overdag ben je natuurlijk druk met andere dingenquote:Op woensdag 10 december 2025 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Leek me handig dat 's nachts te doen.
Precies!quote:Op woensdag 10 december 2025 02:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overdag ben je natuurlijk druk met andere dingen
eerst even naar de sterren kijkenquote:Op woensdag 10 december 2025 02:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies!
Toch maar weer even proberen te pitten.
Saai boek gaan lezen waarbij je in slaap valtquote:Op woensdag 10 december 2025 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Leek me handig dat 's nachts te doen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 04:00 schreef bitterbal het volgende:
gleuf problemen![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Kamasutraquote:Op woensdag 10 december 2025 02:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Saai boek gaan lezen waarbij je in slaap valt
al geprobeerd alle cache en data te wissen van de app? moet je zeker weten weer inloggen maar wellicht ben je dan van je probleem afquote:Op woensdag 10 december 2025 07:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote postnl app. Nou moet ik iedere week of zo opnieuw inloggen
Dat moet stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 10 december 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Er heeft weer iemand ruzie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gisteren goede potjes gedaan. Manual storm niv blijft leuk.quote:
Nice. Ik ben druk bezig met alles scannen. En dan kom je opeens een kaart tegen die wel wat waard (bijna 16 euro) is.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren goede potjes gedaan. Manual storm niv blijft leuk.
Welke?quote:Op woensdag 10 december 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nice. Ik ben druk bezig met alles scannen. En dan kom je opeens een kaart tegen die wel wat waard (bijna 16 euro) is.Terwijl ik eigenlijk niet zo goed snap waarom.
quote:Op woensdag 10 december 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
Er heeft weer iemand ruzie gehad.al doende leert zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Illustrious Wanderglyph (borderless versie)quote:
Dat hoopt Amaquote:
schaarste. Het is een prima kaart die dingen doet voor artifact en token decks maar heeft alleen in het ixalan commander deck gezeten.quote:
Ik heb die kaart zowel foil als niet foil. Dus ik vond het apart dat ie zoveel waard is.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
schaarste. Het is een prima kaart die dingen doet voor artifact en token decks maar heeft alleen in het ixalan commander deck gezeten.
heeft necron wit er in zitten?quote:Op woensdag 10 december 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die kaart zowel foil als niet foil. Dus ik vond het apart dat ie zoveel waard is.![]()
Nu wil ik die kaart wel toevoegen aan mijn Necron Dynasty Artifact deck. Maar dan moet ik even bedenken wie ik als Commander wil gaan gebruiken.
Neen.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze tekenaar
[ afbeelding ]
maakt toffe tekeningen
https://www.facebook.com/gregstonesart
Hoofdrekenen is geen vak meer op school.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
ik moest vandaag 27 baht betalen in de 7/11. Dus ik geef die jongen 5 muntjes van 5 baht en 2 van 1 baht. Hij kon het niet zelf bij elkaar optellen. Ik hoorde hem tellen in thai maar bij 10 stopte hij , keek die naar zijn hand met de muntjes en daarna naar mij. En zei die dat ik meer moest betalen![]()
Dus ik samen met hem die muntjes tellen en zag die dat het 27 baht was![]()
![]()
Maar nu zie ik deze reel en het is op andere plekken dus niet veel beter
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Nee, daarom. Dat is een mono zwart deck.quote:
ik heb geen idee. Ik ben echt slecht in rekenen maar dit kan ik wel bij elkaar optellenquote:Op woensdag 10 december 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is geen vak meer op school.![]()
Die tweede, hoe komt ie op 7 op het eind.
Die laatste deed aftrekken ipv optellen.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Ik ben echt slecht in rekenen maar dit kan ik wel bij elkaar optellen
Misschien als ze ooit wat minder eigenwijs is en de katten van de buren minder op oorlogspad.quote:
6 7quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan 5 + 5 ooit een zeven worden
Ja, echt he.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan 5 + 5 ooit een zeven worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |