SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Ik ook niet, al maak ik ze meestal wel als ik bezoek krijg. Van die kleintje in pindasaus of gadogadosauquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet zo'n fan van gehaktballen.
Kun je lang blijven dromen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
I'm dreaming of a white Christmas.
Die kleintjes gaan nog wel ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, al maak ik ze meestal wel als ik bezoek krijg. Van die kleintje in pindasaus of gadogadosau
ZIjn vaak ook zo weg
Ja, die vinden gretig aftrek hier.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kleintjes gaan nog wel ja.
water drinken water drinken je hebt al gegeten je hebt al gegeten niet toegeven niet toegeven en dat paar keer herhalenquote:
Gekko.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
zat net een grote gecko op de muur
[ afbeelding ]
kan je daar ook gehaktballetjes van maken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja denk ik wel. weet niet of dat lekker isquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je daar ook gehaktballetjes va maken?
Mooi, vind dat van die leuke beestjesquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ohh die zijn zo cute. vind ik ook altijd tof om te zienquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren zag ik een eekhoorntje over steken tijdens mijn ronde
die zie je ook eens in de 54 jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zie ze hier vaak wel regelmatig bij het fietspad langs het bos.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die zie je ook eens in de 54 jaar
Kip is wel een beetje de algemene omschrijving voor dingen lijkt het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gekko smaakt niet eenduidig, maar wordt vaak beschreven als vergelijkbaar met kip of witvis, met een zachte, malse textuur die lijkt op kipfilet of een lichte vis, soms met een licht "off-taste" of "aardse" ondertoon door het reptielenvoedsel (insecten), en het is vooral de bereiding (kruiden, frituren) die de uiteindelijke smaak bepaalt.
alle gekko's op een stokjequote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gekko smaakt niet eenduidig, maar wordt vaak beschreven als vergelijkbaar met kip of witvis, met een zachte, malse textuur die lijkt op kipfilet of een lichte vis, soms met een licht "off-taste" of "aardse" ondertoon door het reptielenvoedsel (insecten), en het is vooral de bereiding (kruiden, frituren) die de uiteindelijke smaak bepaalt.
KIIIEEEP.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kip is wel een beetje de algemene omschrijving voor dingen lijkt het.
Nee tuurlijk zie je die vaak, maar die verwacht je niet in een stadse omgevingquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die zie je ook eens in de 54 jaar
You take chicken, for example: maybe they couldn't figure out what to make chicken taste like, which is why chicken tastes like everything.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kip is wel een beetje de algemene omschrijving voor dingen lijkt het.
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
aan wat voor speciaal voer moet ik denken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.
Toen zag ik hem/haar ineens niet meer. twee dagen later zag ik een dood eekhoorntje hier aan het einde van het fietspad liggen Aangereden helaas overleden
Had net een eenkhoornhuisje en speciaal voer voor hem/haar gehaald
Verkopen ze bij de intratuin, een mengeling van noten, zaden en besje etcquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
aan wat voor speciaal voer moet ik denken?
hmmm.🤔quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.
Toen zag ik hem/haar ineens niet meer. twee dagen later zag ik een dood eekhoorntje hier aan het einde van het fietspad liggen Aangereden helaas overleden
Ja vind ik ook.quote:
Vind het altijd zo zielig om die arme zielen zo dood langs de weg te zien.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het altijd zo zielig om die arme zielen zo dood langs de weg te zien.
Ja, wie weet hoelang ze hebben liggen lijden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het altijd zo zielig om die arme zielen zo dood langs de weg te zien.
goeie tipquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Zuinig doen met mijn sneeuwpopkoeken. Nu alweer op bij de Jumbo.
Aawwwquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aangereden?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie weet hoelang ze hebben liggen lijden.
Hij lag op het fietspad, vraag mij dan wel af wat er gebeurd is
DOor een fiets dan of een brommertquote:
of door een auto en nog net genoeg om door te gaan tot op het fietspad?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOor een fiets dan of een brommert
Zou ook kunnen, maar dan moet hij wel eerst door de struiken, je zou denken dat hij daar zou blijven dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
of door een auto en nog net genoeg om door te gaan tot op het fietspad?
voer voor een moordcrime podcastquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
of door een auto en nog net genoeg om door te gaan tot op het fietspad?
Het klinkt misschien stom, maar ik denk dan vaak dat mensen die dieren met opzet iets aandoen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie weet hoelang ze hebben liggen lijden.
Hij lag op het fietspad, vraag mij dan wel af wat er gebeurd is
Allemaal verbieden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Brommers/scooters rijden best vaak dieren aan.
Ze kijken opzettelijk op hun telefoon ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het klinkt misschien stom, maar ik denk dan vaak dat mensen die dieren met opzet iets aandoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Veel plezierquote:
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het klinkt misschien stom, maar ik denk dan vaak dat mensen die dieren met opzet iets aandoen.
Ik hoop echt dat mijn straat ook drempels krijgt net als de straat hierachter nu heeft want ze denken hier soms ook dat je tyfushard mag omdat het een rechte weg is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Brommers/scooters rijden best vaak dieren aan.
Meestal steken ze over zodat je ze te laat ziet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaar
Geen Ambar posts meer in dat geval.quote:
Ja dat geloof ik graag, ze zijn zo supersnel als je ze ziet rennen zijn ze ook weer wegquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meestal steken ze over zodat je ze te laat ziet.
de hele ikea?quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Ambar posts meer in dat geval.
Wat ben jij meegaand vandaag. Is alles wel goed met je? Of heb je gewoon al last van de christmas spirit?quote:
Dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kijken opzettelijk op hun telefoon ja.
Snel zijn ze zeker. Ze zitten hier ook vaak in de bomen,quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaar
SQUIRREL KOMBAT.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste.
[..]
Snel zijn ze zeker. Ze zitten hier ook vaak in de bomen,Soms maken ze ruzie met de vogels.
Ze leggen het vaak af tegen de kraaien en de gaaien.quote:
Kraaien en gaaien verbiedenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze leggen het vaak af tegen de kraaien en de gaaien.
Ook die kunnen lief zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kraaien en gaaien verbieden
Soms.quote:
RIP vingerquote:
Soms jawel jaquote:
Ai, dat is niet handig.quote:
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.
Que?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben jij meegaand vandaag. Is alles wel goed met je? Of heb je gewoon al last van de christmas spirit?
Dan heeft ze wel erg diep gesneden.quote:
ben je ziek?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.
Whehe, diepe snee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel erg diep gesneden.
Hee jij hier?quote:
VIESTERD.quote:
Nee, maar ik merkte eerder al op dat jij meeleest vandaag. Dan ben ik altijd op mijn hoede.quote:
ik ben er altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee jij hier?![]()
[..]
VIESTERD.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee jij hier?![]()
[..]
VIESTERD.
Sinds wanneer luister jij naar mij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik merkte eerder al op dat jij meeleest vandaag. Dan ben ik altijd op mijn hoede.
Het wordt nog wel eens wat met jou.quote:
Onzichtbaar dan.quote:
Verkeerde topic Lord!quote:
Altijd. Ik doe er niet altijd wat mee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar mij?
De dag is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt nog wel eens wat met jou.
Verstandigste wat je kan doen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. Ik doe er niet altijd wat mee.
Ik koester wat er al bereikt is tot zover.quote:
Ik DM je wel ff wat ongepastheden om het mannenhaatvuurtje op te stoken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de laatste tijd ook niet zo op mannen gehaat. Jammer wel.
Kom er maar in @TaMiekequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff wat ongepastheden om het mannenhaatvuurtje op te stoken.
Ik was weer afgehaakt. Maar ben blij dat je toch zo alle wanhopige vrouwen te hulp wil schieten.quote:
Neequote:
Nee, je krijgt mijn vinger nietquote:
quote:
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.quote:
Misschien moet je even bij de TS op cursus KLB / Vreemdgaan moet strafbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de laatste tijd ook niet zo op mannen gehaat. Jammer wel.
heeft het gewerkt ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.
Ja echt he. Ik zeg nee en ze probeert meteen al mijn vingers eraf te blazenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn al je 9 vingers er nog wel?
Ja, echt belachelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik zeg nee en ze probeert meteen al mijn vingers eraf te blazen
Jaquote:
Levensgevaarlijk die snacksquote:
foto van je hont mee en om het uur 2 sec blik werpen op de fotoquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat worden morgen en overmorgen 2 hele lange dagen. Ik ben vanaf half 9 tot 5 verwijderd van mijn Ambar![]()
Ik heb een heel mapje van foto's op mijn werklaptop zodat mijn buraubladachtergrond daarmee gevuld wordtquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
foto van je hont mee en om het uur 2 sec blik werpen op de foto
Heb je dan iemand die het uitlaten verzorgd of redt 'ie dat wel zonder?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat worden morgen en overmorgen 2 hele lange dagen. Ik ben vanaf half 9 tot 5 verwijderd van mijn Ambar![]()
Zijn andere favoriete persoon hoeft toevallig niet te werken, dus die past de hele dag op. Ik drop hem daar om half 9 en haal hem weer op om 5 uur. Ze kijken er allebei naar uit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan iemand die het uitlaten verzorgd of redt 'ie dat wel zonder?
Dat is fijn!quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn andere favoriete persoon hoeft toevallig niet te werken, dus die past de hele dag op. Ik drop hem daar om half 9 en haal hem weer op om 5 uur. Ze kijken er allebei naar uit.
om de 2 sec een uur bedoel je.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
foto van je hont mee en om het uur 2 sec blik werpen op de foto
Is dat die gay vriend? Fijn om zo'n iemand te hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn andere favoriete persoon hoeft toevallig niet te werken, dus die past de hele dag op. Ik drop hem daar om half 9 en haal hem weer op om 5 uur. Ze kijken er allebei naar uit.
Ja dat is mijn beste vriendquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat die gay vriend? Fijn om zo'n iemand te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nog twee weken. Daarna wordt het weer lichterquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het alweer erg donker.
ja groente zit al in de AF. Glühweintje erbijquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat duurt ook nog wel even voor je daar echt iets van merkt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog twee weken. Daarna wordt het weer lichter
Gewoon afknallen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
En ze lopen nu gewoon over het spoor. Maandag meteen al toen ze gingen controleren.
Ik vind dat je dat best snel merktquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat duurt ook nog wel even voor je daar echt iets van merkt.
even aan NK vragen of je zn stroboscoop mag legenquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mayoquote:
Broekzakscheet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
Oma die een spraakbericht van een seconde met 1 of ander vaag geluid in de familieapp gooit
raad het geluid en win de hele erfenisquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
Oma die een spraakbericht van een seconde met 1 of ander vaag geluid in de familieapp gooit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
keuzesquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik film opzetten of Top 3000 verder luisteren tot 21 uur.
komma staat verkeerd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
Schattige corgi tas.(@:cherrylips)
[ link | afbeelding ]
Klein beetje buiten mijn budget maar.
Ze lijkt er niet echt blij mee te zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
Creatief.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat mij dit ook nog wel moet lukken met een paar knuffelbeertjes.
Dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet echt blij mee te zijn.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kon deze tut al niet weer vinden. [ link | afbeelding ]Nou ja laat haar nu ook maar liggen want toch al te laat. Volgende keer deur beter sluiten.
Zou ik ook niet zijn als ik zoiets zou moeten dragenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijf maar bij de kwarkquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kokosgurt is toch niet zo mn ding...
tiramisuquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nja of tiramisu of toblerone toetje
Ik heb echt een zwak voor die budget tiramisu bakjes van de AHquote:
Gewoon dezequote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn lekker als je van zoet houdt.
en een gratis glas
Hij is dan ook tijdloosquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Lol er staat een jaartal van 1905 bij Mister Bean op Prime.
Dat ga ik in vervolg ook zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een onzichtbare beperking, ik heb autisme.
Good for you.
Van Koningsbrugge is ook geen supermarkt managerquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Ik vind de Albert Heijn kerstreclame niet leuk.
Ja het past niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van Koningsbrugge is ook geen supermarkt manager
quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij vielen hun hem aan, maar ik weet het niet
De HEMA kerstreclame ♥️😭♥️quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na de reclame komt er weer een pareltje
Was dit de laatste aflevering ?quote:
Lijkt me ook geen gezellige buurt om 's avonds laat doorheen te lopen.quote:
Neequote:Op dinsdag 9 december 2025 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering ?
Die is wel weer goed he.quote:
Ik moest een traantje laten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is wel weer goed he.
Veel beter dan die reclames met Frans van Finance
Thanks, stond er vandaag nog niet op.quote:
Ja eerst TV nu.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, stond er vandaag nog niet op.
Ik hoop ergens dat hij onder invloed was want als je zoiets nuchter doet is nog triester.quote:
Ik kijk in het voor.quote:
Je moet als politie vreselijk op je handen zitten. Die zouden ze liever aan gort rammenquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen gezellige buurt om 's avonds laat doorheen te lopen.
Poeh ik heb het geduld niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je moet als politie vreselijk op je handen zitten. Die zouden ze liever aan gort rammen
nog een fijne avond gewenst danquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben vrij morgen, ik kan wat later opblijven
Etto!!!quote:Op woensdag 10 december 2025 01:51 schreef bitterbal het volgende:
een roze cobra![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
overdag ben je natuurlijk druk met andere dingenquote:Op woensdag 10 december 2025 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Leek me handig dat 's nachts te doen.
Precies!quote:Op woensdag 10 december 2025 02:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overdag ben je natuurlijk druk met andere dingen
eerst even naar de sterren kijkenquote:Op woensdag 10 december 2025 02:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies!
Toch maar weer even proberen te pitten.
Saai boek gaan lezen waarbij je in slaap valtquote:Op woensdag 10 december 2025 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Leek me handig dat 's nachts te doen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 04:00 schreef bitterbal het volgende:
gleuf problemen![]()
Kamasutraquote:Op woensdag 10 december 2025 02:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Saai boek gaan lezen waarbij je in slaap valt
al geprobeerd alle cache en data te wissen van de app? moet je zeker weten weer inloggen maar wellicht ben je dan van je probleem afquote:Op woensdag 10 december 2025 07:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote postnl app. Nou moet ik iedere week of zo opnieuw inloggen
Dat moet stoppen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Er heeft weer iemand ruzie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gisteren goede potjes gedaan. Manual storm niv blijft leuk.quote:
Nice. Ik ben druk bezig met alles scannen. En dan kom je opeens een kaart tegen die wel wat waard (bijna 16 euro) is.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren goede potjes gedaan. Manual storm niv blijft leuk.
Welke?quote:Op woensdag 10 december 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nice. Ik ben druk bezig met alles scannen. En dan kom je opeens een kaart tegen die wel wat waard (bijna 16 euro) is.Terwijl ik eigenlijk niet zo goed snap waarom.
quote:Op woensdag 10 december 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Er heeft weer iemand ruzie gehad.al doende leert zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Illustrious Wanderglyph (borderless versie)quote:
Dat hoopt Amaquote:
schaarste. Het is een prima kaart die dingen doet voor artifact en token decks maar heeft alleen in het ixalan commander deck gezeten.quote:
Ik heb die kaart zowel foil als niet foil. Dus ik vond het apart dat ie zoveel waard is.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
schaarste. Het is een prima kaart die dingen doet voor artifact en token decks maar heeft alleen in het ixalan commander deck gezeten.
heeft necron wit er in zitten?quote:Op woensdag 10 december 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die kaart zowel foil als niet foil. Dus ik vond het apart dat ie zoveel waard is.![]()
Nu wil ik die kaart wel toevoegen aan mijn Necron Dynasty Artifact deck. Maar dan moet ik even bedenken wie ik als Commander wil gaan gebruiken.
Neen.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze tekenaar
[ afbeelding ]
maakt toffe tekeningen
https://www.facebook.com/gregstonesart
Hoofdrekenen is geen vak meer op school.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
ik moest vandaag 27 baht betalen in de 7/11. Dus ik geef die jongen 5 muntjes van 5 baht en 2 van 1 baht. Hij kon het niet zelf bij elkaar optellen. Ik hoorde hem tellen in thai maar bij 10 stopte hij , keek die naar zijn hand met de muntjes en daarna naar mij. En zei die dat ik meer moest betalen![]()
Dus ik samen met hem die muntjes tellen en zag die dat het 27 baht was![]()
![]()
Maar nu zie ik deze reel en het is op andere plekken dus niet veel beter
Nee, daarom. Dat is een mono zwart deck.quote:
ik heb geen idee. Ik ben echt slecht in rekenen maar dit kan ik wel bij elkaar optellenquote:Op woensdag 10 december 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is geen vak meer op school.![]()
Die tweede, hoe komt ie op 7 op het eind.
Die laatste deed aftrekken ipv optellen.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Ik ben echt slecht in rekenen maar dit kan ik wel bij elkaar optellen
Misschien als ze ooit wat minder eigenwijs is en de katten van de buren minder op oorlogspad.quote:
6 7quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan 5 + 5 ooit een zeven worden
Ja, echt he.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
ChatGPT toch.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
is hoofdrekenen echt geen vak meer?
Alternatief universum.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |