Mijn AI gevraagd of hij de boom in brand wou zettenquote:Op zondag 7 december 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heh is dit het origineel of wat heb je gedaan
quote:Op zondag 7 december 2025 14:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mijn AI gevraagd of hij de boom in brand wou zetten
Hier ook de hele tijd. Werd er vannacht om half 12 ook ineens wakker van. Wat is er mis met dat volk?quote:Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie iets horen over iemand die vroegtijdige vuurwerkknallers neerknalt in Wageningen.
Ik ben het niet.
Manmanman
We waren 100 meter van huis toen het geknal weer begon en Âmbar rechtstreeks weer naar huis wilde.
Je kunt beter de vraag stellen wat er niet mis is met dat vulkquote:Op zondag 7 december 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ook de hele tijd. Werd er vannacht om half 12 ook ineens wakker van. Wat is er mis met dat volk?
Sow dan.quote:Op zondag 7 december 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
kost maar 539 (de 256GB versie)quote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
Daar kan Bitterbal een bank van kopen.
EN een hoop tyfuszooi voor eropquote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
Daar kan Bitterbal een bank van kopen.
Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik heb niet eens een mobiel.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik heb niet eens een mobiel.
Vriendin wel, die regelt alles voor me.quote:
wat als het uitgaat dan? kan je vrij weinig meer direct regelenquote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin wel, die regelt alles voor me.
das bijzonderquote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin wel, die regelt alles voor me.
Fijne telefoons. Heb al jaren geen ander merk meer dan die.quote:Op zondag 7 december 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
Dat zou zeker een doomscenario zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat als het uitgaat dan? kan je vrij weinig meer direct regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |