Is goed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Ambar posts meer in dat geval.
Wat ben jij meegaand vandaag. Is alles wel goed met je? Of heb je gewoon al last van de christmas spirit?quote:
Dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kijken opzettelijk op hun telefoon ja.
Snel zijn ze zeker. Ze zitten hier ook vaak in de bomen,quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar zo eekhoorntje krijg je niet zo maar te pakken lijkt mij. DIe beestjes zijn echt super snel. En als je het tegen de muur en over de muur zag rennen. Onvoorstelbaar
SQUIRREL KOMBAT.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste.
[..]
Snel zijn ze zeker. Ze zitten hier ook vaak in de bomen,Soms maken ze ruzie met de vogels.
Ze leggen het vaak af tegen de kraaien en de gaaien.quote:
Kraaien en gaaien verbiedenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze leggen het vaak af tegen de kraaien en de gaaien.
Ook die kunnen lief zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kraaien en gaaien verbieden
Soms.quote:
RIP vingerquote:
Soms jawel jaquote:
Ai, dat is niet handig.quote:
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.
Que?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben jij meegaand vandaag. Is alles wel goed met je? Of heb je gewoon al last van de christmas spirit?
Dan heeft ze wel erg diep gesneden.quote:
ben je ziek?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een snee in j.... Nee, ik doe het niet.
Whehe, diepe snee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel erg diep gesneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |