quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt last van schuldgevoel hebt kun je hem altijd nog 2% korting geven bij zijn eerste boeking van één van jouw appartementen.
nee moet ik idd niet doen dus zal dat tegen mij zelf zeggen als dat gevoel weer opkomtquote:Op maandag 15 december 2025 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet schuldig voelen voor je eigen keuzes!
Nou dan weet je het antwoord zelf ook wel toch.quote:Op maandag 15 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
had ook wel regelmatig het gevoel dat die mij nodig had. Hij sprak bv ook nooit in wij of ons vorm als het over een potentiële optie ging. en dat viel mij wel op
In het bedrijfsleven moet je gevoelens aan de kant zetten om succesvol te zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
oke thnx![]()
Heb beetje last van schuldgevoelens maar echt iedereen zegt dat ze blij zijn dat ik het alleen heb gedaan.Ook mensen die hem kennen. Denk achteraf gezien ook niet dat de samenwerking goed was uitgepakt
Ging 'ie na afloop van zijn harde werken ook een dutje doen in één van jouw bedden?quote:Op maandag 15 december 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
had ook wel regelmatig het gevoel dat die mij nodig had. Hij sprak bv ook nooit in wij of ons vorm als het over een potentiële optie ging. en dat viel mij wel op
nee maar dan had ik ook kunnen zeggen oke we kijken verder totdat we iets zagen wat betaalbaarder was maar ik had er niet zo veel vertrouwen ook in dat we dat tegen zouden komen. Denk dat zijn verwachtingen ook niet helemaal realistisch waren. Want hij vond echt alles wat hebben gezien te duurquote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven moet je gevoelens aan de kant zetten om succesvol te zijn.
Zijn geldgebrek en intentie om te investeren in iets wat hij niet kan betalen zijn niet jouw problemen en dat moet je ook niet jouw probleem maken.
neequote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging 'ie na afloop van zijn harde werken ook een dutje doen in één van jouw bedden?
En dan wenken naar ballie of ze er niet bij wilde komen liggen. huehuehue.quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging 'ie na afloop van zijn harde werken ook een dutje doen in één van jouw bedden?
Is die "vriend" thais?quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan had ik ook kunnen zeggen oke we kijken verder totdat we iets zagen wat betaalbaarder was maar ik had er niet zo veel vertrouwen ook in dat we dat tegen zouden komen. Denk dat zijn verwachtingen ook niet helemaal realistisch waren. Want hij vond echt alles wat hebben gezien te duur
nee israeliquote:Op maandag 15 december 2025 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan wenken naar ballie of ze er niet bij wilde komen liggen. huehuehue.
[..]
Is die "vriend" thais?
Maar klinkt wel onrealistisch ja.
grote kansquote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had dan waarschijnlijk de grond + woning aan zichzelf toegeëigend
godver moest lachen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had dan waarschijnlijk de grond + woning aan zichzelf toegeëigend
En je hele bord volscheppen met alles bij een buffet en dan drie happen nemen en wegzetten want het is vies. Om vervolgens een nieuw bord te pakken en hetzelfde te doen met andere gerechten die niet combineren.quote:Op maandag 15 december 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar is dat een israelisch ding , dat je alles te duur vindt
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
godver moest lachen.
[..]
En je hele bord volscheppen met alles bij een buffet en dan drie happen nemen en wegzetten want het is vies. Om vervolgens een nieuw bord te pakken en hetzelfde te doen met andere gerechten die niet combineren.
laat datquote:
Oh weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
godver moest lachen.
[..]
En je hele bord volscheppen met alles bij een buffet en dan drie happen nemen en wegzetten want het is vies. Om vervolgens een nieuw bord te pakken en hetzelfde te doen met andere gerechten die niet combineren.
Zijn deze mensen allergisch voor kleur?quote:Op maandag 15 december 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke decoratie voor op de bank wel.
funda?quote:Op maandag 15 december 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke decoratie voor op de bank wel.
Dat zie ik al 20 jaar alle soorten mensen doen maar nu zijn het speciaal de Israeli?quote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef dud0r het volgende:
wat ordinairquote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Appartementje van 2,6 miljoen in Eindhoven
https://www.funda.nl/deta(...)gel-31-285/89641730/
hoezo?quote:
Russen doen het ook.quote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zie ik al 20 jaar alle soorten mensen doen maar nu zijn het speciaal de Israeli?
omdatquote:
Zullen wel een "interieurontwerper" hebben ingeschakeld voor een hoop geld.quote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zijn het kampers ofzo
enige wat mist is een scarface poster
het is dat ik vrolijke kerstmuziek op heb staan, anders waren we gaan vechten.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is dat ik vrolijke kerstmuziek op heb staan, anders waren we gaan vechten.
Jij hebt geen verhuisupdate gestuurd dus die gaat nog naar Rotterdam.quote:Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd wanneer ik hem ontvang
Waar komt het zwembad?quote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
links hangen er al gordijnen, de andere komen vrijdag
[ afbeelding ]
op t dakquote:
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapenquote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
links hangen er al gordijnen, de andere komen vrijdag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapen
Die hebben natuurlijk een extra sleutel voor als ze eens een dutje willen doen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapen
quote:
En dan elke keer schreeuwen, kom van dat dak af!quote:
Alsof dat huis en de tuin voor 4 januari klaar zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
ja denk ik welquote:Op maandag 15 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou dan kom ik niet langs hoor. Ik wil wel een zwembad bij m'n huisje.
[..]
En dan elke keer schreeuwen, kom van dat dak af!
[..]
Alsof dat huis en de tuin voor 4 januari klaar zijn.
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurdquote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zijn het kampers ofzo
enige wat mist is een scarface poster
Elektriciteit, water en gas afsluiten en verhuren als natuurhuisje is een optie. Voor de ultieme terug-naar-de-basis ervaring.quote:
Waarschijnlijk Fles.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
Zet er een bubbelbad neer dan.quote:
Fles denk ik. Ontbijt zal ook wel twintig minuten lopen zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
high five.quote:
geen smaakquote:Op maandag 15 december 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurd
https://millionairesbutterflies.com
Ik ben niet zo bekend met "real houswives van het zuiden". Denk dat dit de kringen zijn waar US te vinden is.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?quote:Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ja fles moet wel scooter kunnen rijden
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rentquote:Op maandag 15 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?
risksja is sri lanka toch?quote:Op maandag 15 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?
Oh ik vind haar heel irritant in dat programma.quote:Op maandag 15 december 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurd
https://millionairesbutterflies.com
Ik ben niet zo bekend met "real houswives van het zuiden". Denk dat dit de kringen zijn waar US te vinden is.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rent
Heeft ze al wel maandenlang voor geoefend met de loopband. Mooie USP.quote:Op maandag 15 december 2025 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rent
Volgens Google oorspronkelijk uit Japan.quote:
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
hmm. nee die hebben we hier niet.quote:Op maandag 15 december 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Google oorspronkelijk uit Japan.
met die kitranden krijgt ze die toch wel.quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
ook korting geven denk. je?quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
met die kitranden krijgt ze die toch wel.
Op het laagste punt na een forse regenbui.quote:
quote:
hahaatjes.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
haal je er 5 euro per nacht vanaf.quote:
Maar echt, wie heeft dit zo bedacht ?quote:
"Inclusief: Surprise pool, may or may not be there!".quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
misschien kan je bij ikea klantenservice gaan werkenquote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag welkom bij de helpdesk u spreekt met ieniminimuis. Nee ik help u vandaag niet verder met uw kut vragen die u zelf ook kan beantwoorden als u die 2 hersencellen die u gekregen hebt zou gebruiken.
wil je overstappen of niet broer?quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag welkom bij de helpdesk u spreekt met ieniminimuis. Nee ik help u vandaag niet verder met uw kut vragen die u zelf ook kan beantwoorden als u die 2 hersencellen die u gekregen hebt zou gebruiken.
Ik vraag toch normaal?quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je overstappen of niet ?quote:
Ik maak geen grap weet je.quote:
de beste uitvinding ooit idd een piepend geluid als je de spatiebalk gebruiktquote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmmm.. mijn spatiebalk piept.![]()
Zit @:ieniminimuis erin verstopt?
Zit er ook een Ambar onder je spatiebalk?quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen geblaf gehoord.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit er ook een Ambar onder je spatiebalk?
quote:Op maandag 15 december 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
Deze van chatgpt is leuker![]()
[ afbeelding ]
die spatiebalk is in tweeënquote:Op maandag 15 december 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
Deze van chatgpt is leuker![]()
[ afbeelding ]
Komt door de muis..quote:
ik denk dat de kans erg klein isquote:Op maandag 15 december 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt door de muis..
Misschien als ik het op een andere manier vraag,dat ie dan beter lukt
Stom wel, want je hebt eigelijk al een soort van afbeelding in je hoofd. Hoe het moet wordenquote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat de kans erg klein is
Ik kan me nog een frikandel in een auto herinneren die ook niet gewoon in de auto kon, die elke keer door het voorraam of in een cabrio reed want zo groot wastie
misschien zorgen de kruimels er voor dat je muis onder je spatiebalk vandaan komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |