En als hij binnen is is hij niet bang van de knallen, dat is dan wel fijnquote:Op zondag 7 december 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar blijft er zelf heel rustig onder. Hij wil alleen zo snel mogelijk naar huis als ze gaan knallen.
Hij hoort ze en registreert ze en dan is het.quote:Op zondag 7 december 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als hij binnen is is hij niet bang van de knallen, dat is dan wel fijn
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 december 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij hoort ze en registreert ze en dan is het.
Hier is het meeste illegaal volgens mij wat ze afsteken dus dat gaat ook wel goed los om 24:00.quote:Op zondag 7 december 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
O&N gaat hier best hard. Dus ik moet denk ik nog even geluidsbescherming kopen voor de hond
Dan willen we wel foto'squote:Op zondag 7 december 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
O&N gaat hier best hard. Dus ik moet denk ik nog even geluidsbescherming kopen voor de hond
Ik hoor er zelden iets van, lig dan meestal al te slapenquote:Op zondag 7 december 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier is het meeste illegaal volgens mij wat ze afsteken dus dat gaat ook wel goed los om 24:00.
Heb het net op aard, met spruiten en een gehaktbalquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zon, NU ga je onder. Het hoeft niet nu meteen pikkedonker te zijn. Klote @:haags
Dan is je pan gewoon nog niet warm genoegquote:
Netjes dat je daar doorheen kan slapen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor er zelden iets van, lig dan meestal al te slapen
Ik hoor wel wat in de verte maar ben gelijk weer weg.quote:Op zondag 7 december 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Netjes dat je daar doorheen kan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |