Ja ik weet niet of ik dat nog kan, heel de dag op een strand liggen weken achter elkaarquote:Op zondag 7 december 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat soort vakanties maken het wel handig mocht je dat toch willen
ja dacht als je per jaar 8 maanden in het buitenland verblijft je je moet uitschrijven. Heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 7 december 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook zoveel maanden in Nederland verblijven enzo.
Klopt, of ergens anders waar je belasting wil betalen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook zoveel maanden in Nederland verblijven enzo.
Ik kan hier gewoon op netflix met firefox hoorquote:Op zondag 7 december 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
hmm wil op mijn deck die docu van p diddy kijken op firefox browser.
ondersteund netflix blijkbaar geen firefox meer
Ik wil nergens belasting betalenquote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, of ergens anders waar je belasting wil betalen.
ja misschien is de firefox niet up te do date. kijk nu of ik dat kan updatenquote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon op netflix met firefox hoor
Goede docu wel.quote:Op zondag 7 december 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
hmm wil op mijn deck die docu van p diddy kijken op firefox browser.
ondersteund netflix blijkbaar geen firefox meer
Maar daar wil je toch niet wonenquote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je in het midden oosten gaan wonen/werken
Ook alleen maar vanwege het geld, voor de rest is daar weinig boeiends volgens mijquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet nee, maar genoeg mensen die er wel willen wonen.
sprak iemand op de bruiloft die in dubai woont. Elke weekend gaat hij de natuur in omdat die heel sportief is. Hiken bv of duiken.quote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege het geld, voor de rest is daar weinig boeiends volgens mij
Wel bizar dat hij met veel wegkwam. Die 2 juryleden zaten hem gewoon op te hemelen.quote:
Schijnt nog best aardig te zijn om te wonen, afhankelijk van je hobby's. Wintersporten wordt lastigquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege het geld, voor de rest is daar weinig boeiends volgens mij
quote:Op zondag 7 december 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnt nog best aardig te zijn om te wonen, afhankelijk van je hobby's. Wintersporten wordt lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |