Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dat zal er wel geen middagshow van K3 zijn
Daar zat ik niet ver van af. Nu al veel meer K3 grappen dan normaalquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:30 schreef NailQueen het volgende:
Miguel Wiels zit trouwens in de band van de K3 Originals dus ik verwacht dat dit een running joke gaat worden
Was al vanaf het gebin een item.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zat ik niet ver van af. Nu al veel meer K3 grappen dan normaal
Dat deed Michiel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Er is iets anders voor de muziek
Geen aankodiging van de blazers.
[ afbeelding ]
Jawel, hij introduceerde de blazers.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar geen andere muzikanten.
Tot nu toe niet erg scherp.
Misschien maken ze het zichzelf dit seizoen iets makkelijker en hoeft het geen nummer van de artiest zelf te zijn die ze verbouwenquote:
Zijn nummer Frans Duits had misschien nog gepast.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien maken ze het zichzelf dit seizoen iets makkelijker en hoeft het geen nummer van de artiest zelf te zijn die ze verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |