En als hij binnen is is hij niet bang van de knallen, dat is dan wel fijnquote:Op zondag 7 december 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar blijft er zelf heel rustig onder. Hij wil alleen zo snel mogelijk naar huis als ze gaan knallen.
Hij hoort ze en registreert ze en dan is het.quote:Op zondag 7 december 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als hij binnen is is hij niet bang van de knallen, dat is dan wel fijn
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 december 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij hoort ze en registreert ze en dan is het.
Hier is het meeste illegaal volgens mij wat ze afsteken dus dat gaat ook wel goed los om 24:00.quote:Op zondag 7 december 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
O&N gaat hier best hard. Dus ik moet denk ik nog even geluidsbescherming kopen voor de hond
Dan willen we wel foto'squote:Op zondag 7 december 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
O&N gaat hier best hard. Dus ik moet denk ik nog even geluidsbescherming kopen voor de hond
Ik hoor er zelden iets van, lig dan meestal al te slapenquote:Op zondag 7 december 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier is het meeste illegaal volgens mij wat ze afsteken dus dat gaat ook wel goed los om 24:00.
Heb het net op aard, met spruiten en een gehaktbalquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zon, NU ga je onder. Het hoeft niet nu meteen pikkedonker te zijn. Klote @:haags
Dan is je pan gewoon nog niet warm genoegquote:
Netjes dat je daar doorheen kan slapen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor er zelden iets van, lig dan meestal al te slapen
Ik hoor wel wat in de verte maar ben gelijk weer weg.quote:Op zondag 7 december 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Netjes dat je daar doorheen kan slapen.
Veel saaier kan het vast niet worden.quote:Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens kijken of Endgame spannender is dan de F1.
Lolquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel saaier kan het vast niet worden.
kaas op de ongebakken kant van een pannekoek?quote:Op zondag 7 december 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
Bijna klaar, de volgende gingen al beter, 2 met spek, 2 met appel en 2 met kaas
[ afbeelding ]
oeh, nice tipquote:Op zondag 7 december 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is Viennetta komende week overal in de aanbieding. Ik heb het al in 4 folders van een supermarkt gezien voor 95 of 99 cent komende week.
we gaan het zo zien schol, cliffhangerquote:Op zondag 7 december 2025 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kaas op de ongebakken kant van een pannekoek?
dat blijft lekker in de pan hangen als je em omdraait?
Infinity War was wel echt een verdomd goede film, dus ik denk dat het niet echt een gevecht gaat zijnquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel saaier kan het vast niet worden.
quote:Op zondag 7 december 2025 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zoete aardappel, puntpaprika, prei soep
ik ga er ook eentje halenquote:Op zondag 7 december 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga misschien ook even eentje halen voor kerst ofzo.
Ik vind het wel goed uitzien.quote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn eten is mislukt![]()
[ afbeelding ]
Tomaat en blokjes aubergine. Iets te hard gegaan. Nou ja.
beetje knoflooksaus eroverheen doenquote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
valt wel mee toch?quote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop huurhuisje johquote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Karzai het volgende:
https://www.pureluxe.nl/2(...)x-verstappen-monaco/
Zoiets? wel zonder tellertjequote:Op zondag 7 december 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gewone loop smiley nodig. Bij voorkeur met een stappentellertje.
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworstquote:
Heeft geld als water die man, die ligt niet wakker van een huur van dit bedragquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hem wel waarschijnlijk, want hij bespaart er elke maand een veelvoud aan belasting mee
Die hoeft zijn leven lang niet meer te werkenquote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworst![]()
tja ik zou daar ook gaan wonen met 260 miljoen
Terwijl moeder niet eens een Nederlandse isquote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworst![]()
tja ik zou daar ook gaan wonen met 260 miljoen
Die sla ik straks nog even opquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoiets? wel zonder tellertje
[ afbeelding ]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..quote:Op zondag 7 december 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hoeft zijn leven lang niet meer te werken
Ja dat is wel waar helaasquote:Op zondag 7 december 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..
Getting closerquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was net op tv hij heef een jaarsalaris van 55 miljoen (weet trouwens niet welke acteur je bedoeld)quote:Op zondag 7 december 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..
@Citizen.Erased, toevoegenquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij?quote:
ja friet ja. airFRYer heet niet voor niks zo. Het is geen Airpatater. Raar kindquote:Op zondag 7 december 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Ik kan wel even wat patat in de airfryer gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit vier van deze bakjes en nu heb ik er nog maar één.plastic bakjes galore..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als sokken ben je ze zo kwijt
Kut ik wou je de mond snoeren maar er staat ook geen patat op deze zak.quote:Op zondag 7 december 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja friet ja. airFRYer heet niet voor niks zo. Het is geen Airpatater. Raar kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit zijn ook echt van die soort McDonald's frietjes dus dat noem je sowieso geen patat.Your beauty never ever scared me.
Behalve de bakjes die ik best kan missen.quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
plastic bakjes galore..
net als sokken ben je ze zo kwijt
quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Kut ik wou je de mond snoeren maar er staat ook geen patat op deze zak.dat noem je meuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit zijn ook echt van die soort McDonald's frietjes dus dat noem je sowieso geen patat.
quote:Op zondag 7 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit vier van deze bakjes en nu heb ik er nog maar één.Even naar de Ikea om nieuwe te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ikea.com/nl/n(...)-kunststof-60452174/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik vind het een erg goede aankoop. Alle snacks enz worden echt zoveel lekkerder uit de Airfryer.quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat wat een airfryer? En is dat beter dan mijn heteluchtoven ding?
Oh goeie want ik vind zulke echt fijn voor koekjes ofzo omdat ze dan echt goed afgesloten zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even naar de Ikea om nieuwe te halenhttps://www.ikea.com/nl/n(...)-kunststof-60452174/
Ik vind het ideaal. Behalve grote ovenschalen die kunnen er niet in natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja die dingen zijn ideaal, sluiten het volledig afquote:Op zondag 7 december 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie want ik vind zulke echt fijn voor koekjes ofzo omdat ze dan echt goed afgesloten zijn.
Ja mijn gewone oven blijft ook wel handig zoals afgelopen weekend voor het stokbrood.quote:Op zondag 7 december 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal. Behalve grote ovenschalen die kunnen er niet in natuurlijk.
Je kan er lekker in bakken en braden. Maar frituren vind ik er nietsquote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vind ik dus echt niet, beter in gewoon vetquote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het een erg goede aankoop. Alle snacks enz worden echt zoveel lekkerder uit de Airfryer.
Beetje insprayen met olie.quote:Op zondag 7 december 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet, beter in gewoon vet
Eergisteren nog bitterballen uit de airfryer, ik heb er maar 2 op, gewoon niet lekker
In die dingen zit meer vet dan dat ze uit de frituur komenquote:
Ik zei ook een beetje lol maar iedereen zijn ding, ik ben er blij mee.quote:Op zondag 7 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die dingen zit meer vet dan dat ze uit de frituur komen
Voor mij geen snacks meer in de airfryer
Boeiend. Dood gaan we toch wel.quote:Op zondag 7 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die dingen zit meer vet dan dat ze uit de frituur komen
Voor mij geen snacks meer in de airfryer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |