Mensen op Twitter hebben doorgaans een IQ gelijk aan hun schoenmaat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Pareltje van Twitter;
Dus morgenvroeg bij de herhaling van #EvenTotHier zien kinderen een scheldende #sinterklaas waarover gezegd wordt dat hij niet bestaat?!?!
Dit straatje vegen ze niet schoon!!
@:eventothier
True, maar het leest wel lekker weg zoquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensen op Twitter hebben doorgaans een IQ gelijk aan hun schoenmaat.
Ondertussen heeft de schuimbekkende Telegraaf niet eens door dat zij ook "verraden" dat de hoofdpiet eigenlijk gewoon Niels van der Laan isquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Pareltje van Twitter;
Dus morgenvroeg bij de herhaling van #EvenTotHier zien kinderen een scheldende #sinterklaas waarover gezegd wordt dat hij niet bestaat?!?!
Wat nou als de kindertjes dat tegenkomen op hun Tiktok!! Schande, schande!!quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ondertussen heeft de schuimbekkende Telegraaf niet eens door dat zij ook "verraden" dat de hoofdpiet eigenlijk gewoon Niels van der Laan is
Ja want kinderen kijken naar Even tot hierquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Pareltje van Twitter;
Gelukkig zijn ze op een leeftijd dat ze het nog niet begrijpen maar anders..quote:Op zondag 7 december 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja want kinderen kijken naar Even tot hier
Haha inderdaad! Zodra hij begon te praten klingelde de broodje-poep-bel meteen!!quote:
Het zou verboden moeten worden dat sommige mensen zich voortplantenquote:Op zondag 7 december 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja want kinderen kijken naar Even tot hier
quote:Niels van der Laan en Jeroen Woe zijn uitgeroepen tot Mediapersonen van het Jaar. De makers van het populaire BNNVARA-programma Even tot hier kregen de titel van mediavakblad Broadcast Magazine. Het presentatieduo ontving de bijbehorende wisselbeker dinsdag in Beeld & Geluid in Hilversum.
"Het was een hectisch jaar met heel veel fijne Even tot hier-uitzendingen", zei Van der Laan tijdens de uitreiking. "We dachten op een gegeven moment dat we het roer moesten omgooien. Je hebt een programma en na een x aantal jaar moet dat nieuw of op de schop. Maar wij merkten dat de tijd om ons heen zo veranderde en zo grillig werd, dat we juist een vaste waarde wilden blijven. Ik vind dit wel een hele mooie bekroning voor die keuze."
De Scary Pocketscover was een stuk beter dan het origineel:quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
Ze hebben er wel een matig jaren-90 nummer voor genomen.
Oh deze keer niet behquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:06 schreef NailQueen het volgende:
Morgen Vanavond is de laatste aflevering toch? Dan verwacht ik een simpel liedje over 2025![]()
Bekijk deze YouTube-video
Misschien volgende week bij de compilatie?quote:
Meehh!quote:
Toch nog een overzicht!quote:
Voetnoot in de Nederlandse politiek.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef Felagund het volgende:
Ik was van het bestaan van NSC alweer vergeten.
19, 5 zijn al in UKRquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel ambulances zijn het van dat bedrag?
quote:De aanschaf van een nieuwe, volledig uitgeruste ambulance kost
minimaal zo'n ¤ 125.000 voor een basismodel, maar kan oplopen tot ¤ 250.000 of meer afhankelijk van de specifieke medische apparatuur en het type voertuig (bijv. een busje of een groot type), waarbij de techniek en inrichting het meeste kosten, en tweedehands ambulances beschikbaar zijn vanaf enkele duizenden euro's tot tienduizenden euro's.
quote:
Is net alsof ze geen tijd hadden om iets in te studeren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:03 schreef Eightyone het volgende:
Het mekkerlied is geen hoogtepunt in hun carrière.
En ze hadden Dio met Tijdmachine al geboekt om 2025 samen te vatten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is net alsof ze geen tijd hadden om iets in te studeren.
Ze zijn in het voorjaar weer terug zeiden ze.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zijn die seizoenen tegenwoordig kort zeg.
Hopelijk komt er ook een 15de seizoen. Maar dat heb ik ze niet horen aankondigen.
Ik vond dat ie het wel goed deed, heb m een keer live gezien toen ie daadwerkelijk de hit tijdmachine had en dat was euh matig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hadden Dio met Tijdmachine al geboekt om 2025 samen te vatten.
Tijdmachine is erg jeugdsentiment voor mij. Ik kan het nog steeds meezingen. Leuk om hem weer even te zien. Hij is niets veranderdquote:Op zondag 14 december 2025 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vond dat ie het wel goed deed, heb m een keer live gezien toen ie daadwerkelijk de hit tijdmachine had en dat was euh matig.
Dat is het al jarenquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:30 schreef NailQueen het volgende:
Miguel Wiels zit trouwens in de band van de K3 Originals dus ik verwacht dat dit een running joke gaat worden
Ja ik bedoel meer dat ze nu weer terug zijn en de concerten lopen samen met het nieuwe seizoen. Dus het kan best zijn dat Miguel het een paar keer moet afweten. Daar kunnen ze mooi op inhakenquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het al jaren![]()
Miguel is al jaren lang de componist voor vele K3 hits...
Bijna iets voor hier: GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 111
Zal vanmiddag opgenomen zijn.quote:
Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dat zal er wel geen middagshow van K3 zijn
Daar zat ik niet ver van af. Nu al veel meer K3 grappen dan normaalquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:30 schreef NailQueen het volgende:
Miguel Wiels zit trouwens in de band van de K3 Originals dus ik verwacht dat dit een running joke gaat worden
Was al vanaf het gebin een item.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zat ik niet ver van af. Nu al veel meer K3 grappen dan normaal
Dat deed Michiel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Er is iets anders voor de muziek
Geen aankodiging van de blazers.
[ afbeelding ]
Jawel, hij introduceerde de blazers.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar geen andere muzikanten.
Tot nu toe niet erg scherp.
Misschien maken ze het zichzelf dit seizoen iets makkelijker en hoeft het geen nummer van de artiest zelf te zijn die ze verbouwenquote:
Zijn nummer Frans Duits had misschien nog gepast.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien maken ze het zichzelf dit seizoen iets makkelijker en hoeft het geen nummer van de artiest zelf te zijn die ze verbouwen
Vond het ook een matige aflevering.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Imo geen sterke seizoensopener. Er is dan ook weinig grappigs gebeurd afgelopen maanden.
Oleg-item was wel cool.
Oh dat is een goede ja, daar had ik niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond het ook een matige aflevering.
Maar het helpt wellicht niet in de voorbereiding dat Jeroen Woe maandenlang behoorlijk ziek is geweest en pas een week of 2 weer op de been is.
Misschien heeft dat nog invloed gehad.
Vroeger werden dit soort dingen gemaakt door illustratoren, animatoren, acteurs, grimeurs en andere vakmensen, die er ook voor werden betaald. Die zitten nu vaak werkloos thuis omdat de slopmachine hun werk heeft overgenomen.quote:Op zondag 12 april 2026 13:06 schreef NailQueen het volgende:
Als AI goed wordt gebruikt en alleen voor het komische effect heb ik er geen problemen mee. Die horror-eerste kamer was misschien een beetje te veel van het goede.
De publieke omroep heeft ook niet zoveel geld meer hé.quote:Op zondag 12 april 2026 13:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Vroeger werden dit soort dingen gemaakt door illustratoren, animatoren, acteurs, grimeurs en andere vakmensen, die er ook voor werden betaald. Die zitten nu vaak werkloos thuis omdat de slopmachine hun werk heeft overgenomen.
Dan verzinnen ze maar betere grappen. Veel van die ai slop vond ik uitermate flauw en weinig toevoegen.quote:Op zondag 12 april 2026 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De publieke omroep heeft ook niet zoveel geld meer hé.
Dat vind ik al jaren een terugkerend feit, dus dat verbaast me niet meer.quote:Op maandag 13 april 2026 15:20 schreef Irri-tante het volgende:
Het stuk met de alwetende had wat mij betreft niet gehoeven. Kan een stuk beter.
Toen Miguel heel commerciëel een K3-hit ging spelen na de gestelde vraag en Niels en Jeroen hem bruut afkapten heb ik wel het hardst gelachen.quote:Op maandag 13 april 2026 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Bijzonder matige en flauwe seizoensopening. Heel veel goedkope AI en de gimmick met Miquel begon grappig maar werd vervelend.
Oleg was wel verrassend en gun hem en zijn inzet elke eurocent die hij hiermee binnenhaalt. Maar hoop niet dat een heel seizoen blijft, er zijn wel meer mensen en doelen die op een of andere manier wat steun kunnen gebruiken.
Ach, die Oleg en de show eromheen kan nog wel. Maar die zombie Eerste Kamer sloeg nergens opquote:Op maandag 13 april 2026 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik al jaren een terugkerend feit, dus dat verbaast me niet meer.
[..]
Toen Miguel heel commerciëel een K3-hit ging spelen na de gestelde vraag en Niels en Jeroen hem bruut afkapten heb ik wel het hardst gelachen.
Ja, maar het IS niet shockerend, dat is het hele punt.quote:Op maandag 13 april 2026 21:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jezus, waar je je aan stoort. Ben je al eens bij een gemiddelde cabaretier geweest? Dat is nu eenmaal hoe publiek reageert op iets shockerends.
Voor het brave vara-publiek is het zelfs al shockerend als ze kut zeggen.quote:Op maandag 13 april 2026 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar het IS niet shockerend, dat is het hele punt.
Brave vara-publiek? Wie zitten daar in?quote:Op maandag 13 april 2026 22:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voor het brave vara-publiek is het zelfs al shockerend als ze kut zeggen.
Brave vara-boomers die thuis een abonnement op de papieren vara-gids hebben, altijd PvdA hebben gestemd, en met weemoed terugdenken aan de tijd van Marcel van Dam, want die wist het altijd zo mooi te zeggen, en zo beschaafd! Echt heel anders dan die Van der Laan die altijd zo grof in de mond is, met z'n "kut" en z'n "godver".quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brave vara-publiek? Wie zitten daar in?
Joh, dat zijn inmiddels 90-plussers..quote:Op maandag 13 april 2026 22:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Brave vara-boomers die thuis een abonnement op de papieren vara-gids hebben, altijd PvdA hebben gestemd, en met weemoed terugdenken aan de tijd van Marcel van Dam, want die wist het altijd zo mooi te zeggen, en zo beschaafd! Echt heel anders dan die Van der Laan die altijd zo grof in de mond is, met z'n "kut" en z'n "godver".
Nee joh, zelfs Van Dam is nog maar 88.quote:Op maandag 13 april 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Joh, dat zijn inmiddels 90-plussers..
quote:Op maandag 13 april 2026 22:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee joh, zelfs Van Dam is nog maar 88.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |