Het is mij niet duidelijk welk punt je probeert te maken.quote:
Dat mag je allemaal vinden, ik ga niets afdoen aan jouw mening. De betreffende user had het echter over 'hybride oorlogsvoering' tegen Westerse, liberale landen. Dat lijkt me meer iets voor BNW.quote:Op zondag 14 december 2025 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, iemand als meneer Jetten en mevroij Ouwehand willen Nederland helemaal niet destabiliseren. Maar deze mensen zijn helaas te naief, en denken dat zij dit type mensen zonder problemen kunnen opvangen, en integreren in onze samenleving.
En als dat niet lukt dan komt dat door ons; dan zijn wij te islamofoob, dan geven wij ze te weinig ruimte, dan moeten wij meer rekening met deze mensen, hun cultuur en hun grondovertuigingen houden, want zoiets staat immers ook in onze grondwet; iedereen mag geloven wat hij wil; dan zijn we zuiver en goed bezig![]()
Maar voor de Islam kun je deze ruimte niet bieden omdat je daarmee dat hele stelsel voor vrijheid en deze beschermende uitgangspunten direct gaat ondermijnen. En dat is niet onverstandig, dat is dom en onnadenkend.
En daarnaast is iemand als meneer Jetten en meer van dit type mensen zo arrogant dat ze denken dat Islamisten zich uiteindelijk wel thuis zullen voelen in het fantastische vrije Nederland dat deze mensen voor ogen hebben in hun fantasie (aka het kan wel - homo, binair etc) en dat die islamisten dat uiteindelijk ook wel zullen zienen toegeven
![]()
En die gedachte komt voort uit de narcistische fantasiebubble waar dit type naieve leiders in leven.
En mensen die dit niet snappen, zijn dus eigenlijk net zo naief. Die kunnen deze gedachtegang gewoon niet pakken; die zitten nog helemaal in de bubble van de blue pill en geloven nog steeds dat we goed bezig zijn. Ondanks de feiten van iedere keer weer zo'n 7 oktober slachtfeestje wat elke keer weer voorbij komt.
"Ontkennen en blindheid betekent niet dat het niet bestaat."
Moslims zijn hier niet om te participeren, ze zijn hier om te domineren. Als je dat nog steeds niet ziet ben je niet meer te helpen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:14 schreef hoppppppppaaaa het volgende:
[..]
Dat mag je allemaal vinden, ik ga niets afdoen aan jouw mening. De betreffende user had het echter over 'hybride oorlogsvoering' tegen Westerse, liberale landen. Dat lijkt me meer iets voor BNW.
Ook een mening die je gerust mag hebben, maar verder weinig te maken heeft met waar ik op reageerde.quote:Op zondag 14 december 2025 18:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moslims zijn hier niet om te participeren, ze zijn hier om te domineren. Als je dat nog steeds niet ziet ben je niet meer te helpen.
Deze jongeren zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van Israël.quote:Op zondag 14 december 2025 18:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Mohammedaanse jongeren vieren feest.
Dat is het dus juist wel, dat jij het niet wil zien is niet mijn probleem.quote:Op zondag 14 december 2025 18:20 schreef hoppppppppaaaa het volgende:
[..]
Ook een mening die je gerust mag hebben, maar verder weinig te maken heeft met waar ik op reageerde.
Ik had niks anders verwacht dat dat ziek volk.quote:Op zondag 14 december 2025 18:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ja ja links dit links dat. Laten we niet vergeten dat de kabinetten Van Agt I en Lubbers I (CDA en VVD) al zijn gewaarschuwd om iets aan de moslimimmigratie te doen, toen het zeg maar nog kon. Dat hebben ze toen totaal genegeerd. Maar nu gaan ze het zogenaamd oplossen met Dilan.quote:Op zondag 14 december 2025 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, iemand als meneer Jetten en mevroij Ouwehand willen Nederland helemaal niet destabiliseren. Maar deze mensen zijn helaas te naief, en denken dat zij dit type mensen zonder problemen kunnen opvangen, en integreren in onze samenleving.
En als dat niet lukt dan komt dat door ons; dan zijn wij te islamofoob, dan geven wij ze te weinig ruimte, dan moeten wij meer rekening met deze mensen, hun cultuur en hun grondovertuigingen houden, want zoiets staat immers ook in onze grondwet; iedereen mag geloven wat hij wil; dan zijn we zuiver en goed bezig![]()
Maar voor de Islam kun je deze ruimte niet bieden omdat je daarmee dat hele stelsel voor vrijheid en deze beschermende uitgangspunten direct gaat ondermijnen. En dat is niet onverstandig, dat is dom en onnadenkend.
En daarnaast is iemand als meneer Jetten en meer van dit type mensen zo arrogant dat ze denken dat Islamisten zich uiteindelijk wel thuis zullen voelen in het fantastische vrije Nederland dat deze mensen voor ogen hebben in hun fantasie (aka het kan wel - homo, binair etc) en dat die islamisten dat uiteindelijk ook wel zullen zienen toegeven
![]()
En die gedachte komt voort uit de narcistische fantasiebubble waar dit type naieve leiders in leven.
En mensen die dit niet snappen, zijn dus eigenlijk net zo naief. Die kunnen deze gedachtegang gewoon niet pakken; die zitten nog helemaal in de bubble van de blue pill en geloven nog steeds dat we goed bezig zijn. Ondanks de feiten van iedere keer weer zo'n 7 oktober slachtfeestje wat elke keer weer voorbij komt.
"Ontkennen en blindheid betekent niet dat het niet bestaat."
Ja zo vier ik ook altijd blij feest als er een schietpartij in de VS is, doodnormaal gedrag.quote:Op zondag 14 december 2025 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze jongeren zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van Israël.
Er zullen waarschijnlijk al voldoende kaaskoppen op dit forum zijn die (stiekem) aan het juichen zijn, wat denk je dat de reactie dan daar zal zijnquote:Op zondag 14 december 2025 18:01 schreef Gehakt_bal het volgende:
De Islam is vrede, dat is wel duidelijk.
Heeft de Moslimgemeenschap deze daad massaal veroordeeld, of loopt men stiekem te juichen?
Om mij allemaal opsporen en het land uit sodemieteren.quote:Op zondag 14 december 2025 18:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
quote:Holocaust survivor Alex Kleytman was identified as one of at least 11 victims killed in today's attack.
His wife, Larisa Kleytman, also a Holocaust survivor, confirmed his death to The Australian, saying she heard loud "boom" sounds before seeing him fall to the ground.
"He came on Bondi Beach to celebrate Hanukkah, for us it was always a very, very good celebration, for many, many years," Larisa Kleytman told the outlet.
Alex Kleytman survived the Holocaust with his mother and younger brother in Siberia, The Australian reported. He and his wife later immigrated to Australia from Ukraine and had been married for nearly 60 years.
Larisa Kleytman said she's looking for answers after the attack.
“His body is still there and I am sitting there and don’t know what I have to do," she said.
https://www.nbcnews.com/w(...)2?canonicalCard=true
Goede actie!quote:Several major U.S. cities are deploying police officers to synagogues following today's shooting in Australia at a Hanukkah event.
Miami Beach police said there are no credible threats to the city, but out of caution, they're deploying resources to "synagogues, schools, and other key locations citywide" to help keep residents and visitors safe.
New York City Mayor Eric Adams said he was "horrified by the images coming out of Australia."
"Innocent souls were taken by vile antisemitism and hate. May their memories be a blessing," Adams said.
Adams confirmed that there is no credible threat to New York City's Jewish community, but out of an abundance of caution, he is deploying "additional resources to Hanukkah celebrations and to synagogues."
"We will continue to ensure the Jewish community can celebrate the holiday in safety — including at public Menorah lightings across the city," he said. "Let us pray for the injured and stand together against hatred."
The Los Angeles Police Department issued a similar statement on X, saying the force will provide "extra patrols at Jewish facilities, schools, synagogues, and at Hanukkah events throughout the city."
https://www.nbcnews.com/w(...)5?canonicalCard=true
Nee, dat had ik al begrepen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe, wat jij zegt relevant is met wat ik zeg?
Jij doet dus liever geheimzinnig met onbegrijpelijk gebrabbel om interessant te kunnen doen tijdens feestjes?quote:Op zondag 14 december 2025 18:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al begrepen.
Allahoe Akbarrrrrrrrrrrr!!!!!!! Joehoeeee!!!!!!quote:Holocaust survivor Alex Kleytman was identified as one of at least 11 victims killed in today's attack.
Doe normaal. Je bent niet grappig.quote:Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Allahoe Akbarrrrrrrrrrrr!!!!!!! Joehoeeee!!!!!!![]()
![]()
Een dappere kerel pakte zijn wapen af en - toen Ahmed vluchtte - schoot hij daarmee op hem.quote:Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe heeft onze Ahmed eigenlijk die schotwonden opgelopen?
Is dat echt nu? Als er 1 dag zou zijn om eens stil te zijn, is het deze.quote:Op zondag 14 december 2025 19:11 schreef Black_Baron het volgende:
Kijk zo fijn om hier langs te moeten na de deze aanslag.
[ x ]
Ik wil het best zien, maar dan zul je het beter uit moeten leggen. Vooralsnog snap ik niet hoe er sprake zou zijn van 'hybride oorlogsvoering' of wat jouw uitspraak daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 14 december 2025 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het dus juist wel, dat jij het niet wil zien is niet mijn probleem.
Al besprokenquote:Op zondag 14 december 2025 19:22 schreef Bredemug het volgende:
Er waren wat mensen die claimde dat hij geen ahmed heet, maar een famillielid van hem bevestigd gewoon dat hij ahmed heet, dus hopelijk stopt die onzin nu.
Het is begrijpelijk dat sommigen allergisch reacties krijgen dat een ''moslim klinkende naam'' als held wordt neergezet. Maar wat maakt het uit dat het een moslim is of niet? Hij heeft wat levens gered op dat moment van een barbaarse monster.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100139630_d62cdd98
Lekker dan. Maar goed, pro palesta zijn gewoon mensen die niet tegen leed kunnen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:11 schreef Black_Baron het volgende:
[ x ]
Jij en een eigen leven? lolquote:Op zondag 14 december 2025 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Sorry knul, ik vertoef niet de hele dag op X.
Heb nog een eigen leven. Is ook wel ontnuchterd.
Ah ja, dit kennen we.quote:Op zondag 14 december 2025 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Laten we de echte slachtoffers niet vergeten
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Christchurch_mosque_shootingsquote:Op zondag 14 december 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, dit kennen we.
Islamisten plegen een aanslag, vervolgens komt de aandacht op hoe moslims de echte slachtoffers zijn en niet elke moslim zo is. Moslims zijn ook de enige denkbare groep waaruit daders komen die een aanslag kunnen plegen, waarna de bredere groep vervolgens het slachtofferschap opeist. Dit zagen we onder meer bij het antisemitische geweld in Amsterdam vorig jaar.
Doodvermoeid is hetquote:Op zondag 14 december 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, dit kennen we.
Islamisten plegen een aanslag, vervolgens komt de aandacht op hoe moslims de echte slachtoffers zijn en niet elke moslim zo is. Moslims zijn ook de enige denkbare groep waaruit daders komen die een aanslag kunnen plegen, waarna de bredere groep vervolgens het slachtofferschap opeist. Dit zagen we onder meer bij het antisemitische geweld in Amsterdam vorig jaar.
'Not all muslims'. Niet alle moslims zijn zo. Deze aanslag laat wel zien hoe waar dat is. Aan de ene kant de terroristen, aan de andere kant de held die er eentje overmeestert. En het lijkt erop dat het in beide gevallen om moslims gaat.quote:Op zondag 14 december 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, dit kennen we.
Ik heb echt geen tijd om al die filmpjes van X op te zoeken en hier te plaatsen hoor.quote:
"Sadisten", aldus degenen die staan te glunderen om de dood van minstens twaalf onschuldige mensen. :/quote:Op zondag 14 december 2025 19:11 schreef Black_Baron het volgende:
[ x ]
De jodenhaat wordt er met de paplepel ingegoten bij dat soort volk. Die haat zit er ingebakken en komt nooit meer goed 🤯quote:Op zondag 14 december 2025 19:56 schreef Mubassie het volgende:
Het is ze dus toch om de Joden te doen en duidelijk niet om Israël.
Dat blijkt na vandaag wel weer.
Toch zijn het daadwerkelijk twee verschillende dingen. Stel je voor dat kritiek op de politiek van Israël echt hetzelfde zou zijn als antisemitisme. Dan zou je dus nooit kritisch kunnen zijn op de politiek in Israël, dan zou alles wat Israël doet per definitie goed en gerechtvaardigd zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 19:42 schreef Ann-Lynn het volgende:
En nog steeds beweren mensen dat anti-Israël zijn of anti-zionistisch zijn niet hetzelfde is als tegen joden zijn. Als het na vandaag nog niet duidelijk is dat het voor het gros van de anti-brigade een pot nat is, dan wordt het zelfs na een 2e Holocaust niet duidelijk.
Dat ligt er nogal aan wie je met 'ze' bedoelt.quote:Op zondag 14 december 2025 19:56 schreef Mubassie het volgende:
Het is ze dus toch om de Joden te doen en duidelijk niet om Israël.
Dat blijkt na vandaag wel weer.
We snappen allemaal dat het een aanslag is en dat dat hard bestraft moet worden. Dat neemt echt niks weg van mijn originele punt. In dit draadje alleen al maken talloze users zich er schuldig aan. Alsof dat iets oplevert?quote:Op zondag 14 december 2025 20:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Deze boy noemt massamoord een event lmao
Schuldig aan wat?quote:Op zondag 14 december 2025 20:05 schreef Nexum het volgende:
[..]
We snappen allemaal dat het een aanslag is en dat dat hard bestraft moet worden. Dat neemt echt niks weg van mijn originele punt. In dit draadje alleen al maken talloze users zich er schuldig aan. Alsof dat iets oplevert?
Dat is niet waar, veel politieke beslissingen worden gewoon via de rechter afgedwongen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:49 schreef hoppppppppaaaa het volgende:
[..]
Zelfs al zouden ze beleid verdedigen, ze maken het niet. Je komt dan toch echt uit bij onze regering en volksvertegenwoordiging. Die al decennia niet meer links geweest is.
1x terugvangen voor die 1.000'en keren dat ze uitdelen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Christchurch_mosque_shootings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |