ook korting geven denk. je?quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
met die kitranden krijgt ze die toch wel.
Op het laagste punt na een forse regenbui.quote:
quote:
hahaatjes.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
haal je er 5 euro per nacht vanaf.quote:
Maar echt, wie heeft dit zo bedacht ?quote:
"Inclusief: Surprise pool, may or may not be there!".quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
misschien kan je bij ikea klantenservice gaan werkenquote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag welkom bij de helpdesk u spreekt met ieniminimuis. Nee ik help u vandaag niet verder met uw kut vragen die u zelf ook kan beantwoorden als u die 2 hersencellen die u gekregen hebt zou gebruiken.
wil je overstappen of niet broer?quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag welkom bij de helpdesk u spreekt met ieniminimuis. Nee ik help u vandaag niet verder met uw kut vragen die u zelf ook kan beantwoorden als u die 2 hersencellen die u gekregen hebt zou gebruiken.
Ik vraag toch normaal?quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je overstappen of niet ?quote:
Ik maak geen grap weet je.quote:
de beste uitvinding ooit idd een piepend geluid als je de spatiebalk gebruiktquote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmmm.. mijn spatiebalk piept.![]()
Zit @:ieniminimuis erin verstopt?
Zit er ook een Ambar onder je spatiebalk?quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen geblaf gehoord.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit er ook een Ambar onder je spatiebalk?
quote:Op maandag 15 december 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
Deze van chatgpt is leuker![]()
[ afbeelding ]
die spatiebalk is in tweeënquote:Op maandag 15 december 2025 15:38 schreef Lovely het volgende:
Deze van chatgpt is leuker![]()
[ afbeelding ]
Komt door de muis..quote:
ik denk dat de kans erg klein isquote:Op maandag 15 december 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt door de muis..
Misschien als ik het op een andere manier vraag,dat ie dan beter lukt
Stom wel, want je hebt eigelijk al een soort van afbeelding in je hoofd. Hoe het moet wordenquote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat de kans erg klein is
Ik kan me nog een frikandel in een auto herinneren die ook niet gewoon in de auto kon, die elke keer door het voorraam of in een cabrio reed want zo groot wastie
misschien zorgen de kruimels er voor dat je muis onder je spatiebalk vandaan komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |