Waarschijnlijk Fles.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
Zet er een bubbelbad neer dan.quote:
Fles denk ik. Ontbijt zal ook wel twintig minuten lopen zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zwembad, geen internet, geen fatsoenlijke kitrandjes... Welke doelgroep mik je op?
high five.quote:
geen smaakquote:Op maandag 15 december 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurd
https://millionairesbutterflies.com
Ik ben niet zo bekend met "real houswives van het zuiden". Denk dat dit de kringen zijn waar US te vinden is.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?quote:Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ja fles moet wel scooter kunnen rijden
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rentquote:Op maandag 15 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?
risksja is sri lanka toch?quote:Op maandag 15 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Riksja met bestuurder is niet bij de huur inbegrepen?
Oh ik vind haar heel irritant in dat programma.quote:Op maandag 15 december 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg net even wat extra informatie doorgestuurd
https://millionairesbutterflies.com
Ik ben niet zo bekend met "real houswives van het zuiden". Denk dat dit de kringen zijn waar US te vinden is.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rent
Heeft ze al wel maandenlang voor geoefend met de loopband. Mooie USP.quote:Op maandag 15 december 2025 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie die met een kruiwagen je overal naartoe rent
Volgens Google oorspronkelijk uit Japan.quote:
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb waarschijnlijk pas internet vanaf 4 jan. Weet niet of ik het zonder internet al kan verhuren
hmm. nee die hebben we hier niet.quote:Op maandag 15 december 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Google oorspronkelijk uit Japan.
met die kitranden krijgt ze die toch wel.quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
ook korting geven denk. je?quote:Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, alleen heel duidelijk aangeven, anders zit je straks met slechte reviews.
quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
met die kitranden krijgt ze die toch wel.
Op het laagste punt na een forse regenbui.quote:
quote:
hahaatjes.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het laagste punt na een forse regenbui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |