Dit is communicatie die uit het pré-internet tijdperk lijkt te komen. Toen je alleen nog de plaatselijke Arans en Richards uit 23 deelnemende landen moest overtuigen.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Kan het nog vager. "Doe eens een beetje lief jongens".
Met een lied geschreven door Kirkorovquote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef NailQueen het volgende:
In Moldavie doet idioot Sasha Bognibov weer mee. Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen maar ik zou het niet erg vinden als hij wint en op ESF staat
Ik gok op nee.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:41 schreef Em31 het volgende:
Nu alles helemaal opgelost is enzo neem ik aan dat we volgend jaar het publiek weer mogen horen en de artiesten weer wat mogen zeggen na hun optredens, toch?
Ik vraag me af of het dan niet einde ESF isquote:Op donderdag 11 december 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoop dat Israel komende ESF wint, zodat deze shitzooi nog groter wordt met meer afhakende landen.
Nee hè, en ook benieuwd of de televote-favoriet weer opgeofferd moet worden in de running order. Zucht.quote:
en een mic-drop al à Sugâh....quote:Op donderdag 11 december 2025 14:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een lied geschreven door Kirkorov
eigenlijk jmmr dat ze vorig jaar niet gewonnen hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoop dat Israel komende ESF wint, zodat deze shitzooi nog groter wordt met meer afhakende landen.
dat is wel heftigquote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Nemo stuurt z'n trofee terug.
https://x.com/esc_gabe/status/1999140188149158251?s=20
Ik word spontaan fan van Nemo.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Dat gaat Salvador Sobral vast ook doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Sneu dat het kennelijk zo heftig voelt.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Ja. Ik ben het zó zat he, dat iedereen zich in alle bochten moet wringen hiervoor inderdaad. Ugh.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hè, en ook benieuwd of de televote-favoriet weer opgeofferd moet worden in de running order. Zucht.
Ik weet ook niet of dat contractueel kan zonder heeel veel gezeik, en dat lijkt me dan toch ook wel weer een pittige situatie om in te zittenquote:Op donderdag 11 december 2025 17:16 schreef Greys het volgende:
Het zou echt grappig zijn als JJ nu zou zeggen 'ik hoef die trofee ook niet meer en sterker nog, ik kom in mei ook niet meedoen als interval en ook de trofee niet overhandigen enzo'. Maar ja, dat zal wel niet. Want de organiserende Oostenrijkert zat laatst nog op de koffie bij de Israëlische president.
Ja ik vraag me ook af in wat voor (contractuele) spagaat JJ nu moet zitten. Want die had zich eerder wel uitgesproken over waar zijn voorkeur naar uitgaat (en laat ik het zo zeggen, die lijnt niet met die van ORF).quote:Op donderdag 11 december 2025 17:16 schreef Greys het volgende:
Het zou echt grappig zijn als JJ nu zou zeggen 'ik hoef die trofee ook niet meer en sterker nog, ik kom in mei ook niet meedoen als interval en ook de trofee niet overhandigen enzo'. Maar ja, dat zal wel niet. Want de organiserende Oostenrijkert zat laatst nog op de koffie bij de Israëlische president.
Hij heeft toch vrijheid van meningsuiting. Contract of geen contract.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat contractueel kan zonder heeel veel gezeik, en dat lijkt me dan toch ook wel weer een pittige situatie om in te zitten
Het mooiste zou zijn dat hij zich met terugwerkende kracht helemaal terugtrekt uit de wedstrijd. En dat de nummer twee uit de uitslag dan gewonnen heeft.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:16 schreef Greys het volgende:
Tommy Cash heeft geluk gehad dat zijn act goed scoorde.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hè, en ook benieuwd of de televote-favoriet weer opgeofferd moet worden in de running order. Zucht.
JJ is normaliter geen blijvende ster, dus ik kan me wel voorstellen dat hij om financiële redenen volgend jaar niet uit het script geschreven wil worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat contractueel kan zonder heeel veel gezeik, en dat lijkt me dan toch ook wel weer een pittige situatie om in te zitten
Zo, dat is nogal een statement. En meteen garantie dat je nooit meer welkom bent op een Songfestival in de toekomst, dus daar zal Nemo goed over hebben moeten nadenken.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Ergens jammer ja, maar ik denk dat hier thuis dan de ramen vervangen had moeten worden en een nieuwe TV nodig zou zijn geweest.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
eigenlijk jmmr dat ze vorig jaar niet gewonnen hebben
was het nu al helemaal paniek geweest
(sorry Oostenrijk, maar JJ is één van de weinig memorabele opgehypte winnaars)
Nemo kan hierin nog wel eens het voortouw nemen. Onder andere Salvador Sobral en Emmelie de Forest hebben zich ook uitgesproken. En waren er niet nog andere winnaars die in mei de brief over boycot Israel hadden ondertekend?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal een statement. En meteen garantie dat je nooit meer welkom bent op een Songfestival in de toekomst, dus daar zal Nemo goed over hebben moeten nadenken.
Was dat ding niet kapotgevallen? Of was het niet bij hen?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Was dat ding niet kapotgevallen? Of was het niet bij hen?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Dave het volgende:
Als hij het nu aangeeft, heeft ORF zat tijd om iets anders te verzinnen. Een intervalact zonder oud-deelnemers zou ook weer een verademing zijn. Gewoon een Oostenrijkse Riverdance graag.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af in wat voor (contractuele) spagaat JJ nu moet zitten. Want die had zich eerder wel uitgesproken over waar zijn voorkeur naar uitgaat (en laat ik het zo zeggen, die lijnt niet met die van ORF).
Dat was bij hen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Was dat ding niet kapotgevallen? Of was het niet bij hem?
Glas breekt ook gewoon snel, volgens mij al bij bijna door het gewoon op het podium neer te zetten.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:18 schreef Greys het volgende:
Die van JJ was ook al kapot gegaan geloof ik toch? Het waren voorbodes, die twee kapotte trofeeën.
Ja maar dat van die voorbodes klonk in dit geval beter. Sorry.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Glas breekt ook gewoon snel, volgens mij al bij bijna door het gewoon op het podium neer te zetten.
Volgend jaar moet EBU intern besparen en wordt de trofee een knutsel handgemaakt door Martin himself.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Glas breekt ook gewoon snel, volgens mij al bij bijna door het gewoon op het podium neer te zetten.
Het is allemaal eventjes niet echt Love Shine a Light nee.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef Em31 het volgende:
Sowieso wel idioot om van zo’n hoogtepunt in Rotterdam met zo’n populaire winnaar naar dit alles te gaan.
Je krijgt sowieso dat als iemand een nationale finale wint dat er druk op komt, ga je wel of niet?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Ik hoop alleen wel dat mensen nu geen druk gaan uit oefenen op andere oud-winnaars om iets vergelijkbaars te doen. Iedereen heeft het recht om zelf te kiezen of en hoe men protesteert.
Ja precies. Wat zelfs nog verder kan gaan in de zin van doe je überhaupt mee aan dat NSF.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso dat als iemand een nationale finale wint dat er druk op komt, ga je wel of niet?
Gepapiermacheed enzo.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:22 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Volgend jaar moet EBU intern besparen en wordt de trofee een knutsel handgemaakt door Martin himself.
Voor veel deelnemers is inderdaad sowieso de lol er wel af. Je krijgt als je niet gaat de goegemeente over je heen aan boze reacties en als je wel gaat is de andere helft van de goegemeente pissed of teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso dat als iemand een nationale finale wint dat er druk op komt, ga je wel of niet?
Israël is ook mede de reden dat we nu 2 jaar achter elkaar een winnaar hebben die niet echt populair is. Het is niet Nemo die komend jaar op Coachella staat...quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef Em31 het volgende:
Sowieso wel idioot om van zo’n hoogtepunt in Rotterdam met zo’n populaire winnaar naar dit alles te gaan.
Ja want de publieksstemmentrekkers werden opgeofferd in de startvolgorde pal voor of na Israël. Het is toch van de zotte hoe de EBU zich in allerlei paniekerige bochten wringt steeds. Ik zou als deelnemer al geen zin meer hebben.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Israël is ook mede de reden dat we nu 2 jaar achter elkaar een winnaar hebben die niet echt populair is. Het is niet Nemo die komend jaar op Coachella staat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |