SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Waarom ben je daar niet heen gegaan dan?quote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
ja dan is samui weer beter misschien. das groter en wat meer ontwikkeld
vind ik te groot en te druk. Voor mij is dit eiland perfectquote:Op zondag 7 december 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet heen gegaan dan?
Hoezo zou ik dat niet doen?quote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof jij op het strand gaat liggen:P
Daar zitten heel wat haken en ogen aan ivm belastingen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij remote mag werken ja.
Als je hier woont met een NL salaris heb je het echt onwijs goed
Dit jaquote:
ja? hmmm oke dat moet men dan uitzoeken jaquote:Op zondag 7 december 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zitten heel wat haken en ogen aan ivm belastingen.
volgens mij ben ik nog nooit op de waddeneilanden geweestquote:Op zondag 7 december 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit ja
De andere waddeneilanden moet ik eigenlijk nog een keer bezoeken.
Is ook wel weer een tijdje geleden inderdaadquote:
Dat gaan bedrijven niet voor je doen, is ook te risicovol. Dan bieden ze vaak hoogstens de optie om op lokaal contract te gaan werken in een land met lokaal salaris (als ze daar een entity hebben)quote:Op zondag 7 december 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? hmmm oke dat moet men dan uitzoeken ja
ja dat soort vakanties maken het wel handig mocht je dat toch willenquote:Op zondag 7 december 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel weer een tijdje geleden inderdaadMaar ga ook eigenlijk nooit op vakantie dat je 3 weken aan een strand ligt
Is in de herfst/winter best leuk, dan is het lekker rustigquote:Op zondag 7 december 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ben ik nog nooit op de waddeneilanden geweest
Als er maar weinig mensen zijn. Of mensen die van weinig mensen om zich heen houden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is in de herfst/winter best leuk, dan is het lekker rustigPrima voor strandwandelingen.
Eigenlijk moet je dan gewoon zelfstandig ondernemer zijn, dan kan het wel (als je alle regels uitzoekt en je werk het toelaat). Maar goed, ook niks voor mij.quote:Op zondag 7 december 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Sans digital nomad zijn, hangen wat nadelen ja.
Niets voor mij
Volgens mij moet je ook zoveel maanden in Nederland verblijven enzo.quote:Op zondag 7 december 2025 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan gewoon zelfstandig ondernemer zijn, dan kan het wel (als je alle regels uitzoekt en je werk het toelaat). Maar goed, ook niks voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |