DIe is Leukquote:
Veel te vroeg donker bahquote:
waarom heb jij nog geen vaatwasser?quote:Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan ga ik maar even de afwas doen of zo he.
Als ik namens mezelf mag spreken zou ik echt dagenlang moeten wachten voor die aan kan, beetje zonde voor die paar dingen om anders te laten draaien.quote:
Ach ik klaag wel vaak over de afwas maar meestal is het wel binnen een kwartiertje klaar met daarna nog wat schoonmaken van het aanrecht enz.quote:Op zondag 7 december 2025 16:10 schreef Karzai het volgende:
plausibel, bij mij draait ie wel om de dag
Ik ga er misschien deze week nog een nieuwe maken in de stijl van mijn Sint-Uiquote:Op zondag 7 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kerstige UIs allemaal hiero, mooi hoor
Ik heb er ook geen een hoor, nooit een gehad ook.quote:
O jij maakt ze ook al zelf Homijn kan er ook wat vanquote:Op zondag 7 december 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er misschien deze week nog een nieuwe maken in de stijl van mijn Sint-Ui
Waarom wel? Heb ik altijd zo'n onzin gevonden.Kost vast veel stroom, geld, water, whatnot.quote:
heb ook lang gedaan, maja sinds ik er een heb is toch wel makkelijk, je went eraan hequote:Op zondag 7 december 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik klaag wel vaak over de afwas maar meestal is het wel binnen een kwartiertje klaar met daarna nog wat schoonmaken van het aanrecht enz.
Oh dat je er aan went geloof ik wel.quote:Op zondag 7 december 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb ook lang gedaan, maja sinds ik er een heb is toch wel makkelijk, je went eraan he
Afwas is zo gedaan.quote:Op zondag 7 december 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wel? Heb ik altijd zo'n onzin gevonden.Kost vast veel stroom, geld, water, whatnot.
valt wel mee hoor die dingen zijn hartstikke zuinig tegenwoordigquote:Op zondag 7 december 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wel? Heb ik altijd zo'n onzin gevonden.Kost vast veel stroom, geld, water, whatnot.
Is ook zo klaar, ik deed het ook gewoon met de hand toen mijn gezin nog uit 6 personen bestondquote:Op zondag 7 december 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar in je eentje is gewoon met de hand afwassen vaak net zo makkelijk. Anders moet ik nog meer servies en glazen kopen. Ik heb al voor een halve weeshuis in de kast staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |