En ditquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik vind dat er een wet moet komen die kerels beschermt tegen zeikwijven.
Ik ken amper vrouwen die vreemdgaan. En als het zo is vaak uit wanhoop. Voor mannen is het omdat ze seksverslaafd zijn. Vrouwen houden allang het huis niet meer. In alle relatiebreuken die ik ken moest de vrouw weg omdat ze minder verdiende.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
Niemand is gemaakt om monogaam te zijn.
En vrouwen gaan evenveel vreemd.
Vrouwen pakken mannen hun huis en/of kinderen ook af.
Vrouwen kunnen elke dag een andere in bed hebben, voor mannen is dit niet zo makkelijk.
Niemand kan trouwens beloven een leven lang bij iemand te blijven, er kan zoveel veranderen! Je kan wel met de juiste intenties beginnen, dat wel.
Maar ok, Ansa topic dus een hoop gerant en mannen haat
Ja, mannen castreren bij vreemdgaan,kunnen ze ook geen "zeikwijf" meer daten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik vind dat er een wet moet komen die kerels beschermt tegen zeikwijven.
Bull-shitquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom word je niet gewoon lesbisch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:06 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, mannen castreren bij vreemdgaan,kunnen ze ook geen "zeikwijf" meer daten.
Wel sneu voor alle andere lesbische vrouwen. Die gun je dat gezeik toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Waarom word je niet gewoon lesbisch?
Win-win voor alle partijen.
Hoop en al serieel monogaam.quote:
Ah dus wanhoop mag wel??quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ken amper vrouwen die vreemdgaan. En als het zo is vaak uit wanhoop. Voor mannen is het omdat ze seksverslaafd zijn. Vrouwen houden allang het huis niet meer. In alle relatiebreuken die ik ken moest de vrouw weg omdat ze minder verdiende.
Waarom denk je dat die mannen ergens anders gaan consumeren?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ken amper vrouwen die vreemdgaan. En als het zo is vaak uit wanhoop. Voor mannen is het omdat ze seksverslaafd zijn. Vrouwen houden allang het huis niet meer. In alle relatiebreuken die ik ken moest de vrouw weg omdat ze minder verdiende.
Niet elk weekend samen speed nakkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
Graag dan ook straffen voor vrouwen die dikker worden na het aangaan van de relatie
Daar hebben wij NIET voor getekend
Narcisme, ego, verwachten dat ze hun vrouw als stront kunnen behandelen en ze alsnog seks wil.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:21 schreef piere het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die mannen ergens anders gaan consumeren?
Nee, dan ga je scheiden. Jammer dan van 50/50. Maak je toch een nieuw kind?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:33 schreef Elan het volgende:
Als je partner om wat voor reden dan ook geen seks meer en jij wel dan wil zit er weinig anders op dan je geluk elders zoeken.
Of eigenlijk scheiden maar dat heeft vaak weer stevige gevolgen financieel en praktisch. Of je ziet je kinderen nog maar de helft van de tijd.
Zin kan je makenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Narcisme, ego, verwachten dat ze hun vrouw als stront kunnen behandelen en ze alsnog seks wil.
Ik heb geen soa's. Ik heb wel een paar exen die vreendgingen waarna ik bij de laatste een huis verloor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:26 schreef rival het volgende:
Wanneer heeft ie je eigenlijk de soa gegeven?
Heb jij de relatie verbroken of hij? Of zijn jullie nog samen?
Hoe lang hadden jullie een relatie toen je erachter kwam dat hij vreemd ging?
Denk je echt dat dit je een leven lang gaat bezig houden?
Ben jij je huis verloren / ga je die verliezen?
Ja, en nu ga ik hen pijn doen. Not if, but when.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
Iemand heeft jou echt goed pijn gedaan he?
Ik zou hem gewoon keihard droog in zijn anoes rammen. No mercy!quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, en nu ga ik hen pijn doen. Not if, but when.
Onnodig omslachtig en duur vergeleken met je collega of secretaresse zo nu en dan een beurt geven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, dan ga je scheiden. Jammer dan van 50/50. Maak je toch een nieuw kind?
Dat ligt er vaak helemaal niet aan te grondslag was het maar zo eenvoudig. En veel vrouwen worden er ook niet bepaald zachter en liever op als ze eenmaal de perimenopauze in gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Narcisme, ego, verwachten dat ze hun vrouw als stront kunnen behandelen en ze alsnog seks wil.
En met wie gaan al die mannen dan vreemd? Of is er ergens 1 vrouw die met al die mannen gaat?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Van TS?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een dejavu. Dit topic heb ik eerder gezien.
haar liefkozende naam is cumbucketquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
En met wie gaan al die mannen dan vreemd? Of is er ergens 1 vrouw die met al die mannen gaat?
Scheiden ja, vreemdgaan neequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er vaak helemaal niet aan te grondslag was het maar zo eenvoudig. En veel vrouwen worden er ook niet bepaald zachter en liever op als ze eenmaal de perimenopauze in gaan.
Niet voor niks gaan mensen vaak rond die leeftijd scheiden.
En kalende mannen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
Graag dan ook straffen voor vrouwen die dikker worden na het aangaan van de relatie
Daar hebben wij NIET voor getekend
Kalend,quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En kalende mannen!
En met een bierbuik!
Dan zal het wel aan jou liggen...quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's. Ik heb wel een paar exen die vreendgingen waarna ik bij de laatste een huis verloor.
Hangtietenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Kalend,
Erectieproblemen
Niet 2x per dag douchen
Baard laten staan
Gelijk castreren
Komt over als eentje met een traumagerelateerde onnatuurlijke aversie jegens kerels, altijd boos en nooit in de stemming om te wippen. En dan piepen als hij zijn heil elders zoektquote:
Ah! Leuke tegel voor in mijn hal. Kijken wat mijn vriendin erover zegt...quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |