abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219448704
Hoe langer ik erover nadenk, hoe vreemder ik het vind dat vreemdgaan in Nederland niet strafbaar is. Als jij een contract tekent bij je werkgever, waarin jij een clausule hebt dat jij niet zomaar bedrijfsgevoelige informatie mag delenl,en je overtreedt dit, dan kan je een flinke boete verwachten. Als jij zomaar op straat iemand een klap geeft, dan beland jij een nachtje in de cel. Maar als ik binnen een relatie het vertrouwen ernstig schaadt, waardoor de ander wellicht levenlang getraumatiseerd is, dan gebeurt er niks. Ga jij vreemd en heb jij daarna diezelfde nacht nog seks met je partner, waardoor je haar blootstelt aan een SOA, ook dan is de echte wet helemaal prima.

Ben jij als partner slachtoffer van een vreemdgaande man, dan kan jij alsnog jouw huis verliezen op het moment dat de relatie voorbij gaat. Want als jij door jouw partner niet op het huurcontract bent gezet terwijl je meebetaalt, moet jij het huis uit, ondanks dat hij de schuldige is. Terwijl jij alles volgens het boekje hebt gedaan en trouw bent gebleven.

Waarom staan we in Nederland toe dat mensen, en met name mannen, anderen als optie gebruiken? Hoe kunnen we dit moreel verantwoorden, dat mensen mogen worden ingeruild voor een ander zonder consequenties? Het Nederlandse datinglandschap is al door en door verrot. Mannen hebben vijf of zes dates in een week en verwachten dat vrouwen hen verdienen. Zelfs na intimiteit blijven mannen nog anderen daten! En ondertussen wordt er verwacht van vrouwen dat zij het maar blijven flikken en accepteren. Maar er is geen enkele consequentie voor dit gedrag. En als vrouwen dan bedenken, "oké ik date gewoon niet meer, ik vertrouw niemand meer en weiger nog seks te hebben met mannen of zich voor te planten zolang mannen misogyn zijn", dan worden zij neergezet als hysterisch.

Maar waarom zou je in deze huizenmarkt in godsnaam jouw eigen woning opgeven, als een man elk moment jou eruit kan zetten, omdat hij besloten heeft het contract te verbreken in jullie relatie? Elke vrouw is dan toch in godsnaam een bedreiging. Dan heeft hij toch helemaal geen enkele zin om te investeren in een man, als er voor hem geen consequenties zijn dat hij seks heeft met een ander. Ik begrijp werkelijk niet hoeveel dat wil ik accepteren. En ondertussen wordt er al jarenlang geklaagd dat de geboortecijfers omlaag gaan. En dat mensen niet meer willen trouwen. Waarom zou je in godsnaam nog trouwen als vrouw, als een man morgen zijn ex kan aanduwen, en jij je woning kwijt bent? Waarom zou jij nog willen trouwen als vrouw, inwisselbaar voor een man, die bij de eerste de beste verveling hem in een ander steekt? Mannen zeggen vaak zelfs, "we zijn niet gemaakt om monogaam te zijn". Waarom moeten wij dat dan accepteren? Dan hebben we juist een wet nodig om dat af te dwingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ansa op 09-12-2025 14:45:47 ]
pi_219448721
Ik vind dat er een wet moet komen die kerels beschermt tegen zeikwijven.
  dinsdag 9 december 2025 @ 12:50:53 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219448738
Denken dat vrouwen niet vreemdgaan, bitch pls :')
Want het wetboek ken ik ook
pi_219448781
Niemand is gemaakt om monogaam te zijn.
En vrouwen gaan evenveel vreemd.
Vrouwen pakken mannen hun huis en/of kinderen ook af.
Vrouwen kunnen elke dag een andere in bed hebben, voor mannen is dit niet zo makkelijk.

Niemand kan trouwens beloven een leven lang bij iemand te blijven, er kan zoveel veranderen! Je kan wel met de juiste intenties beginnen, dat wel.

Maar ok, Ansa topic dus een hoop gerant en mannen haat :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219448784
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
En dit
  dinsdag 9 december 2025 @ 12:58:50 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219448815
Na twee zinnen gestopt met het lezen van de OP.
Wat een gezeik.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219448831
Daar is de kerk voor!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_219448873
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
En vrouwen gaan evenveel vreemd.
Vrouwen pakken mannen hun huis en/of kinderen ook af.
Vrouwen kunnen elke dag een andere in bed hebben, voor mannen is dit niet zo makkelijk.

Niemand kan trouwens beloven een leven lang bij iemand te blijven, er kan zoveel veranderen! Je kan wel met de juiste intenties beginnen, dat wel.

Maar ok, Ansa topic dus een hoop gerant en mannen haat :r
Ik ken amper vrouwen die vreemdgaan. En als het zo is vaak uit wanhoop. Voor mannen is het omdat ze seksverslaafd zijn. Vrouwen houden allang het huis niet meer. In alle relatiebreuken die ik ken moest de vrouw weg omdat ze minder verdiende.
pi_219448877
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ja, mannen castreren bij vreemdgaan,kunnen ze ook geen "zeikwijf" meer daten.
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 december 2025 @ 13:08:57 #10
367000 roos94
pi_219448890
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:

Bull-shit

Oprecht

Bull-shit
pi_219448892
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:06 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, mannen castreren bij vreemdgaan,kunnen ze ook geen "zeikwijf" meer daten.
Waarom word je niet gewoon lesbisch?
Win-win voor alle partijen.
pi_219448920
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Waarom word je niet gewoon lesbisch?
Win-win voor alle partijen.
Wel sneu voor alle andere lesbische vrouwen. Die gun je dat gezeik toch ook niet?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 13:13:40 #13
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219448929
Eens. Celstraffen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 13:20:34 #14
441859 crew  Lenny77
pi_219448991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:08 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bull-shit

Oprecht

Bull-shit
Hoop en al serieel monogaam.
En je kan er ook voor kiezen om monogaam te zijn, wat ook prima lukt.
Maar de natuurlijke aard is niet monogaam.
Anders waren we nog steeds bij onze eerste.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 13:20:57 #15
441859 crew  Lenny77
pi_219448996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ken amper vrouwen die vreemdgaan. En als het zo is vaak uit wanhoop. Voor mannen is het omdat ze seksverslaafd zijn. Vrouwen houden allang het huis niet meer. In alle relatiebreuken die ik ken moest de vrouw weg omdat ze minder verdiende.
Ah dus wanhoop mag wel??
Hop in de cel!!!
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:21:27 #16
27929 piere
doe mij maar bier
pi_219449002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Waarom denk je dat die mannen ergens anders gaan consumeren?
fok you ja!
pi_219449048
Wanneer heeft ie je eigenlijk de soa gegeven?
Heb jij de relatie verbroken of hij? Of zijn jullie nog samen?
Hoe lang hadden jullie een relatie toen je erachter kwam dat hij vreemd ging?
Denk je echt dat dit je een leven lang gaat bezig houden?
Ben jij je huis verloren / ga je die verliezen?
pi_219449069
Iemand heeft jou echt goed pijn gedaan he?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:31:54 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219449080
Graag dan ook straffen voor vrouwen die dikker worden na het aangaan van de relatie

Daar hebben wij NIET voor getekend
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219449089
Als je partner om wat voor reden dan ook geen seks meer en jij wel dan wil zit er weinig anders op dan je geluk elders zoeken.
Of eigenlijk scheiden maar dat heeft vaak weer stevige gevolgen financieel en praktisch. Of je ziet je kinderen nog maar de helft van de tijd.
blablablabla
pi_219449096
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
Graag dan ook straffen voor vrouwen die dikker worden na het aangaan van de relatie

Daar hebben wij NIET voor getekend
Niet elk weekend samen speed nakken :')
blablablabla
pi_219449101
Ik ben gay en neuk 5 mannen per week en jullie maar met die aseksuele wijven relaties aangaan
pi_219449234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:21 schreef piere het volgende:

[..]
Waarom denk je dat die mannen ergens anders gaan consumeren?
Narcisme, ego, verwachten dat ze hun vrouw als stront kunnen behandelen en ze alsnog seks wil.
pi_219449241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:33 schreef Elan het volgende:
Als je partner om wat voor reden dan ook geen seks meer en jij wel dan wil zit er weinig anders op dan je geluk elders zoeken.
Of eigenlijk scheiden maar dat heeft vaak weer stevige gevolgen financieel en praktisch. Of je ziet je kinderen nog maar de helft van de tijd.
Nee, dan ga je scheiden. Jammer dan van 50/50. Maak je toch een nieuw kind?
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:57:24 #25
27929 piere
doe mij maar bier
pi_219449244
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Narcisme, ego, verwachten dat ze hun vrouw als stront kunnen behandelen en ze alsnog seks wil.
Zin kan je maken :9
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')