Nou ja zeg.quote:
Ik zou nog even wachten op de eerste bezoekerservaringen. Als de voorbereiding zo rommelig verloopt, verwacht ik vooral gedoe en teleurstelling bij een verblijf in resort Ballie.quote:Op maandag 15 december 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, ik wil weten voor wanneer ik mijn vlucht moet boeken.
Ja vet flauw en de bakker had ook geen oliebollen. Dus ik had net zo goed gewoon hier naar het winkelcentrum kunnen gaan.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ballie eerder een ksc toeslag gaat rekenen.
Dat kan toch nog ? Maar snap je teleurstelling.quote:Op maandag 15 december 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vet flauw en de bakker had ook geen oliebollen. Dus ik had net zo goed gewoon hier naar het winkelcentrum kunnen gaan.
We nemen het allemaal mee in de online beoordelingen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ballie eerder een ksc toeslag gaat rekenen.
quote:Op maandag 15 december 2025 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten op de eerste bezoekerservaringen. Als de voorbereiding zo rommelig verloopt, verwacht ik vooral gedoe en teleurstelling bij een verblijf in resort Ballie.
Maar hier in de wijk hebben we geen kip en oliebollen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan toch nog ? Maar snap je teleurstelling.
quote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]Dan sturen we Fles. Die blijft altijd heel rustig als er wat dingen nog niet helemaal ideaal zijn. Krijgen we ook een mooi verslag.
door naar de volgende wijk dan, zit toch niet maar 1 poelier in heel Emmenquote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hier in de wijk hebben we geen kip en oliebollen.
Ik heb geen zin om naar het centrum van Emmen te gaan. Misschien morgen.quote:Op maandag 15 december 2025 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
door naar de volgende wijk dan, zit toch niet maar 1 poelier in heel Emmen
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.quote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]Dan sturen we Fles. Die blijft altijd heel rustig als er wat dingen nog niet helemaal ideaal zijn. Krijgen we ook een mooi verslag.
Vriendin gaat een pakket wegbrengen nu en neemt 2 kippenpoten voor me mee van de slager. Zin in.quote:Op maandag 15 december 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hier in de wijk hebben we geen kip en oliebollen.
#jaloersquote:Op maandag 15 december 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin gaat een pakket wegbrengen nu en neemt 2 kippenpoten voor me mee van de slager. Zin in.
Johquote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.
nee dit hou ik maar. blijf bezigquote:Op maandag 15 december 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je het terugsturen? En is er al zicht op wanneer het nu wel klaar is?
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn hier met al die tere zielen.quote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 15 december 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.
Hmm, ja, gelukkig zijn het redelijk kleine dingen. Die beschuldigende vinger is wel mooi.quote:Op maandag 15 december 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit hou ik maar. blijf bezig
Morgen is de eindinspectie maar ik was er vandaag en sommige dingen zijn niet goed.
Bv het kitwerk bij de wasbakken is echt dramatisch. Heb 1 filmpje waar tussen de kraan en de bak gewoon een streep zit van iemand die de kit van zijn vinger af wilde krijgen en het gewoon heeft laten zitten. Dus dat moet opnieuw
[ afbeelding ]
en je ziet dat de voegen goud zijn en hier zit weet ik niet er overheen dus dat wil ik ook gefixt
[ afbeelding ]
ze zijn stopcontact vergeten voor de waterpomp![]()
[ afbeelding ]
en beneden komen er in de studio's nog inbouw kasten voor de kleding en dat is ook nog niet gedaan.Maar misschien dat ik dat cancel, weet ik nog niet
Morgen om 10 meet ik daar met de aannemer
In de brochure kun je het ook omschrijven als ambachtelijk en authentiek. Kun je er extra geld voor vragen en heb je geen gedoe over opleverpunten.quote:Op maandag 15 december 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit hou ik maar. blijf bezig
Morgen is de eindinspectie maar ik was er vandaag en sommige dingen zijn niet goed.
Bv het kitwerk bij de wasbakken is echt dramatisch. Heb 1 filmpje waar tussen de kraan en de bak gewoon een streep zit van iemand die de kit van zijn vinger af wilde krijgen en het gewoon heeft laten zitten. Dus dat moet opnieuw
[ afbeelding ]
en je ziet dat de voegen goud zijn en hier zit weet ik niet er overheen dus dat wil ik ook gefixt
[ afbeelding ]
ze zijn stopcontact vergeten voor de waterpomp![]()
[ afbeelding ]
en beneden komen er in de studio's nog inbouw kasten voor de kleding en dat is ook nog niet gedaan.Maar misschien dat ik dat cancel, weet ik nog niet
Morgen om 10 meet ik daar met de aannemer
Had iemand al gepost dat je mooie nagels hebt ?quote:Op maandag 15 december 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar als het goed is zijn vandaag de gordijnen geplaatst en vrijdag komt het zonnescherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |