die zie je ook eens in de 54 jaarquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren zag ik een eekhoorntje over steken tijdens mijn ronde
Zie ze hier vaak wel regelmatig bij het fietspad langs het bos.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die zie je ook eens in de 54 jaar
Kip is wel een beetje de algemene omschrijving voor dingen lijkt het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gekko smaakt niet eenduidig, maar wordt vaak beschreven als vergelijkbaar met kip of witvis, met een zachte, malse textuur die lijkt op kipfilet of een lichte vis, soms met een licht "off-taste" of "aardse" ondertoon door het reptielenvoedsel (insecten), en het is vooral de bereiding (kruiden, frituren) die de uiteindelijke smaak bepaalt.
alle gekko's op een stokjequote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gekko smaakt niet eenduidig, maar wordt vaak beschreven als vergelijkbaar met kip of witvis, met een zachte, malse textuur die lijkt op kipfilet of een lichte vis, soms met een licht "off-taste" of "aardse" ondertoon door het reptielenvoedsel (insecten), en het is vooral de bereiding (kruiden, frituren) die de uiteindelijke smaak bepaalt.
KIIIEEEP.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kip is wel een beetje de algemene omschrijving voor dingen lijkt het.
Nee tuurlijk zie je die vaak, maar die verwacht je niet in een stadse omgevingquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die zie je ook eens in de 54 jaar
You take chicken, for example: maybe they couldn't figure out what to make chicken taste like, which is why chicken tastes like everything.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kip is wel een beetje de algemene omschrijving voor dingen lijkt het.
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren zag ik een eekhoorntje over steken tijdens mijn ronde
aan wat voor speciaal voer moet ik denken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.
Toen zag ik hem/haar ineens niet meer. twee dagen later zag ik een dood eekhoorntje hier aan het einde van het fietspad liggen Aangereden helaas overleden
Had net een eenkhoornhuisje en speciaal voer voor hem/haar gehaald
Verkopen ze bij de intratuin, een mengeling van noten, zaden en besje etcquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
aan wat voor speciaal voer moet ik denken?
hmmm.🤔quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes he, er heeft er een lange tijd hier een in de tuin rondgelopen. Kwam altijd hier eten en drinken.
Toen zag ik hem/haar ineens niet meer. twee dagen later zag ik een dood eekhoorntje hier aan het einde van het fietspad liggen Aangereden helaas overleden
Had net een eenkhoornhuisje en speciaal voer voor hem/haar gehaald
Ja vind ik ook.quote:
Vind het altijd zo zielig om die arme zielen zo dood langs de weg te zien.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het altijd zo zielig om die arme zielen zo dood langs de weg te zien.
Ja, wie weet hoelang ze hebben liggen lijden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het altijd zo zielig om die arme zielen zo dood langs de weg te zien.
goeie tipquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Zuinig doen met mijn sneeuwpopkoeken. Nu alweer op bij de Jumbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |