Mensen op Twitter hebben doorgaans een IQ gelijk aan hun schoenmaat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Pareltje van Twitter;
Dus morgenvroeg bij de herhaling van #EvenTotHier zien kinderen een scheldende #sinterklaas waarover gezegd wordt dat hij niet bestaat?!?!
Dit straatje vegen ze niet schoon!!
@:eventothier
True, maar het leest wel lekker weg zoquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensen op Twitter hebben doorgaans een IQ gelijk aan hun schoenmaat.
Ondertussen heeft de schuimbekkende Telegraaf niet eens door dat zij ook "verraden" dat de hoofdpiet eigenlijk gewoon Niels van der Laan isquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Pareltje van Twitter;
Dus morgenvroeg bij de herhaling van #EvenTotHier zien kinderen een scheldende #sinterklaas waarover gezegd wordt dat hij niet bestaat?!?!
Wat nou als de kindertjes dat tegenkomen op hun Tiktok!! Schande, schande!!quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ondertussen heeft de schuimbekkende Telegraaf niet eens door dat zij ook "verraden" dat de hoofdpiet eigenlijk gewoon Niels van der Laan is
Ja want kinderen kijken naar Even tot hierquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Pareltje van Twitter;
Gelukkig zijn ze op een leeftijd dat ze het nog niet begrijpen maar anders..quote:Op zondag 7 december 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja want kinderen kijken naar Even tot hier
Haha inderdaad! Zodra hij begon te praten klingelde de broodje-poep-bel meteen!!quote:
Het zou verboden moeten worden dat sommige mensen zich voortplantenquote:Op zondag 7 december 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja want kinderen kijken naar Even tot hier
quote:Niels van der Laan en Jeroen Woe zijn uitgeroepen tot Mediapersonen van het Jaar. De makers van het populaire BNNVARA-programma Even tot hier kregen de titel van mediavakblad Broadcast Magazine. Het presentatieduo ontving de bijbehorende wisselbeker dinsdag in Beeld & Geluid in Hilversum.
"Het was een hectisch jaar met heel veel fijne Even tot hier-uitzendingen", zei Van der Laan tijdens de uitreiking. "We dachten op een gegeven moment dat we het roer moesten omgooien. Je hebt een programma en na een x aantal jaar moet dat nieuw of op de schop. Maar wij merkten dat de tijd om ons heen zo veranderde en zo grillig werd, dat we juist een vaste waarde wilden blijven. Ik vind dit wel een hele mooie bekroning voor die keuze."
De Scary Pocketscover was een stuk beter dan het origineel:quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
Ze hebben er wel een matig jaren-90 nummer voor genomen.
Oh deze keer niet behquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:06 schreef NailQueen het volgende:
Morgen Vanavond is de laatste aflevering toch? Dan verwacht ik een simpel liedje over 2025![]()
Bekijk deze YouTube-video
Misschien volgende week bij de compilatie?quote:
Meehh!quote:
Toch nog een overzicht!quote:
Voetnoot in de Nederlandse politiek.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef Felagund het volgende:
Ik was van het bestaan van NSC alweer vergeten.
19, 5 zijn al in UKRquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel ambulances zijn het van dat bedrag?
quote:De aanschaf van een nieuwe, volledig uitgeruste ambulance kost
minimaal zo'n ¤ 125.000 voor een basismodel, maar kan oplopen tot ¤ 250.000 of meer afhankelijk van de specifieke medische apparatuur en het type voertuig (bijv. een busje of een groot type), waarbij de techniek en inrichting het meeste kosten, en tweedehands ambulances beschikbaar zijn vanaf enkele duizenden euro's tot tienduizenden euro's.
quote:
Is net alsof ze geen tijd hadden om iets in te studeren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:03 schreef Eightyone het volgende:
Het mekkerlied is geen hoogtepunt in hun carrière.
En ze hadden Dio met Tijdmachine al geboekt om 2025 samen te vatten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is net alsof ze geen tijd hadden om iets in te studeren.
Ze zijn in het voorjaar weer terug zeiden ze.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zijn die seizoenen tegenwoordig kort zeg.
Hopelijk komt er ook een 15de seizoen. Maar dat heb ik ze niet horen aankondigen.
Ik vond dat ie het wel goed deed, heb m een keer live gezien toen ie daadwerkelijk de hit tijdmachine had en dat was euh matig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hadden Dio met Tijdmachine al geboekt om 2025 samen te vatten.
Tijdmachine is erg jeugdsentiment voor mij. Ik kan het nog steeds meezingen. Leuk om hem weer even te zien. Hij is niets veranderdquote:Op zondag 14 december 2025 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vond dat ie het wel goed deed, heb m een keer live gezien toen ie daadwerkelijk de hit tijdmachine had en dat was euh matig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |