Aawwwquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.
Toen zag ik hem/haar ineens niet meer. twee dagen later zag ik een dood eekhoorntje hier aan het einde van het fietspad liggen Aangereden helaas overleden
Had net een eenkhoornhuisje en speciaal voer voor hem/haar gehaald
Aangereden?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie weet hoelang ze hebben liggen lijden.
Hij lag op het fietspad, vraag mij dan wel af wat er gebeurd is
DOor een fiets dan of een brommertquote:
of door een auto en nog net genoeg om door te gaan tot op het fietspad?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOor een fiets dan of een brommert
Zou ook kunnen, maar dan moet hij wel eerst door de struiken, je zou denken dat hij daar zou blijven dan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
of door een auto en nog net genoeg om door te gaan tot op het fietspad?
voer voor een moordcrime podcastquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
of door een auto en nog net genoeg om door te gaan tot op het fietspad?
Het klinkt misschien stom, maar ik denk dan vaak dat mensen die dieren met opzet iets aandoen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie weet hoelang ze hebben liggen lijden.
Hij lag op het fietspad, vraag mij dan wel af wat er gebeurd is
Allemaal verbieden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Brommers/scooters rijden best vaak dieren aan.
Ze kijken opzettelijk op hun telefoon ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het klinkt misschien stom, maar ik denk dan vaak dat mensen die dieren met opzet iets aandoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Veel plezierquote:
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het klinkt misschien stom, maar ik denk dan vaak dat mensen die dieren met opzet iets aandoen.
Ik hoop echt dat mijn straat ook drempels krijgt net als de straat hierachter nu heeft want ze denken hier soms ook dat je tyfushard mag omdat het een rechte weg is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Brommers/scooters rijden best vaak dieren aan.
Meestal steken ze over zodat je ze te laat ziet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaar
Geen Ambar posts meer in dat geval.quote:
Ja dat geloof ik graag, ze zijn zo supersnel als je ze ziet rennen zijn ze ook weer wegquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meestal steken ze over zodat je ze te laat ziet.
de hele ikea?quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Ambar posts meer in dat geval.
Wat ben jij meegaand vandaag. Is alles wel goed met je? Of heb je gewoon al last van de christmas spirit?quote:
Dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kijken opzettelijk op hun telefoon ja.
Snel zijn ze zeker. Ze zitten hier ook vaak in de bomen,quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaar
SQUIRREL KOMBAT.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste.
[..]
Snel zijn ze zeker. Ze zitten hier ook vaak in de bomen,Soms maken ze ruzie met de vogels.
Ze leggen het vaak af tegen de kraaien en de gaaien.quote:
Kraaien en gaaien verbiedenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze leggen het vaak af tegen de kraaien en de gaaien.
Ook die kunnen lief zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kraaien en gaaien verbieden
Soms.quote:
RIP vingerquote:
Soms jawel jaquote:
Ai, dat is niet handig.quote:
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.
Que?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben jij meegaand vandaag. Is alles wel goed met je? Of heb je gewoon al last van de christmas spirit?
Dan heeft ze wel erg diep gesneden.quote:
ben je ziek?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.
Whehe, diepe snee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel erg diep gesneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |