet dat de voegen goud zijn en hier zit weet ik niet er overheen dus dat wil ik ook gefixt
[ afbeelding ]
ze zijn stopcontact vergeten voor de waterpomp![]()
[ afbeelding ]
en beneden komen er in de studio's nog inbouw kasten voor de kleding en dat is ook nog niet gedaan.Maar misschien dat ik dat cancel, weet ik nog niet
Morgen om 10 meet ik daar met de aannemer
In de brochure kun je het ook omschrijven als ambachtelijk en authentiek. Kun je er extra geld voor vragen en heb je geen gedoe over opleverpunten.quote:Op maandag 15 december 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit hou ik maar. blijf bezig
Morgen is de eindinspectie maar ik was er vandaag en sommige dingen zijn niet goed.
Bv het kitwerk bij de wasbakken is echt dramatisch. Heb 1 filmpje waar tussen de kraan en de bak gewoon een streep zit van iemand die de kit van zijn vinger af wilde krijgen en het gewoon heeft laten zitten. Dus dat moet opnieuw
[ afbeelding ]
en je ziet dat de voegen goud zijn en hier zit weet ik niet er overheen dus dat wil ik ook gefixt
[ afbeelding ]
ze zijn stopcontact vergeten voor de waterpomp![]()
[ afbeelding ]
en beneden komen er in de studio's nog inbouw kasten voor de kleding en dat is ook nog niet gedaan.Maar misschien dat ik dat cancel, weet ik nog niet
Morgen om 10 meet ik daar met de aannemer
Had iemand al gepost dat je mooie nagels hebt ?quote:Op maandag 15 december 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar als het goed is zijn vandaag de gordijnen geplaatst en vrijdag komt het zonnescherm
ik hoor een boel excuses om geen kip en oliebollen te halen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar het centrum van Emmen te gaan. Misschien morgen.
ik wil er ook 1. Laat haar voor mij ook meenemen dan.quote:Op maandag 15 december 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin gaat een pakket wegbrengen nu en neemt 2 kippenpoten voor me mee van de slager. Zin in.
dus september volgend jaar moet wel kunnen om te boeken.quote:Op maandag 15 december 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar als het goed is zijn vandaag de gordijnen geplaatst en vrijdag komt het zonnescherm
alsof ze anders niet zien wat ze bedoeltquote:Op maandag 15 december 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, gelukkig zijn het redelijk kleine dingen. Die beschuldigende vinger is wel mooi.
hoezo niet? hier kan ik hele kip halen maar als ik vraag ram 'm eens door de helft doen ze dat gewoon voor me.quote:Op maandag 15 december 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
We hebben wel een Turkse slager hier in de wijk maar die kan mij vast niet helpen aan een half kippetje.
ja dit ziet er echt dramatisch uitquote:Op maandag 15 december 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de brochure kun je het ook omschrijven als ambachtelijk en authentiek. Kun je er extra geld voor vragen en heb je geen gedoe over opleverpunten.
ja karzai maar dankje welquote:Op maandag 15 december 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had iemand al gepost dat je mooie nagels hebt ?
Op maandag 15 december 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik überhaupt niet weet wat die beste man allemaal verkoopt. Ik denk wel dat hij ergens volgend jaar weer weg is want het is daar altijd mega rustig en alles wat in dat pand zat is weer weggegaan na een paar maanden.quote:Op maandag 15 december 2025 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo niet? hier kan ik hele kip halen maar als ik vraag ram 'm eens door de helft doen ze dat gewoon voor me.
is hij niet goedkoper dan de supermarkt?quote:Op maandag 15 december 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik überhaupt niet weet wat die beste man allemaal verkoopt. Ik denk wel dat hij ergens volgend jaar weer weg is want het is daar altijd mega rustig en alles wat in dat pand zat is weer weggegaan na een paar maanden.
Eens hoor. Dat kitrandje achter de kraan ook trouwens.quote:Op maandag 15 december 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit ziet er echt dramatisch uit
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 15 december 2025 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
is hij niet goedkoper dan de supermarkt?
hier halen we eigenlijk al het vlees bij de islamitische slager. 3 kilo kipfilet 20-22 euro. hoppa
ga er eens kijken danquote:
Is dat niet altijd zo in die landen? Als je gaat letten op afwerking in hotels en huisjes, zeker in landen met lagere standaarden, is dat vaak lelijk en niet goed gedaan.quote:Op maandag 15 december 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit ziet er echt dramatisch uit
[ afbeelding ]
misschien maar dit moet beter kunnen :pquote:Op maandag 15 december 2025 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo in die landen? Als je gaat letten op afwerking in hotels en huisjes, zeker in landen met lagere standaarden, is dat vaak lelijk en niet goed gedaan.
Ze hadden ook haast natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
hier is het gewoon duidelijk afgeraffeld of door iemand gedaan die nog nooit heeft gekit
Dus jij naar binnen stampvoeten!quote:Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze lagen vandaag weer te slapen in beide bedden dus denk dat zij die haast niet zo ervaren
Vooralsnog niks mis met de bedden dus. Ook fijn om te weten.quote:Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze lagen vandaag weer te slapen in beide bedden dus denk dat zij die haast niet zo ervaren
Wtfquote:Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik betaal ze idd niet dus kan niet zoveel zeggenquote:Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus jij naar binnen stampvoeten!
I'M NOT PAYING YOU TO SLEEP, GO WORK YOU LAZY BITCHES
Insert zweep geluiden en huilende mannen
Ja, is hier wel nodig ook. Thanks!quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Nog iemand waar het moet gebeuren want ben nu toch al de hele dag bezig.
Altijd welkom. Neem ook een kippetje mee ajb.quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Misschien dat je dat niet had gelezen maar mijn zoektocht naar een gegrild kippetje is mislukt.quote:Op maandag 15 december 2025 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd welkom. Neem ook een kippetje mee ajb.
Juist een teken dat ze zo hard gewerkt hebben.quote:Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja, met de trein is het nog steeds 1,5 uur.quote:Op maandag 15 december 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Kut jij woont niet heel ver hier vandaan.
"Nou we hebben weer een foeilelijk kitrandje gefabriceerd, tijd voor een tukkie!".quote:Op maandag 15 december 2025 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Juist een teken dat ze zo hard gewerkt hebben.
Ja omdat ik eerst naar Zwolle moet zeker. Hoewel je kan in Gramsbergen ook de trein richting Almelo enz pakken.quote:Op maandag 15 december 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, met de trein is het nog steeds 1,5 uur.
Oh.quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik betaal ze idd niet dus kan niet zoveel zeggen
Ik weet nog wel een fijne poelier bij mij in de buurt. Als je dan toch onderweg bent, ligt het op de route.quote:Op maandag 15 december 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien dat je dat niet had gelezen maar mijn zoektocht naar een gegrild kippetje is mislukt.
Via Zwolle ben je meer dan twee uur onderweg. Overstappen in Hardenberg en Almelooooo is 1,5 uur.quote:Op maandag 15 december 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik eerst naar Zwolle moet zeker. Hoewel je kan in Gramsbergen ook de trein richting Almelo enz pakken.
Wtf dacht dat Almelo via Hardenberg of Gramsbergen wel iets sneller ging.quote:Op maandag 15 december 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Via Zwolle ben je meer dan twee uur onderweg. Overstappen in Hardenberg en Almelooooo is 1,5 uur.
Misschien hebben ze wel heen hard hun best gedaan.quote:Op maandag 15 december 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nou we hebben weer een foeilelijk kitrandje gefabriceerd, tijd voor een tukkie!".
😒😒😒😒😒😒😒😒quote:Op maandag 15 december 2025 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een fijne poelier bij mij in de buurt. Als je dan toch onderweg bent, ligt het op de route.
Je bent wel een ultrajosti als dat je beste kitrand isquote:Op maandag 15 december 2025 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel heen hard hun best gedaan.
Ze hebben daar geen sociaal stelsel. Ook ultrajosti's doen gewoon mee.quote:Op maandag 15 december 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent wel een ultrajosti als dat je beste kitrand is
Absoluut onacceptabel ditquote:Op maandag 15 december 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Bv het kitwerk bij de wasbakken is echt dramatisch.
Dan wil ik zelfs de kippetjes wel betalen.quote:
Heel sociaal juist, iedereen doet mee.quote:Op maandag 15 december 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen sociaal stelsel. Ook ultrajosti's doen gewoon mee.
Hopelijk hebben die niet de rest van het huis ook gebouwdquote:Op maandag 15 december 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen sociaal stelsel. Ook ultrajosti's doen gewoon mee.
Ja mag gebeuren!quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Ik zou er vanuit gaan dat dit zo gaat.quote:Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die niet de rest van het huis ook gebouwd"hmm, geen spul meer om de electra box waterdicht te maken. Oh well, kniesoor die er op let. Tijd voor een dutje!".
Wat een wereldreis voor kip.quote:Op maandag 15 december 2025 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ik zelfs de kippetjes wel betalen.
Hoezo denkt iedereen ineens dat ik van de kipkoerier dienst ben?quote:Op maandag 15 december 2025 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mag gebeuren!
Breng ik een kippetje mee
Het is wel hele lekkere kip hoor.quote:
Kipkoerier, leuke ondertitel.quote:Op maandag 15 december 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo denkt iedereen ineens dat ik van de kipkoerier dienst ben?
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 15 december 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Er wordt geen richting gegeven in die postquote:Op maandag 15 december 2025 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vuurwerk gaat toch niet richting Oost-Europa als het geïmporteerd wordt
quote:Op maandag 15 december 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt geen richting gegeven in die post
quote:Op maandag 15 december 2025 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2025 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
Amaskippenkoeriersdienst.nl is niet van jou?
Nou ik denk dat ik tussen mijn huis en jouw huis ergens anders ook wel hele lekkere kip moet kunnen halen. Daar zit zeg maar ongeveer heel Nederland tussen.quote:
kittens lezen nietquote:
Graag of niet hoor. 🤷🏼♂️quote:Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik tussen mijn huis en jouw huis ergens anders ook wel hele lekkere kip moet kunnen halen. Daar zit zeg maar ongeveer heel Nederland tussen.
Blijkbaar. Ik moet ook niet teveel verwachten van die jongen.quote:
Wat vervelendquote:Op maandag 15 december 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik ga dus vrijdagmiddag naar een vriendin en nu wil het toeval zijn dat dit: https://krokettenkunst.nl toevallig alleen op de vrijdagmiddag open is en het op kruipafstand van die vriendin haar huis zit. 👀
Ja ik heb één keer eerder kroketten van die man gehad in zijn snackbar in een dorp waar ik nooit weer kom maar wel erg verleidelijk om vrijdag even langs te gaan.quote:
nee je las gewoon nietquote:Op maandag 15 december 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las dat als de verbinding zelf
Begrijpend lezen mag je nog even over doen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las dat als de verbinding zelf
Ik bood kip aan, LEZEN!quote:Op maandag 15 december 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zul je het wel verdiend hebben.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen mag je nog even over doen.
Ik wil ookquote:Op maandag 15 december 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga vandaag nog even verder rond rennen in Hogwarts.
Oh. Maar daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja we gaan weer dartsen kijken allen
Ik weet nog niet hoe laat hoor want ik moet eerst hier in huis even dingen doen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook![]()
En ik maar hard werken hier
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja we gaan weer dartsen kijken allen
echt he, ik ga nog liever 24 uur lang aan de arbeid dan dat ik darten moet kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Wat moet je nog allemaal doen?quote:Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat hoor want ik moet eerst hier in huis even dingen doen.
Is goed USquote:Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he, ik ga nog liever 24 uur lang aan de arbeid dan dat ik darten moet kijken.
Bakkes vetnekquote:
Moet nog even naar de Lidl. Stofzuigen, afwassen, bed verschonen. En nog even douchen eerst.quote:Op maandag 15 december 2025 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat moet je nog allemaal doen?
Er zit saus op, dan is die niet meer crispyquote:
Essiedebessiepessienessielessiemessiesessiequote:
neequote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat ik het fout heb gedaan door dat huis alleen te kopen en niet met die 'vriend' ?
Je had er 2 moeten kopen. AI gaat voorlopig nog geen huizen verhuren.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat ik het fout heb gedaan door dat huis alleen te kopen en niet met die 'vriend' ?
en nu een serieus antwoord :pquote:Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had er 2 moeten kopen. AI gaat voorlopig nog geen huizen verhuren.
hij had minder geld en voor mij zou het een minder grote eerste investering zijn en misschien minder eng omdat je het samen doetquote:Op maandag 15 december 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat was volgens jou het voordeel om met die 'vriend' te doen dan?
ja omdat je eerst samen naar iets zocht. Bij dit huis waren ook samen geweest maar hij vond het te duurquote:Op maandag 15 december 2025 13:45 schreef dud0r het volgende:
Waarom zou het een fout geweest zijn om het alleen te kopen? Je hebt nu geen gezeik met een partner waar je mee moet overleggen, financieen mee moet afstemmen, etc.
Zolang je het financiële risico in je eentje kan dragen is dit naar mijn idee de betere optie.
Nee.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Zie post van dud0rquote:Op maandag 15 december 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had minder geld en voor mij zou het een minder grote eerste investering zijn en misschien minder eng omdat je het samen doet
Dat zeker.quote:Op maandag 15 december 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien minder eng omdat je het samen doet
Neen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Nee, dan moet je gaan afstemmen met een ander. Maakt het alleen maar meer complex.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ook dat niet.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
bedoel met fout niet zozeer dat het een foute beslissing voor mezelf was maar dat ik hem tekort heb gedaan.
Moet die maar even doorsparen voor eigen huisje; of ergens in investeren waar het de bedoeling is dat je maar een deel in handen krijgt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
bedoel met fout niet zozeer dat het een foute beslissing voor mezelf was maar dat ik hem tekort heb gedaan.
Beetje zoals relaties. Gedoetjes.quote:Op maandag 15 december 2025 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gaan afstemmen met een ander. Maakt het alleen maar meer complex.
Precies, nooit aan beginnen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals relaties. Gedoetjes.
Klinkt chillquote:Op maandag 15 december 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet nog even naar de Lidl. Stofzuigen, afwassen, bed verschonen. En nog even douchen eerst.
Klinkt vooral alsof hij jou nodig had! Nu heb je je eigen keuze gemaakt, is allemaal goed. En waarschijnlijk is hij op zn pik getrapt of jij hem niet nodig hebt en hij jou niet kan "misbruiken".quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 15 december 2025 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt vooral alsof hij jou nodig had! Nu heb je je eigen keuze gemaakt, is allemaal goed. En waarschijnlijk is hij op zn pik getrapt of jij hem niet nodig hebt en hij jou niet kan "misbruiken".
Als je echt last van schuldgevoel hebt kun je hem altijd nog 2% korting geven bij zijn eerste boeking van één van jouw appartementen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt last van schuldgevoel hebt kun je hem altijd nog 2% korting geven bij zijn eerste boeking van één van jouw appartementen.
nee moet ik idd niet doen dus zal dat tegen mij zelf zeggen als dat gevoel weer opkomtquote:Op maandag 15 december 2025 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet schuldig voelen voor je eigen keuzes!
Nou dan weet je het antwoord zelf ook wel toch.quote:Op maandag 15 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
had ook wel regelmatig het gevoel dat die mij nodig had. Hij sprak bv ook nooit in wij of ons vorm als het over een potentiële optie ging. en dat viel mij wel op
In het bedrijfsleven moet je gevoelens aan de kant zetten om succesvol te zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
oke thnx![]()
Heb beetje last van schuldgevoelens maar echt iedereen zegt dat ze blij zijn dat ik het alleen heb gedaan.Ook mensen die hem kennen. Denk achteraf gezien ook niet dat de samenwerking goed was uitgepakt
Ging 'ie na afloop van zijn harde werken ook een dutje doen in één van jouw bedden?quote:Op maandag 15 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
had ook wel regelmatig het gevoel dat die mij nodig had. Hij sprak bv ook nooit in wij of ons vorm als het over een potentiële optie ging. en dat viel mij wel op
nee maar dan had ik ook kunnen zeggen oke we kijken verder totdat we iets zagen wat betaalbaarder was maar ik had er niet zo veel vertrouwen ook in dat we dat tegen zouden komen. Denk dat zijn verwachtingen ook niet helemaal realistisch waren. Want hij vond echt alles wat hebben gezien te duurquote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven moet je gevoelens aan de kant zetten om succesvol te zijn.
Zijn geldgebrek en intentie om te investeren in iets wat hij niet kan betalen zijn niet jouw problemen en dat moet je ook niet jouw probleem maken.
neequote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging 'ie na afloop van zijn harde werken ook een dutje doen in één van jouw bedden?
En dan wenken naar ballie of ze er niet bij wilde komen liggen. huehuehue.quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging 'ie na afloop van zijn harde werken ook een dutje doen in één van jouw bedden?
Is die "vriend" thais?quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan had ik ook kunnen zeggen oke we kijken verder totdat we iets zagen wat betaalbaarder was maar ik had er niet zo veel vertrouwen ook in dat we dat tegen zouden komen. Denk dat zijn verwachtingen ook niet helemaal realistisch waren. Want hij vond echt alles wat hebben gezien te duur
nee israeliquote:Op maandag 15 december 2025 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan wenken naar ballie of ze er niet bij wilde komen liggen. huehuehue.
[..]
Is die "vriend" thais?
Maar klinkt wel onrealistisch ja.
grote kansquote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had dan waarschijnlijk de grond + woning aan zichzelf toegeëigend
godver moest lachen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had dan waarschijnlijk de grond + woning aan zichzelf toegeëigend
En je hele bord volscheppen met alles bij een buffet en dan drie happen nemen en wegzetten want het is vies. Om vervolgens een nieuw bord te pakken en hetzelfde te doen met andere gerechten die niet combineren.quote:Op maandag 15 december 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar is dat een israelisch ding , dat je alles te duur vindt
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
godver moest lachen.
[..]
En je hele bord volscheppen met alles bij een buffet en dan drie happen nemen en wegzetten want het is vies. Om vervolgens een nieuw bord te pakken en hetzelfde te doen met andere gerechten die niet combineren.
laat datquote:
Oh weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
godver moest lachen.
[..]
En je hele bord volscheppen met alles bij een buffet en dan drie happen nemen en wegzetten want het is vies. Om vervolgens een nieuw bord te pakken en hetzelfde te doen met andere gerechten die niet combineren.
Zijn deze mensen allergisch voor kleur?quote:Op maandag 15 december 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke decoratie voor op de bank wel.
funda?quote:Op maandag 15 december 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke decoratie voor op de bank wel.
Dat zie ik al 20 jaar alle soorten mensen doen maar nu zijn het speciaal de Israeli?quote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef dud0r het volgende:
wat ordinairquote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Appartementje van 2,6 miljoen in Eindhoven
https://www.funda.nl/deta(...)gel-31-285/89641730/
hoezo?quote:
Russen doen het ook.quote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zie ik al 20 jaar alle soorten mensen doen maar nu zijn het speciaal de Israeli?
omdatquote:
Zullen wel een "interieurontwerper" hebben ingeschakeld voor een hoop geld.quote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zijn het kampers ofzo
enige wat mist is een scarface poster
het is dat ik vrolijke kerstmuziek op heb staan, anders waren we gaan vechten.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is dat ik vrolijke kerstmuziek op heb staan, anders waren we gaan vechten.
Jij hebt geen verhuisupdate gestuurd dus die gaat nog naar Rotterdam.quote:Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd wanneer ik hem ontvang
Waar komt het zwembad?quote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
links hangen er al gordijnen, de andere komen vrijdag
[ afbeelding ]
op t dakquote:
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapenquote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
links hangen er al gordijnen, de andere komen vrijdag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapen
Die hebben natuurlijk een extra sleutel voor als ze eens een dutje willen doen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapen
quote:
En dan elke keer schreeuwen, kom van dat dak af!quote:
Alsof dat huis en de tuin voor 4 januari klaar zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
ja denk ik welquote:Op maandag 15 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou dan kom ik niet langs hoor. Ik wil wel een zwembad bij m'n huisje.
[..]
En dan elke keer schreeuwen, kom van dat dak af!
[..]
Alsof dat huis en de tuin voor 4 januari klaar zijn.
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurdquote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zijn het kampers ofzo
enige wat mist is een scarface poster
Elektriciteit, water en gas afsluiten en verhuren als natuurhuisje is een optie. Voor de ultieme terug-naar-de-basis ervaring.quote:
Waarschijnlijk Fles.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
Zet er een bubbelbad neer dan.quote:
Fles denk ik. Ontbijt zal ook wel twintig minuten lopen zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
high five.quote:
geen smaakquote:Op maandag 15 december 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurd
https://millionairesbutterflies.com
Ik ben niet zo bekend met "real houswives van het zuiden". Denk dat dit de kringen zijn waar US te vinden is.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?quote:Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ja fles moet wel scooter kunnen rijden
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rentquote:Op maandag 15 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?
risksja is sri lanka toch?quote:Op maandag 15 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?
Oh ik vind haar heel irritant in dat programma.quote:Op maandag 15 december 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurd
https://millionairesbutterflies.com
Ik ben niet zo bekend met "real houswives van het zuiden". Denk dat dit de kringen zijn waar US te vinden is.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rent
Heeft ze al wel maandenlang voor geoefend met de loopband. Mooie USP.quote:Op maandag 15 december 2025 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rent
Volgens Google oorspronkelijk uit Japan.quote:
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
hmm. nee die hebben we hier niet.quote:Op maandag 15 december 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Google oorspronkelijk uit Japan.
met die kitranden krijgt ze die toch wel.quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
ook korting geven denk. je?quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
met die kitranden krijgt ze die toch wel.
Op het laagste punt na een forse regenbui.quote:
quote:
hahaatjes.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
haal je er 5 euro per nacht vanaf.quote:
Maar echt, wie heeft dit zo bedacht ?quote:
"Inclusief: Surprise pool, may or may not be there!".quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
misschien kan je bij ikea klantenservice gaan werkenquote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag welkom bij de helpdesk u spreekt met ieniminimuis. Nee ik help u vandaag niet verder met uw kut vragen die u zelf ook kan beantwoorden als u die 2 hersencellen die u gekregen hebt zou gebruiken.
wil je overstappen of niet broer?quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag welkom bij de helpdesk u spreekt met ieniminimuis. Nee ik help u vandaag niet verder met uw kut vragen die u zelf ook kan beantwoorden als u die 2 hersencellen die u gekregen hebt zou gebruiken.
Ik vraag toch normaal?quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je overstappen of niet ?quote:
Ik maak geen grap weet je.quote:
de beste uitvinding ooit idd een piepend geluid als je de spatiebalk gebruiktquote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmmm.. mijn spatiebalk piept.![]()
Zit @:ieniminimuis erin verstopt?
Zit er ook een Ambar onder je spatiebalk?quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen geblaf gehoord.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit er ook een Ambar onder je spatiebalk?
quote:Op maandag 15 december 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
Deze van chatgpt is leuker![]()
[ afbeelding ]
die spatiebalk is in tweeënquote:Op maandag 15 december 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
Deze van chatgpt is leuker![]()
[ afbeelding ]
Komt door de muis..quote:
ik denk dat de kans erg klein isquote:Op maandag 15 december 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt door de muis..
Misschien als ik het op een andere manier vraag,dat ie dan beter lukt
Stom wel, want je hebt eigelijk al een soort van afbeelding in je hoofd. Hoe het moet wordenquote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat de kans erg klein is
Ik kan me nog een frikandel in een auto herinneren die ook niet gewoon in de auto kon, die elke keer door het voorraam of in een cabrio reed want zo groot wastie
misschien zorgen de kruimels er voor dat je muis onder je spatiebalk vandaan komtquote:
ja maar daar heeft AI niets mee te makenquote:Op maandag 15 december 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom wel, want je hebt eigelijk al een soort van afbeelding in je hoofd. Hoe het moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |