Infinity War was wel echt een verdomd goede film, dus ik denk dat het niet echt een gevecht gaat zijnquote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel saaier kan het vast niet worden.
quote:Op zondag 7 december 2025 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zoete aardappel, puntpaprika, prei soep
ik ga er ook eentje halenquote:Op zondag 7 december 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga misschien ook even eentje halen voor kerst ofzo.
Ik vind het wel goed uitzien.quote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn eten is mislukt![]()
[ afbeelding ]
Tomaat en blokjes aubergine. Iets te hard gegaan. Nou ja.
beetje knoflooksaus eroverheen doenquote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
valt wel mee toch?quote:Op zondag 7 december 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop huurhuisje johquote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Karzai het volgende:
https://www.pureluxe.nl/2(...)x-verstappen-monaco/
Zoiets? wel zonder tellertjequote:Op zondag 7 december 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gewone loop smiley nodig. Bij voorkeur met een stappentellertje.
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworstquote:
Heeft geld als water die man, die ligt niet wakker van een huur van dit bedragquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hem wel waarschijnlijk, want hij bespaart er elke maand een veelvoud aan belasting mee
Die hoeft zijn leven lang niet meer te werkenquote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworst![]()
tja ik zou daar ook gaan wonen met 260 miljoen
Terwijl moeder niet eens een Nederlandse isquote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hele gewone jongen gebleven en zijn moeder maakt nog stamppot boerenkool rookworst![]()
tja ik zou daar ook gaan wonen met 260 miljoen
Die sla ik straks nog even opquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoiets? wel zonder tellertje
[ afbeelding ]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..quote:Op zondag 7 december 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hoeft zijn leven lang niet meer te werken
Ja dat is wel waar helaasquote:Op zondag 7 december 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..
Getting closerquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was net op tv hij heef een jaarsalaris van 55 miljoen (weet trouwens niet welke acteur je bedoeld)quote:Op zondag 7 december 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nog uitkijken tegenwoordig, paar beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en je bent je vermogen kwijt aan advocaten. Net als die goede acteur, hoe heet ie ook alweer..
@Citizen.Erased, toevoegenquote:Op zondag 7 december 2025 18:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |