Nee, maar ik merkte eerder al op dat jij meeleest vandaag. Dan ben ik altijd op mijn hoede.quote:
ik ben er altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee jij hier?![]()
[..]
VIESTERD.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee jij hier?![]()
[..]
VIESTERD.
Sinds wanneer luister jij naar mij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik merkte eerder al op dat jij meeleest vandaag. Dan ben ik altijd op mijn hoede.
Het wordt nog wel eens wat met jou.quote:
Onzichtbaar dan.quote:
Verkeerde topic Lord!quote:
Altijd. Ik doe er niet altijd wat mee.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar mij?
De dag is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt nog wel eens wat met jou.
Verstandigste wat je kan doen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. Ik doe er niet altijd wat mee.
Ik koester wat er al bereikt is tot zover.quote:
Ik DM je wel ff wat ongepastheden om het mannenhaatvuurtje op te stoken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de laatste tijd ook niet zo op mannen gehaat. Jammer wel.
Kom er maar in @TaMiekequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff wat ongepastheden om het mannenhaatvuurtje op te stoken.
Ik was weer afgehaakt. Maar ben blij dat je toch zo alle wanhopige vrouwen te hulp wil schieten.quote:
Neequote:
Nee, je krijgt mijn vinger nietquote:
quote:
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.quote:
Misschien moet je even bij de TS op cursus KLB / Vreemdgaan moet strafbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb de laatste tijd ook niet zo op mannen gehaat. Jammer wel.
heeft het gewerkt ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.
Ja echt he. Ik zeg nee en ze probeert meteen al mijn vingers eraf te blazenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel een beetje een overdreven reactie.
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn al je 9 vingers er nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |