Dat is een kwestie van voorspoelen. Of het gewoon een beetje aftoddeken als je klaar bent met eten.quote:Op zondag 7 december 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
en het komt er een stuk schoner uit dan wanneer ik het zelf met de hand doe
Goed afdrogen helpt ook een heleboel ben ik achtergekomen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van voorspoelen. Of het gewoon een beetje aftoddeken als je klaar bent met eten.
Ik deed het ook met de hand toen het gezin van mijn ouders uit 4 personen bestondquote:Op zondag 7 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo klaar, ik deed het ook gewoon met de hand toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond
wij moesten altijd meehelpen na het eten met de afwas vroegerquote:Op zondag 7 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo klaar, ik deed het ook gewoon met de hand toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond
quote:Op zondag 7 december 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik deed het ook met de hand toen het gezin van mijn ouders uit 4 personen bestond
Ja dat zeg ik. Alleen wat meer passive agressivelyquote:Op zondag 7 december 2025 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij moesten altijd meehelpen na het eten met de afwas vroeger
Ik heb wel gebruik gemaakt van ChatGPT. Eerst zelf iets getekend en dan aan CHATGPT vragen om deze wat mooier te maken, Ik kan niet zelf voor sneeuw oid zorgen..quote:Op zondag 7 december 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij maakt ze ook al zelf Homijn kan er ook wat van
Nou ja, zo kan het toch ook dan.quote:Op zondag 7 december 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel gebruik gemaakt van ChatGPT. Eerst zelf iets getekend en dan aan CHATGPT vragen om deze wat mooier te maken, Ik kan niet zelf voor sneeuw oid zorgen..
Er was weer geknalquote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop geen vuurwerk voor Ambar.
als Max WK geworden was was er veel meer geknal geweest.quote:Op zondag 7 december 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer geknal![]()
Ik word het een beetje zat
Ik las op facebook, (met foto) dat een hond alleen thuis was. Er geknal was en de hond zichzelfs tot bloedens toe verwond had van angst. In en in triestquote:Op zondag 7 december 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer geknal![]()
Succes de komende 3 weken.quote:Op zondag 7 december 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was weer geknal![]()
Oh damnquote:Op zondag 7 december 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op facebook, (met foto) dat een hond alleen thuis was. Er geknal was en de hond zichzelfs tot bloedens toe verwond had van angst. In en in triest
Na dit jaar vuurwerkverbod voor iedereen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op facebook, (met foto) dat een hond alleen thuis was. Er geknal was en de hond zichzelfs tot bloedens toe verwond had van angst. In en in triest
Ja echt triest hoe b ang sommige honden/dieren zijn voor dat geknalquote:
Alsof er genoeg politie is omdat te gaan handhaven.quote:Op zondag 7 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na dit jaar vuurwerkverbod voor iedereen.
Niet dat het ene reet uit gaat maken maar okee.
IK vraag mij af hoe ze dat gaan handhaven. Kunnen ze nu al niet zie je welquote:Op zondag 7 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na dit jaar vuurwerkverbod voor iedereen.
Niet dat het ene reet uit gaat maken maar okee.
dat is een beetje het hele probleem van zo'n soort verbodquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij af hoe ze dat gaan handhaven. Kunnen ze nu al niet zie je wel
Nietquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij af hoe ze dat gaan handhaven. Kunnen ze nu al niet zie je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |