Dan zul je het wel verdiend hebben.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen mag je nog even over doen.
Ik wil ookquote:Op maandag 15 december 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga vandaag nog even verder rond rennen in Hogwarts.
Oh. Maar daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja we gaan weer dartsen kijken allen
Ik weet nog niet hoe laat hoor want ik moet eerst hier in huis even dingen doen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook![]()
En ik maar hard werken hier
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja we gaan weer dartsen kijken allen
echt he, ik ga nog liever 24 uur lang aan de arbeid dan dat ik darten moet kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Wat moet je nog allemaal doen?quote:Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat hoor want ik moet eerst hier in huis even dingen doen.
Is goed USquote:Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he, ik ga nog liever 24 uur lang aan de arbeid dan dat ik darten moet kijken.
Bakkes vetnekquote:
Moet nog even naar de Lidl. Stofzuigen, afwassen, bed verschonen. En nog even douchen eerst.quote:Op maandag 15 december 2025 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat moet je nog allemaal doen?
Er zit saus op, dan is die niet meer crispyquote:
Essiedebessiepessienessielessiemessiesessiequote:
neequote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat ik het fout heb gedaan door dat huis alleen te kopen en niet met die 'vriend' ?
Je had er 2 moeten kopen. AI gaat voorlopig nog geen huizen verhuren.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat ik het fout heb gedaan door dat huis alleen te kopen en niet met die 'vriend' ?
en nu een serieus antwoord :pquote:Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had er 2 moeten kopen. AI gaat voorlopig nog geen huizen verhuren.
hij had minder geld en voor mij zou het een minder grote eerste investering zijn en misschien minder eng omdat je het samen doetquote:Op maandag 15 december 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat was volgens jou het voordeel om met die 'vriend' te doen dan?
ja omdat je eerst samen naar iets zocht. Bij dit huis waren ook samen geweest maar hij vond het te duurquote:Op maandag 15 december 2025 13:45 schreef dud0r het volgende:
Waarom zou het een fout geweest zijn om het alleen te kopen? Je hebt nu geen gezeik met een partner waar je mee moet overleggen, financieen mee moet afstemmen, etc.
Zolang je het financiële risico in je eentje kan dragen is dit naar mijn idee de betere optie.
Nee.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Zie post van dud0rquote:Op maandag 15 december 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had minder geld en voor mij zou het een minder grote eerste investering zijn en misschien minder eng omdat je het samen doet
Dat zeker.quote:Op maandag 15 december 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien minder eng omdat je het samen doet
Neen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Nee, dan moet je gaan afstemmen met een ander. Maakt het alleen maar meer complex.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ook dat niet.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
bedoel met fout niet zozeer dat het een foute beslissing voor mezelf was maar dat ik hem tekort heb gedaan.
Moet die maar even doorsparen voor eigen huisje; of ergens in investeren waar het de bedoeling is dat je maar een deel in handen krijgt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
bedoel met fout niet zozeer dat het een foute beslissing voor mezelf was maar dat ik hem tekort heb gedaan.
Beetje zoals relaties. Gedoetjes.quote:Op maandag 15 december 2025 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gaan afstemmen met een ander. Maakt het alleen maar meer complex.
Precies, nooit aan beginnen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals relaties. Gedoetjes.
Klinkt chillquote:Op maandag 15 december 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet nog even naar de Lidl. Stofzuigen, afwassen, bed verschonen. En nog even douchen eerst.
Klinkt vooral alsof hij jou nodig had! Nu heb je je eigen keuze gemaakt, is allemaal goed. En waarschijnlijk is hij op zn pik getrapt of jij hem niet nodig hebt en hij jou niet kan "misbruiken".quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 15 december 2025 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt vooral alsof hij jou nodig had! Nu heb je je eigen keuze gemaakt, is allemaal goed. En waarschijnlijk is hij op zn pik getrapt of jij hem niet nodig hebt en hij jou niet kan "misbruiken".
Als je echt last van schuldgevoel hebt kun je hem altijd nog 2% korting geven bij zijn eerste boeking van één van jouw appartementen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |