als een zalm.quote:Op maandag 15 december 2025 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker tegen de stroom in
@dud0r toch?quote:Op maandag 15 december 2025 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-toegenomen-dreiging
[..]
@:haags en ik kennen ook iemand die graag transporteerde via goede spoorverbindingen richting Oost-Europa
waar slaat dit nou weer opquote:
Vuurwerk gaat toch niet richting Oost-Europa als het geïmporteerd wordtquote:Op maandag 15 december 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de import van vuurwerk
Wat dacht jij dan
Straks is het een schildpaddensoort die absoluut niet tegen water kan.quote:Op maandag 15 december 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
oke de schilpad is uitgezet bij een riviertje
quote:Op maandag 15 december 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een schildpaddensoort die absoluut niet tegen water kan.
echt he, heel die schildpad verdrinken.quote:Op maandag 15 december 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een schildpaddensoort die absoluut niet tegen water kan.
Beetje een Takkie 2.0quote:Op maandag 15 december 2025 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he, heel die schildpad verdrinken.
ripperdepip.quote:
Misschien heeft ie wel watervrees.quote:Op maandag 15 december 2025 11:25 schreef dud0r het volgende:
als ik zo even google dan moet die schildpad wel in water kunnen dus dat scheelt.
Ga je het terugsturen? En is er al zicht op wanneer het nu wel klaar is?quote:Op maandag 15 december 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus weer het verkeerde beddengoed besteld. Die van de ontbijt club zeiden dat je dan een comforter besteld. das dan een deken waar geen hoeslaken overheen hoeft. Nou ik dat besteld. Krijg je dus een apart dekbed en een hoeslaken set
Zelesta moet je hebben.quote:Op maandag 15 december 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus weer het verkeerde beddengoed besteld. Die van de ontbijt club zeiden dat je dan een comforter besteld. das dan een deken waar geen hoeslaken overheen hoeft. Nou ik dat besteld. Krijg je dus een apart dekbed en een hoeslaken set
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel watervrees.
Ja, we willen wel op vakantie kunnenquote:Op maandag 15 december 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je het terugsturen? En is er al zicht op wanneer het nu wel klaar is?
Precies, ik wil weten voor wanneer ik mijn vlucht moet boeken.quote:Op maandag 15 december 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, we willen wel op vakantie kunnen
Ik denk dat Ballie eerder een ksc toeslag gaat rekenen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:30 schreef dud0r het volgende:
inderdaad, housekeeping ballie over de vloer. en ik wil ksc korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |