Nee, maar ik merkte eerder al op dat jij meeleest vandaag. Dan ben ik altijd op mijn hoede.quote:
ik ben er altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee jij hier?![]()
[..]
VIESTERD.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee jij hier?![]()
[..]
VIESTERD.
Sinds wanneer luister jij naar mij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik merkte eerder al op dat jij meeleest vandaag. Dan ben ik altijd op mijn hoede.
Het wordt nog wel eens wat met jou.quote:
Onzichtbaar dan.quote:
Verkeerde topic Lord!quote:
Altijd. Ik doe er niet altijd wat mee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar mij?
De dag is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt nog wel eens wat met jou.
Verstandigste wat je kan doen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. Ik doe er niet altijd wat mee.
Ik koester wat er al bereikt is tot zover.quote:
Ik DM je wel ff wat ongepastheden om het mannenhaatvuurtje op te stoken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de laatste tijd ook niet zo op mannen gehaat. Jammer wel.
Kom er maar in @TaMiekequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff wat ongepastheden om het mannenhaatvuurtje op te stoken.
Ik was weer afgehaakt. Maar ben blij dat je toch zo alle wanhopige vrouwen te hulp wil schieten.quote:
Neequote:
Nee, je krijgt mijn vinger nietquote:
quote:
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.quote:
Misschien moet je even bij de TS op cursus KLB / Vreemdgaan moet strafbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de laatste tijd ook niet zo op mannen gehaat. Jammer wel.
heeft het gewerkt ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.
Ja echt he. Ik zeg nee en ze probeert meteen al mijn vingers eraf te blazenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn al je 9 vingers er nog wel?
Ja, echt belachelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik zeg nee en ze probeert meteen al mijn vingers eraf te blazen
Jaquote:
Levensgevaarlijk die snacksquote:
foto van je hont mee en om het uur 2 sec blik werpen op de fotoquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat worden morgen en overmorgen 2 hele lange dagen. Ik ben vanaf half 9 tot 5 verwijderd van mijn Ambar![]()
Ik heb een heel mapje van foto's op mijn werklaptop zodat mijn buraubladachtergrond daarmee gevuld wordtquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
foto van je hont mee en om het uur 2 sec blik werpen op de foto
Heb je dan iemand die het uitlaten verzorgd of redt 'ie dat wel zonder?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat worden morgen en overmorgen 2 hele lange dagen. Ik ben vanaf half 9 tot 5 verwijderd van mijn Ambar![]()
Zijn andere favoriete persoon hoeft toevallig niet te werken, dus die past de hele dag op. Ik drop hem daar om half 9 en haal hem weer op om 5 uur. Ze kijken er allebei naar uit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan iemand die het uitlaten verzorgd of redt 'ie dat wel zonder?
Dat is fijn!quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn andere favoriete persoon hoeft toevallig niet te werken, dus die past de hele dag op. Ik drop hem daar om half 9 en haal hem weer op om 5 uur. Ze kijken er allebei naar uit.
om de 2 sec een uur bedoel je.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
foto van je hont mee en om het uur 2 sec blik werpen op de foto
Is dat die gay vriend? Fijn om zo'n iemand te hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn andere favoriete persoon hoeft toevallig niet te werken, dus die past de hele dag op. Ik drop hem daar om half 9 en haal hem weer op om 5 uur. Ze kijken er allebei naar uit.
Ja dat is mijn beste vriendquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat die gay vriend? Fijn om zo'n iemand te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nog twee weken. Daarna wordt het weer lichterquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het alweer erg donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |