Sow dan.quote:Op zondag 7 december 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
kost maar 539 (de 256GB versie)quote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
Daar kan Bitterbal een bank van kopen.
EN een hoop tyfuszooi voor eropquote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
Daar kan Bitterbal een bank van kopen.
Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik heb niet eens een mobiel.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik heb niet eens een mobiel.
Vriendin wel, die regelt alles voor me.quote:
wat als het uitgaat dan? kan je vrij weinig meer direct regelenquote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin wel, die regelt alles voor me.
das bijzonderquote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin wel, die regelt alles voor me.
Fijne telefoons. Heb al jaren geen ander merk meer dan die.quote:Op zondag 7 december 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
Dat zou zeker een doomscenario zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat als het uitgaat dan? kan je vrij weinig meer direct regelen
Dat ik een vriendin heb ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoe oud ben je? Als ik vragen mag.quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou zeker een doomscenario zijn.
53quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Ik ben nu bij S03E05zonder verdere context kan dit heel ranzig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder verdere context kan dit heel ranzig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dus bedenken we maar gewoon dat het over een masturberende vrouw gaat en dan is het weer okeequote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder verdere context kan dit heel ranzig zijn
Klinkt alsnog smerig.quote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus bedenken we maar gewoon dat het over een masturberende vrouw gaat en dan is het weer okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |