ja groente zit al in de AF. Glühweintje erbijquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het alweer erg donker.
Dat duurt ook nog wel even voor je daar echt iets van merkt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog twee weken. Daarna wordt het weer lichter
Gewoon afknallen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
En ze lopen nu gewoon over het spoor. Maandag meteen al toen ze gingen controleren.
Ik vind dat je dat best snel merktquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat duurt ook nog wel even voor je daar echt iets van merkt.
even aan NK vragen of je zn stroboscoop mag legenquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het alweer erg donker.
mayoquote:
Broekzakscheet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
Oma die een spraakbericht van een seconde met 1 of ander vaag geluid in de familieapp gooit
raad het geluid en win de hele erfenisquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
Oma die een spraakbericht van een seconde met 1 of ander vaag geluid in de familieapp gooit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
keuzesquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik film opzetten of Top 3000 verder luisteren tot 21 uur.
komma staat verkeerd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
Schattige corgi tas.(@:cherrylips)
[ link | afbeelding ]
Klein beetje buiten mijn budget maar.
Ze lijkt er niet echt blij mee te zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
Creatief.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat mij dit ook nog wel moet lukken met een paar knuffelbeertjes.
Dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet echt blij mee te zijn.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kon deze tut al niet weer vinden. [ link | afbeelding ]Nou ja laat haar nu ook maar liggen want toch al te laat. Volgende keer deur beter sluiten.
Zou ik ook niet zijn als ik zoiets zou moeten dragenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijf maar bij de kwarkquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kokosgurt is toch niet zo mn ding...
tiramisuquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nja of tiramisu of toblerone toetje
Ik heb echt een zwak voor die budget tiramisu bakjes van de AHquote:
Gewoon dezequote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn lekker als je van zoet houdt.
en een gratis glas
Hij is dan ook tijdloosquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Lol er staat een jaartal van 1905 bij Mister Bean op Prime.
Dat ga ik in vervolg ook zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een onzichtbare beperking, ik heb autisme.
Good for you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |