wat ordinairquote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Appartementje van 2,6 miljoen in Eindhoven
https://www.funda.nl/deta(...)gel-31-285/89641730/
hoezo?quote:
Russen doen het ook.quote:Op maandag 15 december 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zie ik al 20 jaar alle soorten mensen doen maar nu zijn het speciaal de Israeli?
omdatquote:
Zullen wel een "interieurontwerper" hebben ingeschakeld voor een hoop geld.quote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zijn het kampers ofzo
enige wat mist is een scarface poster
het is dat ik vrolijke kerstmuziek op heb staan, anders waren we gaan vechten.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is dat ik vrolijke kerstmuziek op heb staan, anders waren we gaan vechten.
Jij hebt geen verhuisupdate gestuurd dus die gaat nog naar Rotterdam.quote:Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd wanneer ik hem ontvang
Waar komt het zwembad?quote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
links hangen er al gordijnen, de andere komen vrijdag
[ afbeelding ]
op t dakquote:
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapenquote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
links hangen er al gordijnen, de andere komen vrijdag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapen
Die hebben natuurlijk een extra sleutel voor als ze eens een dutje willen doen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kunnen de klusjesmannen eindelijk met de gordijnen dicht slapen
quote:
En dan elke keer schreeuwen, kom van dat dak af!quote:
Alsof dat huis en de tuin voor 4 januari klaar zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
ja denk ik welquote:Op maandag 15 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou dan kom ik niet langs hoor. Ik wil wel een zwembad bij m'n huisje.
[..]
En dan elke keer schreeuwen, kom van dat dak af!
[..]
Alsof dat huis en de tuin voor 4 januari klaar zijn.
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurdquote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
zijn het kampers ofzo
enige wat mist is een scarface poster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |