SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Waarom ben je daar niet heen gegaan dan?quote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
ja dan is samui weer beter misschien. das groter en wat meer ontwikkeld
vind ik te groot en te druk. Voor mij is dit eiland perfectquote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet heen gegaan dan?
Hoezo zou ik dat niet doen?quote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof jij op het strand gaat liggen:P
Daar zitten heel wat haken en ogen aan ivm belastingen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij remote mag werken ja.
Als je hier woont met een NL salaris heb je het echt onwijs goed
Dit jaquote:
ja? hmmm oke dat moet men dan uitzoeken jaquote:Op zondag 7 december 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zitten heel wat haken en ogen aan ivm belastingen.
volgens mij ben ik nog nooit op de waddeneilanden geweestquote:Op zondag 7 december 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit ja
De andere waddeneilanden moet ik eigenlijk nog een keer bezoeken.
Is ook wel weer een tijdje geleden inderdaadquote:
Dat gaan bedrijven niet voor je doen, is ook te risicovol. Dan bieden ze vaak hoogstens de optie om op lokaal contract te gaan werken in een land met lokaal salaris (als ze daar een entity hebben)quote:Op zondag 7 december 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? hmmm oke dat moet men dan uitzoeken ja
ja dat soort vakanties maken het wel handig mocht je dat toch willenquote:Op zondag 7 december 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel weer een tijdje geleden inderdaadMaar ga ook eigenlijk nooit op vakantie dat je 3 weken aan een strand ligt
Is in de herfst/winter best leuk, dan is het lekker rustigquote:Op zondag 7 december 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ben ik nog nooit op de waddeneilanden geweest
Als er maar weinig mensen zijn. Of mensen die van weinig mensen om zich heen houden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is in de herfst/winter best leuk, dan is het lekker rustigPrima voor strandwandelingen.
Eigenlijk moet je dan gewoon zelfstandig ondernemer zijn, dan kan het wel (als je alle regels uitzoekt en je werk het toelaat). Maar goed, ook niks voor mij.quote:Op zondag 7 december 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Sans digital nomad zijn, hangen wat nadelen ja.
Niets voor mij
Volgens mij moet je ook zoveel maanden in Nederland verblijven enzo.quote:Op zondag 7 december 2025 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan gewoon zelfstandig ondernemer zijn, dan kan het wel (als je alle regels uitzoekt en je werk het toelaat). Maar goed, ook niks voor mij.
Ja ik weet niet of ik dat nog kan, heel de dag op een strand liggen weken achter elkaarquote:Op zondag 7 december 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat soort vakanties maken het wel handig mocht je dat toch willen
ja dacht als je per jaar 8 maanden in het buitenland verblijft je je moet uitschrijven. Heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 7 december 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook zoveel maanden in Nederland verblijven enzo.
Klopt, of ergens anders waar je belasting wil betalen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook zoveel maanden in Nederland verblijven enzo.
Ik kan hier gewoon op netflix met firefox hoorquote:Op zondag 7 december 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
hmm wil op mijn deck die docu van p diddy kijken op firefox browser.
ondersteund netflix blijkbaar geen firefox meer
Ik wil nergens belasting betalenquote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, of ergens anders waar je belasting wil betalen.
ja misschien is de firefox niet up te do date. kijk nu of ik dat kan updatenquote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon op netflix met firefox hoor
Goede docu wel.quote:Op zondag 7 december 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
hmm wil op mijn deck die docu van p diddy kijken op firefox browser.
ondersteund netflix blijkbaar geen firefox meer
Maar daar wil je toch niet wonenquote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je in het midden oosten gaan wonen/werken
Ook alleen maar vanwege het geld, voor de rest is daar weinig boeiends volgens mijquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet nee, maar genoeg mensen die er wel willen wonen.
sprak iemand op de bruiloft die in dubai woont. Elke weekend gaat hij de natuur in omdat die heel sportief is. Hiken bv of duiken.quote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege het geld, voor de rest is daar weinig boeiends volgens mij
Wel bizar dat hij met veel wegkwam. Die 2 juryleden zaten hem gewoon op te hemelen.quote:
Schijnt nog best aardig te zijn om te wonen, afhankelijk van je hobby's. Wintersporten wordt lastigquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege het geld, voor de rest is daar weinig boeiends volgens mij
quote:Op zondag 7 december 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnt nog best aardig te zijn om te wonen, afhankelijk van je hobby's. Wintersporten wordt lastig
Deed het prima, ik heb er wat meer actie aan gegevenquote:Op zondag 7 december 2025 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deed ie het niet, ik zag hem gewoon?
Mijn AI gevraagd of hij de boom in brand wou zettenquote:Op zondag 7 december 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heh is dit het origineel of wat heb je gedaan
quote:Op zondag 7 december 2025 14:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mijn AI gevraagd of hij de boom in brand wou zetten
Hier ook de hele tijd. Werd er vannacht om half 12 ook ineens wakker van. Wat is er mis met dat volk?quote:Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie iets horen over iemand die vroegtijdige vuurwerkknallers neerknalt in Wageningen.
Ik ben het niet.
Manmanman
We waren 100 meter van huis toen het geknal weer begon en Âmbar rechtstreeks weer naar huis wilde.
Je kunt beter de vraag stellen wat er niet mis is met dat vulkquote:Op zondag 7 december 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ook de hele tijd. Werd er vannacht om half 12 ook ineens wakker van. Wat is er mis met dat volk?
Sow dan.quote:Op zondag 7 december 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
kost maar 539 (de 256GB versie)quote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
Daar kan Bitterbal een bank van kopen.
EN een hoop tyfuszooi voor eropquote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
Daar kan Bitterbal een bank van kopen.
Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik heb niet eens een mobiel.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik heb niet eens een mobiel.
Vriendin wel, die regelt alles voor me.quote:
wat als het uitgaat dan? kan je vrij weinig meer direct regelenquote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin wel, die regelt alles voor me.
das bijzonderquote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin wel, die regelt alles voor me.
Fijne telefoons. Heb al jaren geen ander merk meer dan die.quote:Op zondag 7 december 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
Dat zou zeker een doomscenario zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat als het uitgaat dan? kan je vrij weinig meer direct regelen
Dat ik een vriendin heb ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoe oud ben je? Als ik vragen mag.quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou zeker een doomscenario zijn.
53quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Ik ben nu bij S03E05zonder verdere context kan dit heel ranzig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder verdere context kan dit heel ranzig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dus bedenken we maar gewoon dat het over een masturberende vrouw gaat en dan is het weer okeequote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Klinkt alsnog smerig.quote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus bedenken we maar gewoon dat het over een masturberende vrouw gaat en dan is het weer okee
ook gewoon ranzigquote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus bedenken we maar gewoon dat het over een masturberende vrouw gaat en dan is het weer okee
quote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]ohh, dan valt het wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Zelfs met context blijft het ranzig vermoed ik.quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik raakte ze vroeger altijd kwijt. En dat heeft me echt veel geld gekost.quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
nee natuurlijk niet. Dat zij alles voor je regelt. Heb je iets tegen telefoons?
joh is dat serieus de reden? Raak je andere dingen ook kwijt?quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte ze vroeger altijd kwijt. En dat heeft me echt veel geld gekost.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een beetje zuinig doen op je spullen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte ze vroeger altijd kwijt. En dat heeft me echt veel geld gekost.
Laatste jaren gelukkig niet meer. Maar ik kon alles kwijt raken tijdens het stappen. Ben zelfs een keer thuis gekomen zonder schoenen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh is dat serieus de reden? Raak je andere dingen ook kwijt?
Heeft u gelijk in.quote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een beetje zuinig doen op je spullen.
quote:Op zondag 7 december 2025 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatste jaren gelukkig niet meer. Maar ik kon alles kwijt raken tijdens het stappen. Ben zelfs een keer thuis gekomen zonder schoenen.
te oud om te gaan stappen?quote:Op zondag 7 december 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en nu ben je niet oud genoeg om hem niet meer kwijt te raken?
Dat speelt ook wel mee.quote:
ligt er wel aan waar natuurlijk, als je ouder bent zal je minder stappen, dus de kans wat kwijt te raken dan wordt wel kleinerquote:Op zondag 7 december 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Spullen kwijt raken is van alle leeftijden
Lekker tüterenquote:Op zondag 7 december 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha, weer een Turkse bruiloft in de buurt zo te horen.
Tuuteren ?quote:Op zondag 7 december 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha, weer een Turkse bruiloft in de buurt zo te horen.
Eigenlijk nooit last van.quote:Op zondag 7 december 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Spullen kwijt raken is van alle leeftijden
vergat je dan waar je ze had neergezet?quote:Op zondag 7 december 2025 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
Fietsen raakte ik ook meerdere malen kwijt.
Daarom heb ik neon roze fietstassen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
Fietsen raakte ik ook meerdere malen kwijt.
Ja, en dan liep ik naar huis of nam een taxi.quote:Op zondag 7 december 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergat je dan waar je ze had neergezet?
quote:Op zondag 7 december 2025 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, en dan liep ik naar huis of nam een taxi.
Jeetje hoe raak je dat kwijt.quote:Op zondag 7 december 2025 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit deze. Best wel opvallend toch ?
[ afbeelding ]
Vriendin van mij heeft mede daarom een rode autoquote:
Ach ja, als ik op stap ging de hele stad door en vergeten waar ik begon. Om deze heb heb ik wel een tijd gezocht maar niet kunnen vinden.quote:
Ferrari ?quote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft mede daarom een rode auto
quote:Je aanvraag is goedgekeurd door Odido. Zodra je bestelling is afgerond ontvang je meer informatie.
op straat ben ik volgens mij 1x wat vergeten, maar ook weer teruggevonden (realiseerde mij het snel)quote:Op zondag 7 december 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
Ik raak eigenlijk bijzonder weinig dingen kwijt.
quote:Op zondag 7 december 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog even een ommetje voordat het donker wordt
Ik hoop geen vuurwerk voor Ambar.quote:
op de radio klonk het spannendquote:
Hier nog niet, maar zal niet lang meer duren denk ikquote:
DIe is Leukquote:
Veel te vroeg donker bahquote:
waarom heb jij nog geen vaatwasser?quote:Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan ga ik maar even de afwas doen of zo he.
Als ik namens mezelf mag spreken zou ik echt dagenlang moeten wachten voor die aan kan, beetje zonde voor die paar dingen om anders te laten draaien.quote:
Ach ik klaag wel vaak over de afwas maar meestal is het wel binnen een kwartiertje klaar met daarna nog wat schoonmaken van het aanrecht enz.quote:Op zondag 7 december 2025 16:10 schreef Karzai het volgende:
plausibel, bij mij draait ie wel om de dag
Ik ga er misschien deze week nog een nieuwe maken in de stijl van mijn Sint-Uiquote:Op zondag 7 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kerstige UIs allemaal hiero, mooi hoor
Ik heb er ook geen een hoor, nooit een gehad ook.quote:
O jij maakt ze ook al zelf Homijn kan er ook wat vanquote:Op zondag 7 december 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er misschien deze week nog een nieuwe maken in de stijl van mijn Sint-Ui
Waarom wel? Heb ik altijd zo'n onzin gevonden.Kost vast veel stroom, geld, water, whatnot.quote:
heb ook lang gedaan, maja sinds ik er een heb is toch wel makkelijk, je went eraan hequote:Op zondag 7 december 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik klaag wel vaak over de afwas maar meestal is het wel binnen een kwartiertje klaar met daarna nog wat schoonmaken van het aanrecht enz.
Oh dat je er aan went geloof ik wel.quote:Op zondag 7 december 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb ook lang gedaan, maja sinds ik er een heb is toch wel makkelijk, je went eraan he
Afwas is zo gedaan.quote:Op zondag 7 december 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wel? Heb ik altijd zo'n onzin gevonden.Kost vast veel stroom, geld, water, whatnot.
valt wel mee hoor die dingen zijn hartstikke zuinig tegenwoordigquote:Op zondag 7 december 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wel? Heb ik altijd zo'n onzin gevonden.Kost vast veel stroom, geld, water, whatnot.
Is ook zo klaar, ik deed het ook gewoon met de hand toen mijn gezin nog uit 6 personen bestondquote:Op zondag 7 december 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar in je eentje is gewoon met de hand afwassen vaak net zo makkelijk. Anders moet ik nog meer servies en glazen kopen. Ik heb al voor een halve weeshuis in de kast staan.
Dat is een kwestie van voorspoelen. Of het gewoon een beetje aftoddeken als je klaar bent met eten.quote:Op zondag 7 december 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
en het komt er een stuk schoner uit dan wanneer ik het zelf met de hand doe
Goed afdrogen helpt ook een heleboel ben ik achtergekomen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van voorspoelen. Of het gewoon een beetje aftoddeken als je klaar bent met eten.
Ik deed het ook met de hand toen het gezin van mijn ouders uit 4 personen bestondquote:Op zondag 7 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo klaar, ik deed het ook gewoon met de hand toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond
wij moesten altijd meehelpen na het eten met de afwas vroegerquote:Op zondag 7 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo klaar, ik deed het ook gewoon met de hand toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond
quote:Op zondag 7 december 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik deed het ook met de hand toen het gezin van mijn ouders uit 4 personen bestond
Ja dat zeg ik. Alleen wat meer passive agressivelyquote:Op zondag 7 december 2025 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij moesten altijd meehelpen na het eten met de afwas vroeger
Ik heb wel gebruik gemaakt van ChatGPT. Eerst zelf iets getekend en dan aan CHATGPT vragen om deze wat mooier te maken, Ik kan niet zelf voor sneeuw oid zorgen..quote:Op zondag 7 december 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij maakt ze ook al zelf Homijn kan er ook wat van
Nou ja, zo kan het toch ook dan.quote:Op zondag 7 december 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel gebruik gemaakt van ChatGPT. Eerst zelf iets getekend en dan aan CHATGPT vragen om deze wat mooier te maken, Ik kan niet zelf voor sneeuw oid zorgen..
Er was weer geknalquote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop geen vuurwerk voor Ambar.
als Max WK geworden was was er veel meer geknal geweest.quote:Op zondag 7 december 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer geknal![]()
Ik word het een beetje zat
Ik las op facebook, (met foto) dat een hond alleen thuis was. Er geknal was en de hond zichzelfs tot bloedens toe verwond had van angst. In en in triestquote:Op zondag 7 december 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer geknal![]()
Succes de komende 3 weken.quote:Op zondag 7 december 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer geknal![]()
Oh damnquote:Op zondag 7 december 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op facebook, (met foto) dat een hond alleen thuis was. Er geknal was en de hond zichzelfs tot bloedens toe verwond had van angst. In en in triest
Na dit jaar vuurwerkverbod voor iedereen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op facebook, (met foto) dat een hond alleen thuis was. Er geknal was en de hond zichzelfs tot bloedens toe verwond had van angst. In en in triest
Ja echt triest hoe b ang sommige honden/dieren zijn voor dat geknalquote:
Alsof er genoeg politie is omdat te gaan handhaven.quote:Op zondag 7 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na dit jaar vuurwerkverbod voor iedereen.
Niet dat het ene reet uit gaat maken maar okee.
IK vraag mij af hoe ze dat gaan handhaven. Kunnen ze nu al niet zie je welquote:Op zondag 7 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na dit jaar vuurwerkverbod voor iedereen.
Niet dat het ene reet uit gaat maken maar okee.
dat is een beetje het hele probleem van zo'n soort verbodquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij af hoe ze dat gaan handhaven. Kunnen ze nu al niet zie je wel
Nietquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij af hoe ze dat gaan handhaven. Kunnen ze nu al niet zie je wel
En als hij binnen is is hij niet bang van de knallen, dat is dan wel fijnquote:Op zondag 7 december 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar blijft er zelf heel rustig onder. Hij wil alleen zo snel mogelijk naar huis als ze gaan knallen.
Hij hoort ze en registreert ze en dan is het.quote:Op zondag 7 december 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als hij binnen is is hij niet bang van de knallen, dat is dan wel fijn
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 december 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij hoort ze en registreert ze en dan is het.
Hier is het meeste illegaal volgens mij wat ze afsteken dus dat gaat ook wel goed los om 24:00.quote:Op zondag 7 december 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
O&N gaat hier best hard. Dus ik moet denk ik nog even geluidsbescherming kopen voor de hond
Dan willen we wel foto'squote:Op zondag 7 december 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
O&N gaat hier best hard. Dus ik moet denk ik nog even geluidsbescherming kopen voor de hond
Ik hoor er zelden iets van, lig dan meestal al te slapenquote:Op zondag 7 december 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier is het meeste illegaal volgens mij wat ze afsteken dus dat gaat ook wel goed los om 24:00.
Heb het net op aard, met spruiten en een gehaktbalquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zon, NU ga je onder. Het hoeft niet nu meteen pikkedonker te zijn. Klote @:haags
Dan is je pan gewoon nog niet warm genoegquote:
Netjes dat je daar doorheen kan slapen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor er zelden iets van, lig dan meestal al te slapen
Ik hoor wel wat in de verte maar ben gelijk weer weg.quote:Op zondag 7 december 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Netjes dat je daar doorheen kan slapen.
Veel saaier kan het vast niet worden.quote:Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens kijken of Endgame spannender is dan de F1.
Lolquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel saaier kan het vast niet worden.
kaas op de ongebakken kant van een pannekoek?quote:Op zondag 7 december 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
Bijna klaar, de volgende gingen al beter, 2 met spek, 2 met appel en 2 met kaas
[ afbeelding ]
oeh, nice tipquote:Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is Viennetta komende week overal in de aanbieding. Ik heb het al in 4 folders van een supermarkt gezien voor 95 of 99 cent komende week.
we gaan het zo zien schol, cliffhangerquote:Op zondag 7 december 2025 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kaas op de ongebakken kant van een pannekoek?
dat blijft lekker in de pan hangen als je em omdraait?
Infinity War was wel echt een verdomd goede film, dus ik denk dat het niet echt een gevecht gaat zijnquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel saaier kan het vast niet worden.
quote:Op zondag 7 december 2025 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zoete aardappel, puntpaprika, prei soep
ik ga er ook eentje halenquote:Op zondag 7 december 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga misschien ook even eentje halen voor kerst ofzo.
Ik vind het wel goed uitzien.quote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn eten is mislukt![]()
[ afbeelding ]
Tomaat en blokjes aubergine. Iets te hard gegaan. Nou ja.
beetje knoflooksaus eroverheen doenquote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
valt wel mee toch?quote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop huurhuisje johquote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Karzai het volgende:
https://www.pureluxe.nl/2(...)x-verstappen-monaco/
Zoiets? wel zonder tellertjequote:Op zondag 7 december 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gewone loop smiley nodig. Bij voorkeur met een stappentellertje.
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworstquote:
Heeft geld als water die man, die ligt niet wakker van een huur van dit bedragquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hem wel waarschijnlijk, want hij bespaart er elke maand een veelvoud aan belasting mee
Die hoeft zijn leven lang niet meer te werkenquote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworst![]()
tja ik zou daar ook gaan wonen met 260 miljoen
Terwijl moeder niet eens een Nederlandse isquote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworst![]()
tja ik zou daar ook gaan wonen met 260 miljoen
Die sla ik straks nog even opquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoiets? wel zonder tellertje
[ afbeelding ]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..quote:Op zondag 7 december 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hoeft zijn leven lang niet meer te werken
Ja dat is wel waar helaasquote:Op zondag 7 december 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..
Getting closerquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was net op tv hij heef een jaarsalaris van 55 miljoen (weet trouwens niet welke acteur je bedoeld)quote:Op zondag 7 december 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..
@Citizen.Erased, toevoegenquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij?quote:
ja friet ja. airFRYer heet niet voor niks zo. Het is geen Airpatater. Raar kindquote:Op zondag 7 december 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Ik kan wel even wat patat in de airfryer gooien.
quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit vier van deze bakjes en nu heb ik er nog maar één.plastic bakjes galore..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als sokken ben je ze zo kwijtmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Kut ik wou je de mond snoeren maar er staat ook geen patat op deze zak.quote:Op zondag 7 december 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja friet ja. airFRYer heet niet voor niks zo. Het is geen Airpatater. Raar kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit zijn ook echt van die soort McDonald's frietjes dus dat noem je sowieso geen patat.Your beauty never ever scared me.
Behalve de bakjes die ik best kan missen.quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
plastic bakjes galore..
net als sokken ben je ze zo kwijt
quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Kut ik wou je de mond snoeren maar er staat ook geen patat op deze zak.dat noem je meuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit zijn ook echt van die soort McDonald's frietjes dus dat noem je sowieso geen patat.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit vier van deze bakjes en nu heb ik er nog maar één.Even naar de Ikea om nieuwe te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ikea.com/nl/n(...)-kunststof-60452174/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik vind het een erg goede aankoop. Alle snacks enz worden echt zoveel lekkerder uit de Airfryer.quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat wat een airfryer? En is dat beter dan mijn heteluchtoven ding?
Oh goeie want ik vind zulke echt fijn voor koekjes ofzo omdat ze dan echt goed afgesloten zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even naar de Ikea om nieuwe te halenhttps://www.ikea.com/nl/n(...)-kunststof-60452174/
Ik vind het ideaal. Behalve grote ovenschalen die kunnen er niet in natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja die dingen zijn ideaal, sluiten het volledig afquote:Op zondag 7 december 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie want ik vind zulke echt fijn voor koekjes ofzo omdat ze dan echt goed afgesloten zijn.
Ja mijn gewone oven blijft ook wel handig zoals afgelopen weekend voor het stokbrood.quote:Op zondag 7 december 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal. Behalve grote ovenschalen die kunnen er niet in natuurlijk.
Je kan er lekker in bakken en braden. Maar frituren vind ik er nietsquote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vind ik dus echt niet, beter in gewoon vetquote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het een erg goede aankoop. Alle snacks enz worden echt zoveel lekkerder uit de Airfryer.
Beetje insprayen met olie.quote:Op zondag 7 december 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet, beter in gewoon vet
Eergisteren nog bitterballen uit de airfryer, ik heb er maar 2 op, gewoon niet lekker
In die dingen zit meer vet dan dat ze uit de frituur komenquote:
Ik zei ook een beetje lol maar iedereen zijn ding, ik ben er blij mee.quote:Op zondag 7 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die dingen zit meer vet dan dat ze uit de frituur komen
Voor mij geen snacks meer in de airfryer
Boeiend. Dood gaan we toch wel.quote:Op zondag 7 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die dingen zit meer vet dan dat ze uit de frituur komen
Voor mij geen snacks meer in de airfryer
Ik heb er meer gehoord die er blij mee zijn, het merendeel zelfsquote:Op zondag 7 december 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei ook een beetje lol maar iedereen zijn ding, ik ben er blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |