abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219494905
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 17:48 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[..]

Het is mij niet duidelijk welk punt je probeert te maken.

Wat wil je aantonen met mijn registratiedatum? Dan kan ik er wellicht op reageren.
pi_219494940
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, iemand als meneer Jetten en mevroij Ouwehand willen Nederland helemaal niet destabiliseren. Maar deze mensen zijn helaas te naief, en denken dat zij dit type mensen zonder problemen kunnen opvangen, en integreren in onze samenleving.

En als dat niet lukt dan komt dat door ons; dan zijn wij te islamofoob, dan geven wij ze te weinig ruimte, dan moeten wij meer rekening met deze mensen, hun cultuur en hun grondovertuigingen houden, want zoiets staat immers ook in onze grondwet; iedereen mag geloven wat hij wil; dan zijn we zuiver en goed bezig :s)

Maar voor de Islam kun je deze ruimte niet bieden omdat je daarmee dat hele stelsel voor vrijheid en deze beschermende uitgangspunten direct gaat ondermijnen. En dat is niet onverstandig, dat is dom en onnadenkend.

En daarnaast is iemand als meneer Jetten en meer van dit type mensen zo arrogant dat ze denken dat Islamisten zich uiteindelijk wel thuis zullen voelen in het fantastische vrije Nederland dat deze mensen voor ogen hebben in hun fantasie (aka het kan wel - homo, binair etc) en dat die islamisten dat uiteindelijk ook wel zullen zien ^O^ en toegeven _O_

En die gedachte komt voort uit de narcistische fantasiebubble waar dit type naieve leiders in leven.

En mensen die dit niet snappen, zijn dus eigenlijk net zo naief. Die kunnen deze gedachtegang gewoon niet pakken; die zitten nog helemaal in de bubble van de blue pill en geloven nog steeds dat we goed bezig zijn. Ondanks de feiten van iedere keer weer zo'n 7 oktober slachtfeestje wat elke keer weer voorbij komt.

"Ontkennen en blindheid betekent niet dat het niet bestaat."
Dat mag je allemaal vinden, ik ga niets afdoen aan jouw mening. De betreffende user had het echter over 'hybride oorlogsvoering' tegen Westerse, liberale landen. Dat lijkt me meer iets voor BNW.
pi_219494966
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:14 schreef hoppppppppaaaa het volgende:

[..]
Dat mag je allemaal vinden, ik ga niets afdoen aan jouw mening. De betreffende user had het echter over 'hybride oorlogsvoering' tegen Westerse, liberale landen. Dat lijkt me meer iets voor BNW.
Moslims zijn hier niet om te participeren, ze zijn hier om te domineren. Als je dat nog steeds niet ziet ben je niet meer te helpen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219494970
Fine religie.
Moeten we respecteren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219494982
twitter

Mohammedaanse jongeren vieren feest.
pi_219494989
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Moslims zijn hier niet om te participeren, ze zijn hier om te domineren. Als je dat nog steeds niet ziet ben je niet meer te helpen.
Ook een mening die je gerust mag hebben, maar verder weinig te maken heeft met waar ik op reageerde.
pi_219495006
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Deze jongeren zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van Israël.
pi_219495015
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2025 18:20 schreef hoppppppppaaaa het volgende:

[..]
Ook een mening die je gerust mag hebben, maar verder weinig te maken heeft met waar ik op reageerde.
Dat is het dus juist wel, dat jij het niet wil zien is niet mijn probleem.
pi_219495038
quote:
[ x ]

Ik had niks anders verwacht dat dat ziek volk.
  zondag 14 december 2025 @ 18:27:23 #60
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219495042
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, iemand als meneer Jetten en mevroij Ouwehand willen Nederland helemaal niet destabiliseren. Maar deze mensen zijn helaas te naief, en denken dat zij dit type mensen zonder problemen kunnen opvangen, en integreren in onze samenleving.

En als dat niet lukt dan komt dat door ons; dan zijn wij te islamofoob, dan geven wij ze te weinig ruimte, dan moeten wij meer rekening met deze mensen, hun cultuur en hun grondovertuigingen houden, want zoiets staat immers ook in onze grondwet; iedereen mag geloven wat hij wil; dan zijn we zuiver en goed bezig :s)

Maar voor de Islam kun je deze ruimte niet bieden omdat je daarmee dat hele stelsel voor vrijheid en deze beschermende uitgangspunten direct gaat ondermijnen. En dat is niet onverstandig, dat is dom en onnadenkend.

En daarnaast is iemand als meneer Jetten en meer van dit type mensen zo arrogant dat ze denken dat Islamisten zich uiteindelijk wel thuis zullen voelen in het fantastische vrije Nederland dat deze mensen voor ogen hebben in hun fantasie (aka het kan wel - homo, binair etc) en dat die islamisten dat uiteindelijk ook wel zullen zien ^O^ en toegeven _O_

En die gedachte komt voort uit de narcistische fantasiebubble waar dit type naieve leiders in leven.

En mensen die dit niet snappen, zijn dus eigenlijk net zo naief. Die kunnen deze gedachtegang gewoon niet pakken; die zitten nog helemaal in de bubble van de blue pill en geloven nog steeds dat we goed bezig zijn. Ondanks de feiten van iedere keer weer zo'n 7 oktober slachtfeestje wat elke keer weer voorbij komt.

"Ontkennen en blindheid betekent niet dat het niet bestaat."
Ja ja links dit links dat. Laten we niet vergeten dat de kabinetten Van Agt I en Lubbers I (CDA en VVD) al zijn gewaarschuwd om iets aan de moslimimmigratie te doen, toen het zeg maar nog kon. Dat hebben ze toen totaal genegeerd. Maar nu gaan ze het zogenaamd oplossen met Dilan.
Blaf me vol
pi_219495047
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:22 schreef Specularium het volgende:

[..]
Deze jongeren zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van Israël.
Ja zo vier ik ook altijd blij feest als er een schietpartij in de VS is, doodnormaal gedrag.
pi_219495105
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:01 schreef Gehakt_bal het volgende:
De Islam is vrede, dat is wel duidelijk.
Heeft de Moslimgemeenschap deze daad massaal veroordeeld, of loopt men stiekem te juichen?
Er zullen waarschijnlijk al voldoende kaaskoppen op dit forum zijn die (stiekem) aan het juichen zijn, wat denk je dat de reactie dan daar zal zijn :P

[ Bericht % gewijzigd door Jippie op 14-12-2025 22:32:57 ]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 14 december 2025 @ 18:38:27 #63
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219495121
Gisteren faalde Crabtree nog keihard, vandaag is hij wereldwijd een held. _O_
AZ
ALKMAAR
pi_219495122
quote:
[ x ]

Om mij allemaal opsporen en het land uit sodemieteren.
Tuig. :r
pi_219495167
quote:
Holocaust survivor Alex Kleytman was identified as one of at least 11 victims killed in today's attack.

His wife, Larisa Kleytman, also a Holocaust survivor, confirmed his death to The Australian, saying she heard loud "boom" sounds before seeing him fall to the ground.

"He came on Bondi Beach to celebrate Hanukkah, for us it was always a very, very good celebration, for many, many years," Larisa Kleytman told the outlet.

Alex Kleytman survived the Holocaust with his mother and younger brother in Siberia, The Australian reported. He and his wife later immigrated to Australia from Ukraine and had been married for nearly 60 years.

Larisa Kleytman said she's looking for answers after the attack.

“His body is still there and I am sitting there and don’t know what I have to do," she said.
https://www.nbcnews.com/w(...)2?canonicalCard=true
pi_219495176
quote:
Several major U.S. cities are deploying police officers to synagogues following today's shooting in Australia at a Hanukkah event.

Miami Beach police said there are no credible threats to the city, but out of caution, they're deploying resources to "synagogues, schools, and other key locations citywide" to help keep residents and visitors safe.

New York City Mayor Eric Adams said he was "horrified by the images coming out of Australia."

"Innocent souls were taken by vile antisemitism and hate. May their memories be a blessing," Adams said.

Adams confirmed that there is no credible threat to New York City's Jewish community, but out of an abundance of caution, he is deploying "additional resources to Hanukkah celebrations and to synagogues."

"We will continue to ensure the Jewish community can celebrate the holiday in safety — including at public Menorah lightings across the city," he said. "Let us pray for the injured and stand together against hatred."

The Los Angeles Police Department issued a similar statement on X, saying the force will provide "extra patrols at Jewish facilities, schools, synagogues, and at Hanukkah events throughout the city."
https://www.nbcnews.com/w(...)5?canonicalCard=true
Goede actie!
pi_219495197
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
UvA says no ;(
Ik begrijp niet hoe, wat jij zegt relevant is met wat ik zeg?
  zondag 14 december 2025 @ 18:52:15 #68
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219495239
https://www.nu.nl/buitenl(...)nslag-in-sydney.html

Triest dat het nodig is, maar helaas noodzakelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219495249
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik begrijp niet hoe, wat jij zegt relevant is met wat ik zeg?
Nee, dat had ik al begrepen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219495276
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nee, dat had ik al begrepen.
Jij doet dus liever geheimzinnig met onbegrijpelijk gebrabbel om interessant te kunnen doen tijdens feestjes?
  zondag 14 december 2025 @ 18:56:09 #71
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219495277
quote:
Holocaust survivor Alex Kleytman was identified as one of at least 11 victims killed in today's attack.
Allahoe Akbarrrrrrrrrrrr!!!!!!! Joehoeeee!!!!!! *O* *O* *O*
pi_219495285
Hoe heeft onze Ahmed eigenlijk die schotwonden opgelopen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 december 2025 @ 18:57:22 #73
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_219495290
is onze polygloth @Erasmus al langs geweest om de boel te nuanceren?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 14 december 2025 @ 19:00:00 #74
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219495309
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Allahoe Akbarrrrrrrrrrrr!!!!!!! Joehoeeee!!!!!! *O* *O* *O*
Doe normaal. Je bent niet grappig.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 14 december 2025 @ 19:02:30 #75
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219495325
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe heeft onze Ahmed eigenlijk die schotwonden opgelopen?
Een dappere kerel pakte zijn wapen af en - toen Ahmed vluchtte - schoot hij daarmee op hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')