het is geen wedstrijdquote:Op zondag 14 december 2025 20:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x terugvangen voor die 1.000'en keren dat ze uitdelen.
Die kaart gaat niet meer op, dat voorbeeld is inmiddels al zo vaak weer afgestoft.
In 6-sigma bijvoorbeeld wordt een hypothese aangenomen als de data leert dat die voor 95% of meer klopt.quote:Op zondag 14 december 2025 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is geen wedstrijd
de stelling was dat alleen moslims dit soort dingen kunnen doen, die is aantoonbaar niet juist
Theorie. De praktijk is dat joodse mensen buiten Israël een target zijn, al zijn ze nooit in dat land geweest. En dat is al decennia zo, want zolang ik me kan herinneren is er bewaking bij joodse scholen en instellingen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:01 schreef hoppppppppaaaa het volgende:
[..]
Toch zijn het daadwerkelijk twee verschillende dingen. Stel je voor dat kritiek op de politiek van Israël echt hetzelfde zou zijn als antisemitisme. Dan zou je dus nooit kritisch kunnen zijn op de politiek in Israël, dan zou alles wat Israël doet per definitie goed en gerechtvaardigd zijn.
Voor Israël geldt, net zo goed als voor elk ander land, dat je best kritiek mag hebben op de regering ervan. Als we kritiek hebben op het regime in Iran is dat niet automatisch islamfobie en als we kritiek hebben op het regime in Israël is dat niet automatisch antisemitisme.
Nou, 1je iig niet.quote:Op zondag 14 december 2025 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Heftig dit. Ik heb nog niet alle details. Maar heftig.
Ik hoop niet dat alle Moslims hier weer op worden aangekeken.²
‘Weer’ is hier het kernwoord.quote:Op zondag 14 december 2025 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Heftig dit. Ik heb nog niet alle details. Maar heftig.
Ik hoop niet dat alle Moslims hier weer op worden aangekeken.²
https://www.nu.nl/buitenl(...)er-wie-een-kind.htmlquote:Het dodental van de terroristische aanslag zondag in de Australische stad Sydney is gestegen naar zestien. De plaatselijke gezondheidsminister Ryan Park meldt dat er een kind onder de dodelijke slachtoffers is.
Naast de dodelijke slachtoffers liggen er nog 38 mensen in het ziekenhuis, onder wie vier kinderen en twee agenten. Volgens Park zijn sommigen van hen zwaargewond.
Dat is prima te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:38 schreef GerryDV het volgende:
Hoe gaan we in godsnaam ooit nog het kankergezwel dat de islam heet de wereld uit helpen?
Op twitter kom ik de meest bizarre complottheorieën tegen. Voornamelijk van de pro pallie mensenquote:Op zondag 14 december 2025 20:43 schreef Toine51 het volgende:
Quote bij onze linkse buren..
[..]
Ja hoor, meteen Israël beschuldigen van deze aanslag...
Teringjantje, besef dat deze website met uw belastinggeld in leven wordt gehouden...
Ah de pogrom vandaag in Australië was gewoon Israël-kritiek.quote:Op zondag 14 december 2025 20:01 schreef hoppppppppaaaa het volgende:
[..]
Toch zijn het daadwerkelijk twee verschillende dingen. Stel je voor dat kritiek op de politiek van Israël echt hetzelfde zou zijn als antisemitisme. Dan zou je dus nooit kritisch kunnen zijn op de politiek in Israël, dan zou alles wat Israël doet per definitie goed en gerechtvaardigd zijn.
Voor Israël geldt, net zo goed als voor elk ander land, dat je best kritiek mag hebben op de regering ervan. Als we kritiek hebben op het regime in Iran is dat niet automatisch islamfobie en als we kritiek hebben op het regime in Israël is dat niet automatisch antisemitisme.
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 december 2025 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:
16 doden nu volgens nu.nl, onder wie een kind.
Het is een ideologie die niet te verenigen is met onze vrije westerse normen en waarden.quote:Op zondag 14 december 2025 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uit de wereld helpen hoeft niet, uit het Westen wel en daar zou gewoon beleid voor kunnen worden gemaakt. Kijk ook naar landen zoals Polen en Hongarije en in mindere mate Denemarken, Tsjechië en ook Zweden doet het nu beter ook al is dat helaas veel te laat natuurlijk.
Het Palestijnse volk bestaat niet, Palestina bestaat niet. 'De Palestijnen' zijn zoals we weten een verzameling van Arabieren uit de regio, die nota bene zelf dit conflict (met name in de eerste helft van de 20e eeuw) zijn begonnen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:43 schreef Toine51 het volgende:
Quote bij onze linkse buren..
[..]
Ja hoor, meteen Israël beschuldigen van deze aanslag...
Teringjantje, besef dat deze website met uw belastinggeld in leven wordt gehouden...
Wel de goeie dames ajb. Niet diegene die slaafs achter hun man blijven staan en zelfs hun bekken niet opentrekken als hun man aanslagen planned of de regelrechte haat uit van waar de mo's deathcult zo bekend om is.quote:Op zondag 14 december 2025 20:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is prima te doen.
Emancipeer de vrouwen
En binnen paar generaties is het over
Daders vader en zoon?quote:
nee helemaal nietquote:Op zondag 14 december 2025 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt lang geleden zo'n "klassieke" aanslag. Heftig.²
Ik ben best oud, in mijn voorstelling zijn klassieke aanslagen toch vooral bommen en vliegtuigkapingen. Maar zulke shoot-outs zijn wel dingen van de recente tijd. Benieuwd hoe ze aan wapens kwamen, via handlangers lijkt me. In Australië koop je al die wapens niet ff bij een supermarkt.quote:Op zondag 14 december 2025 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt lang geleden zo'n "klassieke" aanslag. Heftig.²
https://www.telegraaf.nl/(...)rland/113324191.htmlquote:Op zondag 14 december 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal binnenkort hier ook wel weer eens misgaan.
quote:NCTV: ook in Nederland alertheid geboden na aanslag in Sydney
De Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid (NCTV) heeft met afschuw gereageerd op de dodelijke schietpartij op Bondi Beach in Sydney. "Ook in Nederland is alertheid geboden", zegt NCTV-baas Wieke Vink in een reactie.
Meerdere schutters openden zondag het vuur op het bekende strand, waar op dat moment een chanoekaviering was. Zeker twaalf mensen kwamen om het leven, onder wie een van de schutters. Volgens de autoriteiten ging het vermoedelijk om een terroristische daad.
"We leven mee met de slachtoffers en de nabestaanden", aldus Vink. In Nederland is het dreigingsniveau voor een terroristische aanslag eind 2023 opgeschaald naar niveau 4 op een schaal van 5. "Dat betekent dat de kans op een aanslag reëel is. Op specifieke locaties kunnen zichtbare en onzichtbare maatregelen zijn genomen naar aanleiding van het dreigingsniveau", meldt de NCTV.
Mossad heeft wat mij betreft carte blanche over de hele wereld. Als wij (het Westen) zelf door een soort zelfhaat of doorgeslagen woke/linkse tendens niet in staat zijn dit kwaad te stoppen dan mag de Mossad dat zeker doen!quote:Op zondag 14 december 2025 21:01 schreef Black_Baron het volgende:
De 7 oktober van Australië is dit gewoon.
Ik hoop dat de Mossad helpt met het pakken van iedere handlanger van dit terroristisch tuig.
16 al...niet te bevatten.quote:
Idem van de users die de hele tijd genocide roepen.quote:Op zondag 14 december 2025 21:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Van de users die in ieder topic vooraan staan om de geneugten van de diversiteit te verdedigen en zaken te bagatelliseren ontbreekt weer ieder spoor in dit topic.
Ja zonder de inlichtingendiensten was het hier al wekelijks een bloedbad, eng idee wel dat die mensen hier ook zijn of naartoe willen komen om ons te vermoorden.quote:Op zondag 14 december 2025 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)rland/113324191.html
[..]
Nee hoor, hier ben ik.quote:Op zondag 14 december 2025 21:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Van de users die in ieder topic vooraan staan om de geneugten van de diversiteit te verdedigen en zaken te bagatelliseren ontbreekt weer ieder spoor in dit topic.
Die zichtbare en onzichtbare maatregelen zijn vandaag in Amsterdam in ieder geval niet genomen. Maar dat zal wel een uitzondering zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)rland/113324191.html
[..]
Om mij vegen ze die hele groep een bus in en op het vliegtuig terug of naar een zandbak, net als de gasten die juichen en feesten op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 14 december 2025 21:07 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Lekker schizofreen. Ondertussen gaan de potentiele toekomstige daders vrij hun gang op het Museumplein. 😂
De jaarlijkse(n).quote:Op zondag 14 december 2025 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wachten op de eerste kerstmarkt aanslag in Europa.
Ze doen er niet eens meer geheimzinnig over. Het westen moet ook allemaal Islam worden.quote:Op zondag 14 december 2025 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zonder de inlichtingendiensten was het hier al wekelijks een bloedbad, eng idee wel dat die mensen hier ook zijn of naartoe willen komen om ons te vermoorden.
Alsof Joden in Nederland zonder beveiliging een feest op een openbare plek durven/kunnen houden... Eentje aankondigen zorgt wss al voor een protest groepsintimidatie.quote:Op zondag 14 december 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal binnenkort hier ook wel weer eens misgaan.
ja, dat prediken ze inmiddels in iedere gemeente in moskeeën gebouwd met geld vanuit de woestijn.quote:Op zondag 14 december 2025 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze doen er niet eens meer geheimzinnig over. Het westen moet ook allemaal Islam worden.
Ze moeten niet eens de kans krijgen om er maar te kunnen staan. Gelijk weg ermee.quote:Op zondag 14 december 2025 21:10 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die zichtbare en onzichtbare maatregelen zijn vandaag in Amsterdam in ieder geval niet genomen. Maar dat zal wel een uitzondering zijn.
Ik zou niet willen beweren dat jij onder die specifieke groep users valt, dus voel je vooral niet aangevallen. Verder volkomen met je eens, de goeden moeten niet onder de kwaden lijden en de extremisten moeten hard aangepakt worden (en naar mijn mening met remigratie).quote:Op zondag 14 december 2025 21:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hoor, hier ben ik.
Ik denk dat we heel realistisch moeten zijn over het gevaar van de islamisten en heel snel en hard moeten afrekenen met het misplaatste respect en de privileges voor culturele en religieuze inmenging in het dagelijks leven. Dat kan me niet hard, respectloos en duidelijk genoeg.
Tegelijk zullen we ontzettend moeten uitkijken om niet te vergeten dat het grootste deel van onze islamitische medeburgers niet meer dan dat zijn, en geen politieke of demografische tijdbommen of zo en dat zij als eerste lijden als de extremisten meer voet aan wal krijgen. Dat leed is meer verborgen, maar niet minder pervasief.
Klopt en zelfs op straat word het al geroepen ook.quote:Op zondag 14 december 2025 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja, dat prediken ze inmiddels in iedere gemeente in moskeeën gebouwd met geld vanuit de woestijn.
Ik kan me wel vinden in die terminologie. Voorals je kijkt naar de uitkomst. Een heel volk wordt uitgeroeid. Dat is het netto resultaat.quote:Op zondag 14 december 2025 21:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Idem van de users die de hele tijd genocide roepen.
De goeden moeten niet onder de kwaden lijden? Dat is precies de situatie nu. Afgeslacht als dieren.quote:Op zondag 14 december 2025 21:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat jij onder die specifieke groep users valt, dus voel je vooral niet aangevallen. Verder volkomen met je eens, de goeden moeten niet onder de kwaden lijden en de extremisten moeten hard aangepakt worden (en naar mijn mening met remigratie).
klopt, christenen en joden zijn de klos van de religie van de vrede.quote:Op zondag 14 december 2025 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in die terminologie. Voorals je kijkt naar de uitkomst. Een heel volk wordt uitgeroeid. Dat is het netto resultaat.
Overigens denk ik dat je de zaken niet los van elkaar kunt zien.²
Precies. Al het extreme en anti westers weg ermee. Dan is de drang van het overnemen van het westen ook snel over.quote:Op zondag 14 december 2025 21:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat jij onder die specifieke groep users valt, dus voel je vooral niet aangevallen. Verder volkomen met je eens, de goeden moeten niet onder de kwaden lijden en de extremisten moeten hard aangepakt worden (en naar mijn mening met remigratie).
Volgens mij zijn er triest genoeg al een aantal voorbeelden gepost hier daarvan. Ik kijk niet eens meer op Twitter nu, dat is nu een van domheid overkokende hersenpan.quote:Op zondag 14 december 2025 21:12 schreef havanagila het volgende:
[..]
Alsof Joden in Nederland zonder beveiliging een feest op een openbare plek durven/kunnen houden... Eentje aankondigen zorgt wss al voor een protest groepsintimidatie.
Ben trouwens benieuwd hoe Israel hier, hoe dan ook, weer de schuld van gaat krijgen.
Matige poging.quote:Op zondag 14 december 2025 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in die terminologie. Voorals je kijkt naar de uitkomst. Een heel volk wordt uitgeroeid. Dat is het netto resultaat.
Nooit verwacht dat jij nog eens aan de (goede) kant van de Joden en Christenen zou gaan staan.quote:Op zondag 14 december 2025 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat wordt vaak nog als modieus, hip, en weldenkend gezien. Bagger.quote:Op zondag 14 december 2025 21:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er triest genoeg al een aantal voorbeelden gepost hier daarvan. Ik kijk niet eens meer op Twitter nu, dat is nu een van domheid overkokende hersenpan.
Dat klopt helemaal. Maar daar kunnen wij ook boven staan en alsnog gepaste maatregelen treffen tegen degenen die hier problemen veroorzaken. Ik hoef dat soort taferelen hier niet perse te zien. Er zijn ook heel veel moslims die wel er wat van proberen te maken, goed geïntegreerd zijn en hier niks mee te maken willen hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De goeden moeten niet onder de kwaden lijden? Dat is precies de situatie nu. Afgeslacht als dieren.
Als ik het feestgedrang zie na aanslagen waar je ook de vrouwen de straat op ziet gaan, ga ik me afvragen of die zogenoemde gematigde moslims niet stiekem diep van binnen ook gewoon feest vieren of het wel best vinden. Volgens mij is dat gevoel in die cultuur best hardnekkig.quote:Op zondag 14 december 2025 21:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Maar daar kunnen wij ook boven staan en alsnog gepaste maatregelen treffen tegen degenen die hier problemen veroorzaken. Ik hoef dat soort taferelen hier niet perse te zien. Er zijn ook heel veel moslims die wel er wat van proberen te maken, goed geïntegreerd zijn en hier niks mee te maken willen hebben.
Dus remigratie van extremisten en beter aan de slurf kijken van wat hier binnen komt zou al winst zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |